24.

722 13 0
                                    

POHLED VIKY:
Ráno jsem se probudila dřív jak Dominik. Opatrně se zvednu z jeho sevření a jdu do koupelny. V koupelně se převléknu a myslím na včerejšek. Sere mě, že to celé slyšel Dominik. Kouknu na sebe do zrcadla, dám ruce na umyvadlo a opřu se po tvářích mi začnou stéká slzy. Jednu ruku z umyvadla zvednu a sáhnu s ní pro žiletku. Sesunu se po dveřích dolů, vyhrnu si dlouhý rukáv trička a přiložím k mému zápěstí žiletku. Začnu dělat rychlé pohyby a přes skleněné oči pomalu ani nevidím  jak se krev prodírá přes mou kůži na povrch.

"Viky jsi v koupelně?" zeptá se Dominik po pár minutách co tu beznadějně sedím opěrná o zeď a sebepoškozuji se.

Nemám sílu odpovědět a rychle hodím žiletku do sprchy a přetáhnu přes zakrvácenou ruku rukáv.

"Slyším tě, jdu dovnitř" slyším Dominika za dveřmi. Začne pootevírat dveře a mě tak odsouvá s dveřmi.

"Co tu děláš?" zeptá se Dominik, když otevřel dveře a viděl mě sedět na zemi. Svůj pohled odlepím z podlahy a podívám se na Dominika.

"Co se stalo?" zeptá se mě Dominik,když vidí potůčky od řasenky a klesne si ke mně.

"Já- já jsem nechtěla, o-omlouvám se" řeknu a začnu brečet.

"Pojď sem to nic" řekne a vtáhne mě do objetí. V Dominikovo objetí začnu ještě více brečet.

"Proč to děláš?!" zeptá se mě Dominik, když se odtrhneme z objetí a sklopí pohled na můj zakrvácený rukáv.

"Já ne-nechtěla" odpovím a přestávám vzlykat.

"To tričko už je v piči, musíš ho vyhodit" řekne mi Dominik a začne mě zvedat ze země.

"Dobře" odpovím a i s Dominikem se vydávám do svého pokoje pro nové tričko. Vyberu si nové tričko a to zakrvácené si začnu svlékat.

"Dej mi to tričko vyhodím ho" řekne Dominik když před ním stojím jen v podprsence. Dám mu ho a Dominik mizí ve dveřích.

"Děkuju" poděkuju Dominikovi, když se vrátí do pokoje. Sedne si ke mě na kraj postele a obejme mě.

"Já tady jsem pro tebe" řekne mi do objetí a já ho ještě pevněji obejmu.

"Vše mi můžeš říct, jen prosím přestaň" řekne Dominik, když se odtrhneme z objetí a koukne mi hluboko do očí.

"Já, já se omlouvám" odpovím a sklopím pohled. Dominik mi zvedne hlavu palcem a koukáme si do očí. Vlepí mi lehký polibek a usměje se.

"Dáš si něco k jídlu?" zeptá se Dominik po chvilce.

"Nemám hlad" odpovím mu a nahodím falešný úsměv.

"Tak to teda ne, něco objednám" řekne už rozhodnutě.

"Děkuju" odpovím mu. Zvednu se a s Dominikem v patách jdu do obýváku. V obýváku z batohu vyhrabu cigarety, které jsem si včera koupila na nádraží. Beru zapalovač a krabku cigaret a vyrážím na balkon si zapálit cigaretu. Po chvíli projde na balkon Dominik a beze slov si vezme z krabičky také cigaretu a zapálí si.

"Jo můžeš si vzít" řeknu Dominikovi, když si potáhne z cigarety.

"Ale prosimtě, co je tvoje je i moje" odpoví mi a usměje se. Nevládnu se a usměju se také.

"Už tu je jídlo" řekne Dominik, když se bytem rozlehne zvuk zvonku a jde pro jídlo. Tašku s jídlem položí na stůl a já se jdu podívat co objednal.

"Máš tady hranolky, stripsy, salát..." začal vyjmenovávat jídla. Vezmu si salát a Dominik burger.

"Co si pustíme?" zeptám se Dominika, když si i s jídlem sedneme na gauč.

"Co chceš" odpoví mi a usměje se. Něco najdu a položím ovladač na stolek.

"Ne, že to tady zašpiníš" řeknu přísným hlasem, když se pustíme do jídla. Po dvaceti minutách máme oba snědené jídlo. Vezmu deku na druhém konci gauče a přikryju se.

"Chceš také přikrýt?" zeptám se Dominika a kouknu se na něj.

"Jasný" odpoví mi a nahodí lišácký úsměv. Příkryji i Dominika a položím si mou hlavu na jeho hruď, Dominik mi obmotá ruku okolo ramen a vlepí mi pusu do vlasů.

"Vikinko, vstávej" začne se mnou lehce klepat Dominik a já se probudím.

"Tyvole" řeknu a promnu si oči.

"Komu nadáváš" snaží se říct vážně Dominik, ale po chvíli se začne smát.

"Tobě pane Citta" odpovím a začnu se zvedat.

"Kolik je?" zeptám se.

"půl šesté" odpoví mi Dominik, když se podíval na mobil. Jen kývnu hlavou a jdu si pro pití.

"Chceš pití?" křiknu na Dominika z kuchyně.

"Máš víno?" křikne nazpět. Nic neodpovím a beru z lednice červené víno a dvě skleničky určené na víno.

"Ty jsi skvělá" řekne Dominik, když mě vidí přicházet s vínem.

"Já vím" odpovím a položím víno se skleničkami na stůl. Dominik otevře víno a rozleje víno do skleniček. Přiťukneme si a oba se napijeme červené tekutiny.

"Děkuju" řeknu, když položím na stolek skleničku vína. Dominik se jen usměje a položí víno na stolek také.

"Přestaň prosím" řekne mi Dominik a naráží na to jak se sebepoškozuji. Nic na to neodpovím a začnu Dominika líbat. Spolupracuje, jak jinak.
Dominik si mě přehoupne, takže na nej sedím a vášnivě se líbáme. Tahám Dominika jemně za vlasy a on mi mačká zadek.

"Hele" řekne Dominik, když se odtrhne z našeho líbání. Jen se něj podívám.

"Nechci na tebe spěchat" pokračuje po chvilce. Jen se usměju a slezu z něho, sednu si vedle něj a položím mu hlavu na jeho rameno. Dominik mi věnuje pusu do vlasů a koukáme se na televizi.

"Půjdu se osprchovat" řeknu po chvíli. Vlepím Dominikovi pusu a jdu do koupelny. V koupelně ze sebe svléknu oblečení a vcházím do sprchy. Syknu bolestí, když mi přistávají horké kapky na mé zápěstí.

"Au, kurva" zanadávám.

"Jsi v pohodě?" slyším po chvilce Dominika, který klepe na dveře.

"Jo, běž pryč" odpovím mu. Obléknu se do kraťasů a tílka na spaní. Přijdu za Dominikem do obýváku a sednu si na gauč. Dopijeme zbytek vína a Domča se jde také osprchovat. Jdu si do pokoje lehnout a čekám na Dominika.

"Tobě to trvalo" řeknu, když konečně vidím Dominika ve dveřích.

"Hele, hele" odpoví mi a skočí ke mne do postele. Oba nás přikryji dekou a vlepím Dominikovi pusu, která se prohloubí v líbání. Když se od sebe odtrhneme pohladím Dominika po tváři a položím mu hlavu na hruď, přehodím si nohu přes ty jeho a daruju mu pusinku na hruď.

"Dobrou noc" řeknu a zavírám oči.

"Dobrou kotě" odpoví mi Domča a jeho ruka přistane na mém zadku. Usměji se a upadám do říše snů.




Jak se vám líbí kapitola? Je sice trochu delší, ale mě se moc líbí.
Omlouvám se za chyby! <3

já koukal ji do oci, ona koukala do mejch Kde žijí příběhy. Začni objevovat