Bölüm 15

1.6K 84 6
                                    

Elif kızınıda almış hastaneye Efe"yi ziyarete gitmişti. Hastaneden içeri girdi, bir  kaç gün önce yaşadıklarını hatırladığında yine kendini o gün ki gibi hissetti . Anıar aklına gelince aynı üzüntü sardı içini..Bir kaç dakikaya kendini toparlıyarak kızının elini sıktı. Anne kız içeri girdiklerinde Ebru'yu oğluyla konuştuklarını gördü. Elif'in içeri girdiğini gören anne oğul gelenlere döndüler...

Ebru"Hoş geldin oğlumun kahramanı."diye Hayal'e gülümseyerek baktı.

"Hoş buldum Ebru teyze. "diye gülümseyerek cevap Verdi Hayal. Sonra "Efe nasılsın."dedi Efe'ye bakarak.

"İyiyim ."Dedei Efe.

"Hayal'cim  diyorum bana sadece teyze desen nasıl olur."Diye umutla baktı Ebru.

 Hayal şaşırmış"Sadece teyzemi. Tabi ki derim ama o zaman Efe'de anneme teyze desin."dedi ..

"Tamam . Bende sedece teyze söylerim."Sevincle konuştu Efe.

"Elif'de isterse tabi ki."Kardeşine bakarak sordu Ebru.

"Tabi ki isterim, çok mutlu olurum."

"Ne güzel."Dedi Hakan gülümseyerek kendini belli etti.

Hakan yaklaşık 5 dakikadır kapıda durmuş konuşmaları dinliyordu. İki kardeşin tam olmasada biraz aralarının düzelmesine  çok mutlu oldu. Ebru ne kadar söylemesede, belli etmesede bu kaç yılda hep onun kardeşini özlediğini onu yanında istediğini biliyordu. Şimdi onları böyle görmek , Geçmişi unutmak istediklerini gösteriyordu. Hakan kendini belli ederek içeri girdi.

"Hakan geldinmi."

 "Geldim canım. Nasılsınız, oğlum bu gün nasıl, Elif sizde hoş gelmişsiniz."

"Teşekkürler. Hayal Efe'yi görmek istedide."Dedi Elif.

"Oğlumuz bu gün daha iyi kocacığım, dimi oğlum."Kocasına sevgiyle bakarak konuştu Ebru.

"İyiyim baba, ben burdan gitmek istiyorum."Dedi sevimli haliyle.

"Gidicez oğlum, birazda sabret. Burdan çıktıktan sonra babanla sana bol bol eğlenmek vakit geçirmek bekliyor, dimi babası."

"Üçümüzü karıcığım, Üçümüz 1 aylığına tatile çıkacağız."Dedi Hakan.

Ebru'yla Hakan'ın konuşmasına Efe sevinirken Elif'de sessizce dinliyordu. Aralarında gözleri dolmuş her an ağlıyacak olan küçük kızı gören yoktu. Elif  kızına baktığında kızının gözlerini dolu dolu gördü. Elif kızın bu halinin sebebini anladığında gözlerini acıyla yumdu, sonra kızına yaklaşarak onu kucağına aldı. Sevinçlerini mutluluklarını yaşıyan bir aileni rahatsız etmeden onlara belli etmeden odadan ayrıldı. Elif kapının önünde kızının sorusuyla yerinde kala kaladı.

Saklanmış TutkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin