𝘍𝘭𝘺 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘰𝘯
𝘓𝘦𝘵 𝘮𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘺 𝘢𝘮𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘴
𝘓𝘦𝘵 𝘮𝘦 𝘴𝘦𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘱𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦
𝘖𝘯 𝘢-𝘑𝘶𝘱𝘪𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘔𝘢𝘳𝘴….
.
Şaşırarak söylediği şeyi algılamaya çalışıyordun.
"Ne?"
Vücudunu tamamen sana döndü.
"Diyorum ki ben gönüllü olarak yapabilirim. Beni kullanabilirsin ve hisslerim incinmez"
Sana başka birisiyle sevişmeyi önermişti ve şimdi kendisi gönüllü olmuştu öyle mi?
Utançtan kızaran yüzünü başka tarafa döndün.
"Ne düşünüyorsun?"
Israrcıydı.
"Ben bilmiyorum... Bu çok garip bir teklif... Ben çok deneyimsizim, kimseyle çıkmadım bile ama sen herşeyi yaptın sayılır"
"Evet, bu yüzden de sana yardımcı olmak istiyorum. Yeterince tecrübem var"
Neden böyle birşeyi yapmayı istiyordu ki?
"Yani bu şey anlamına mı geliyor?"
"Ne?"
Yüzünü daha çok sakladın. Saçların açık olduğu için kafanı aşağı eğdin ve saçlarının yüzünü saklamasını sağladın.
"Şey işte... Sen benimle emmm..."
"Sevişmek mi? Ah hayır başlangıç için sadece onu unutmana yardımcı olacağım. Ama sen sevişmek istersen benim için sorun yok"
Son cümlesini sırıtarak söylemişti.
"Hayır istemiyorum, hiçbir temas istemiyorum, sadece dediğin gibi işte. Yardımcı olman yeterli"
Yüzüne düşen saçlarını yüzünden çekti.
"Sen utandın mı?"
"Hayır, onu da nereden çıkardın?"
"Kızarmışsın"
Elini alnına koyarak yüzünü kontrol ettin ve gerçekten de yanıyordun.
Bu halin onu güldürdü. İçten bir kahkaha attı.
"Komik olan ne?"
Bu tavırı seni sinirlendirmişti.
"Cinsellik konusunda çok utangaçsın, ilk seferinin nasıl olacağını merak ediyorum"
"Etme"
Tekrar yüzüne düşen saçları yüzünden çekti ve tamamen omuzlarından geriye yasladı saçlarını.
"Biliyor musun? Bu konularda utangaç olanlar insanlar genelde bir kaç kereden sonra bağımlısı oluyorlar"
"Benimle ne ilgisi var?"
"Sadece söylüyorum"
Çok sıcaktı. Çok sıcaktı ve sen yanıyordun.
Birazcık sakinleşmek için karşındaki buzlu kokteylden yudumladın.
"O zaman anlaştık mı? Çete işleri dışında sana hayat koçluğu yapacağım ve onu unutmanı sağlayacağım"
"Bundan çıkarın ne?"
"Söylemiştim. Mikeyin aşkta kaybetmesini istiyorum"
Yani tüm istediği buydu. Normalde gururundan bunu redderedin ama şu an çok ihtiyacın vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo卍Revengers • 505 •
Romance• Lorrein ve Hanmaya özel <3 ~ 505 (five-oh-five). Derler ki bu terim insanı hem hayatta tutan hemde canını yakan birisi için kullanılır. Hanma bu terim ile mükemmel uyumluydu. Hanma Shuji, Lorrein Ryugujinin 505'di.