ZT 20

772 13 0
                                    

Oturduğum salıncakta son hızla sallanırken bir kaç kere düşecekmiş gibi olsamda umursamadan sallanmaya devam etmiştim.

Zaten kaç saatir burda sallandığımıda bilmiyordum ama miğdemin bulandığını hissetmeye başlamıştım.

Aslında salıncaklardan nefret ederdim ama düşündüğümde sallanmak bazen bana bile iyi geliyordu.

Bugün günlerden büyük gündü.

DOĞUM GÜNÜM.

daha doğrusu ölüm günüm falandı.
Kime sorsan doğmak istemediğini falan dile getirirdi tıpkı benim gibi.

Doğmak küçük bir bedeldi. Önemli olan tutunmaktı ama ben bunu başaramamıştım.

'Ne düşünüyorsun'

Gözlerimi sabahtan beri beni dikizleyen merihe çevirmiştim.

Dağ evinden sonra buraya yani eskiden kaldığımız eve gelmiştik.
Sözleşmemiz devammı ediyordu bilmiyorum ama eğer ediyorsada benim o kadını bulup sonra gebermem gerekiyordu.

'Hiçbir şey '
'Bana pek öyle gelmedi'
'İKRAAAAA'

Cırtlak sesle didemin sesini duyunca yüzümü buruşturmuştum. Bunun burda ne işi vardıki.

Didem bahçenin kapısından uçarak bana doğru koşmaya başlamıştı.
Utana sıkıla ayağa kalktığımda salıncaktan hızla boynuma sarılmıştı.

'Didem ne oluyor'
'Ne demek ne oluyor bugün senin günün ve evdemi oturuyorsun'
'Nedenmiş o '

Merih kaşlarını çatarak bana döndüğünde gözlerimi devirmiştim. Benim için sıradan bir günden farksızdı.

'Ah bilmemen normal ikranın bugün doğum günü'
'Öylemi'
'Evet'
'Neden demedin'
'Çünkü gereksiz'
'Sana göre her şey öyle'

Beni tanıması hoşuma gitsede umarım bir hazırlık falan yapmazlar diye içimden dua ediyordum.

Nefret ederdim doğum günlerinden.

'Böyle olmaz kutlamalıyız'
'Gerek yok didem '
' hayır var'
'Sende başlama istersen merih'
'Hadi ama eğlenmek istemezmisin '
'İstemiyorum'

Ben sadece evde oturup göt büyütmek istiyordum hepsi bu.

'Hadi hazırlanın'
'Mert...ah tanrım peki'

Hepsinin bir anda bakışı bana dönerken mecburen kabul etmek zorunda kaldım.

Didem beni elimden tutup çekiştirerek odaya getirdiğinde dolabın kapaklarını açıp yeni yerleştirdiğim kıyafetlere göz atmaya başladı.

'Bugün senin oldukça güzel ve sexy olman gerekiyor'
'Neden öyle bir kuralmı var '
'Evet var...bu arada artık sana renkli bir kaç kıyafet almanın zamanı geldi.'
'İstediğimi hatırlamıyorum'
'İstek değil tatlım ihtiyaç..işte bunu dene '

Elindeki elbiseye bakmadan hızlıca elinden alıp soyunmaya başlamıştım.
Oldukça isteksiz soyundamda beni bırakmayacaklarını adım kadar biliyordum.

'Oha ikra harika görünüyorsun'

'Oha ikra harika görünüyorsun'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ZEHR-i TUTKU +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin