~3 gün sonra düğünden 1 gün önce~
Elis'ten~
Mekân hazırlıkları tüm hızıyla devam edi- şaka ya mekan hazırlamak gibi işlere kalkışmadık çünkü 5 kişiydik neyine düğün yapalım ki? Düğün parasını güzel bir yerde tatil yaparak geçirme kararı almıştık açıkçası daha mantıklı gelmişti çünkü bu zamanda düğün öyle 'ha' deşince yapılacak birşey değil bizde sadece nikah kıyma kararı almıştık hemen ardından da tatil için güzel bir yere gidecektik. Bu bana da süpriz olacaktı çünkü eren bunu çok istiyordu ben de kıramadım.
Bu zamanları keşke annemde görseydi o kadar çok isterdim ki görmesini anlatamam. Bu arada erenin ailesi nikah kıyma kısmında olacak ama onlarda düğün yapmadığımız için birkaç şey deseler bile konuştuğumuzda bize hak verdiler.
Yarın nikâhım olcağı için bugünden herşeyi halletmemiz gerekiyordu. Eren ile nikâhı kıyacağımız yere gidip herşey yerinde mi diye bakacak ondan sonra da cafeye geçecektik.
Bavuluma tatil için eşyalarımı koyarken eren aradı ve aşağıda beklediğini söyledi hemen üstüme montumu alıp telefonumu da cebime attıp aşağı indim.Abim ve yeşim birlikte kahvaltıya çıkmışlardı. Oğuz abim ise eski sevgilisi ile birkaç gündür görüşüyordu bu yüzden evde tektik. Hemen aşağı indim ve koşarak erene sarıldım.
"Hadi arabaya geçelim güzelim hava soğuk" dedi ve belimden tutarak arabaya doğru yürütü hemen arabaya bindim içerisi sıcaktı montumu çıkarıp arkaya doğru attım ve kemerimi taktım erene baktığımda o da bana bakıyordu.
"Hadi gidelim, heyecanlıyım" dedim.
"Gidelim bakalım" dedi ve kemerimi takarak arabayı çalıştırdı.
"Balayı için nereye gideceğiz hiç konuşmadık" dedim.
"Ya güzelim" diyip arabayı durdurdu. "Biz her yere abinlerle gidiyoruz ama baksana onlar bizi çağırmıyor bile şu balayınımızda bari tek olsak ne olurdu ha? Seninle mi evleniyorum yoksa abinlerle mi belli değil. Konuşup halletsen senle söyle doyasıya eğlenip vakit geçirmek güzel olmaz mı?" dedi.
Ne desem haklıydı nereye gitsek abimler peşimizden geliyordu. Eren ile vakit geçirmeyi bende özlemiştim.
"Haklısın aşkım akşam konuşurum seni de ihmal ettim hep. Ee senin planların ne? Ne yapacaksın bu gün?" dedi.
"Sen ne istersen onu, tüm planım sensin." dedi. İçimdeki kelebekler uçmayı bırakın dört nala koşuyorlardı içimde.
"Bak ne dicem biz ev bakma kararı almıştık ya bizim evin uzağında bir semtinde ev buldum bakmaya gidelim mi?" dedim.
"Olur güzelim gidelim sen istiyorsan" dedi eren.
Giderken müzik açtım Retrobüs grubunun Ankara Rüzgârı adlı şarkısı. Bu aralar sürekli dinliyordum ve çok hoş ve nostajik geliyordu bana.
Şarkıya kapılmış giderken erenle hiç konuşmadık belki de kafasını dinlemeye ihtiyacı vardı.
Geldiğimizde arabayı park etti ve bende hemen montumu alarak arabadan çıktım yanına giderek elini tutum ve ellerimizi birbirine kenetledik.
İçeri girdik ve hemen bizi bir kadın ve adam karşıladı.
"Hoş geldiniz efendim siz yarın nikahı olan çiftçiniz dimi?" dedi kadın.
"Evet, hazırlıklar nasıl gidiyor diye bakacağız" dedi eren.
"O zaman sizi şöyle alalım efendim herşeyi anlatalım size" dedi adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Çilek | Instagram
RomanceSıradan hayatı olan çilek kadın, Onun hayatına giren çikolata adam. Ayrılmaz ikili olan çikolatalı çilek, bakalım bu ikiliyi birleştirebilcek mi?