42 - ❝tutsaklık günleri.❞

1.1K 195 129
                                    

"Daha iyi misin James?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Daha iyi misin James?"

Eliana odasının camından sarkmış, bahçelerindeki James'le konuşurken James çimlerin üzerinde ayakta dikiliyordu, başını ikinci kattaki camdan sarkan sevgilisine doğru kaldırmıştı.

"İyiyim gün ışığı, merak etme." dedi James. "Sen nasılsın? Yolunda mı her şey?"

Sarışın cadı sıkıntıyla nefes verdi. Eve döneli dört gün olmuştu. Dört gündür odasından çıkmıyor, herhangi bir Mikaelson ile yüz yüze gelmemek için çaba sarf ediyordu.

Esasında odasında hapis durumda değildi, evden de rahatlıkla çıkabilirdi. Kim bir cadıyı hapis tutabilirdi ki sonuçta? Çıkmamasının sebebi Mikaelson ailesinin başka sırlarını öğrenmeye çalışmaktı.

Ondan sakladıkları başka neler var bilmek istiyordu, merak ediyordu.

Ve açıkçası evden çıkıp gittiği an babasının James'e bir şey yapmasından korkuyordu. Ona güvenmiyordu bu konuda. 

Babasına güvenemiyor olmak çok üzücüydü Eliana için. Elijah daima bir rol model olmuştu genç cadı için. Ona aşkla, hayranlıkla ve büyük bir bağlılıkla bakmıştı Eliana hayatının her alanında. Onu her acıdan, her şeyden koruyacak tek kişi babası gibi hissetmişti.

Ancak James'e saldırdığı anda güveninin bir parçasının kopup yok olduğunu fark etmişti. İlk saldırışı göz korkutmak için olduğu için umursamamıştı ama bu seferki durum farklıydı.

Bu sefer Eliana'yı tehdit etmek, onu yanında tutabilmek için James'e zarar vermişti ve Eliana bunun yarattığı güvensizliği içinde taşıyordu.

Fakat James, Eliana'nın o evde olmaktan hoşnut olmadığını düşündüğünden dört gündür her gün Bristol'e geliyor ve bahçeden Eliana ile konuşuyordu. Eliana onun eve girmesini istemiyordu.

Kendisi zaten odasından çıkmıyordu, babası da James'in odasına girmesine izin vermeyeceği için camdan konuşmak daha mantıklı gelmişti gözüne.

"Ben de iyiyim merak etme." dedi Eliana gülümseyerek. "Seni çok özledim yalnızca."

James'in yüzünde bir sırıtma belirdi. "Ben de seni çok özledim küçük hanım. Yanında olmak istiyorum ama..."

Eliana gülümsemeye devam etti ama bir şey söylemedi. Çünkü tüm konuşmalarının vampir ailesinin yüksek işitme gücü sayesinde dinlendiğini çok iyi biliyordu.

James'i de bu konuda sessizce uyardığı için birbirlerine söylediklerine dikkat ediyorlardı.

"Hogwarts'ı iple çekiyorum." dedi Eliana. "Dilediğimizce birlikte olabileceğimiz tek yer."

"Quidditch takımına tekrar girmen için sana rüşvet verebilir miyim Bayan Mikaelson?" diye sordu James sırıtarak.

Eliana güldü. "Bir öpücük yeterli Bay Potter." dedi. "Ve sonra bir bakmışsın yine takımdayım."

𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin