-ნუთუ ყველაფერი ასე ცუდად იყო მათ ცხოვრებაში?ამ კითხვაზე პასუხი არარსებობს..ეს არავინ იცის,მათ ცხოვრებაში ბევრი რამ კარგია თუ ცუდი .ამას ვერცერთი ადამიანი ვერ ახსნის როგორი იყო მათი ურთიერთობა და არც არავინ იცის როგორ უყვარდათ ერთმანეთი..და ერთი გოგო რომელიც ერთმანეთის დაშორებას ცდილობს ეს სწორენ მინა გახლავ "(დიდი სპოილერი)"შეილება იფიქროთ, რომ მათ ცხოვრებას ვერავინ დაანგრევს,მაგრამ ცდებით.მათი ცხოვრების დანგრევა ყველაზე მარტივი შეილება აღმოჩნდეს.ერთი ტყვიის გასროლა ეს ხომ სიკდილის ტოლფასია რომელიმესთვის.შეილება მკვლელმა იფიქროს ის მოვკალი მე მოვიგე მე გავიმარჯვე მაგრამ აზრზე არარის რას ჩადის,მას გონია რომ ხალხი ადიდებს და აღმერთებს მაგრამ პირიქით ის ყველას თვალში ლაჩარი ადამიანი იქნება.ამას რომ მიხვდება უკვე გვიანი იქნება ყველაფერი.დროს უკან ვერ დააბრუნებს..და ვინც მოკლა,იმის ახლობლები ან მისი ყველაზე საყვარელი ადამიანი თავს როგორ იგრძნობენ??შეიძლება თავის მოკვლაც კი იფიქროს..მაგრამ ამ ყველაფრამდე არუნდა მივიდეს ეს ამბავი რომ რომელიმეს მოკვლა ცადონ..და ვერც კი გაბედავენ რადგან ისინი სულ ძლიერები იქნებიან თავიანთი ცხოვრება და სულ ერთად იქნებიან სიბერემდე..შეილება ცხოვრებაში წყვილებმა თუნდაც დედაშვილმა ყოველთვის იჩხუბოს მაგრამ ისინი მაინც რიგდებიან რაცარუნდა მოხდეს..აი ესაა სიყვარული...
აეროპორტი
-ჯიმინ ამდენი ხანი რას აკეთებდი?-შენ ფიქრობ რომ მე ჩემი საყვარელი ტნსაცმელების გარეშე წამოვიდოდი??ჩემოდანზე დაჯდა და თან თეჰიონს უყურებს
-როგორც ჩანს არა
-წავედით?
-მოიცა ჯერ ბილეთები არმიყიდა...ჩემოდნით გაიქცა და შეაჩერა
-რათქვი??ჩვენი რეისი 2საათში გადის და შენ ჯერ ბილეთიც არ გიყიდიაა??
-როგორ უნა მეყიდაა ახლა მოვედი
-ვაიმე ჯიმინ..თვალები აატრიალა.დროზე იყიდე
YOU ARE READING
homophobic brothers
Fanfic🔞🔞! top-jungkook bottom-taehyung დანარჩენს ფიკში გაიგებთ!