Jakmile jsem zavřela skříňku tak jsem se lekla. Ve dveřích totiž stál Petr a pozoroval mě,trochu zrudnu když si uvědomím že mám na sobě jen kraťasy a bílé tílko na spaní takže není pochyb že jde pod ním všechno vidět.
„Co tu děláš?"zeptám se a překřížím si ruce na prsou,což nebyl úplně dobrý nápad a já tak ztratila stabilitu a začala padat.Už jsem myslela že spadnu když v tom jsem ucítila že mě někdo chytil„Nemůžu spát ale jak vidím tak nejsem sám" řekne a usměje se,kouknu se mu do očí a začnu se zase ztrácet.
Když jsem konečně ucítila zem pod nohama, tak jsem uklidila židli a šla si nalít vodu,furt jsem cítila na sobě pohled Petra „Chceš taky?"zeptám se po chvilce ticha.
Jenom kývl , přešel ke skříňce a v pohodě si vyndal skleničku „Musíš vyrůst prcku"řekne a začne se smát, když si všimne mého pohledu.
„Nejsem prcek a přestaň na mě furt čumět" vyprsknu a překřížím si ruce na prsou. Jenom se začne smát
„Co je?" Zeptám se ho po pár minutách jeho debilního smíchu „Nic,jen víš,že lhát se nemá?" Nad jeho poznámkou protočím oči a vydám se spát.Ráno
Opět mě vyruší můj debilní budík , který řve přes celý můj pokoj. Jako vždy se doplazím do koupelny kde si udělám ranní hygienu a trochu se namaluji a jdu zpět do pokoje kde si vyberu něco na sebe. nakonec jsem se rozhodla pro kratší černé šaty a kabelku , ještě jednou se zkontroluju v zrcadle a jdu dolů.
„Čau"pozdravým bráchu s Calinem „Čau ségra,tvl tobě to sluší"řekne bratr když si mě všimne„Děkuju ,je tu něco co můžu sníst nebo tu umřu hlady?"zeptám a doufám v kladnou odpověď „Jasně že jo " odpoví Calin a podá mi lívance „jupíí".
Kluci si tam o něčem povídají a já jím lívance „ Ségra, nemůžu tě po škole vyzvednout, tak musíš j-" „Já jí vyzvednu ,mám cestu kolem" řekne Petr který právě přišel do kuchyně.
„Okey" řekne brácha a zamíří do předsíně,kde na mě čeká. Nádobí dám do myčky a jdu se obout,vezmu si mobil „Čau kluci"zakřičím a jdu směrem k autu.
Je právě poslední hodina a my dostáváme vysvědčení,když i Lucka dostane své,tak už nevěnuji pozornost a raději si povídám s Luckou .
„Takže ty teď bydlíš s bráchou?"zeptá se celá udivená,jenom se začnu usmívat a všechno jí řeknu... Po pár dlouhých minutách už ví všechno a já se furt usmívám.
„Tvl,tak to je super!! konečně můžeš chodit na párty " vypískne radostí a obejme mě. Konečně zazvonilo a my se vydali ke skříňce kde si Lucka vzala učebnice „Dneska mě vyzvedne Petr " řeknu když si je dává do batohu ,jenom se na mě otočí s výrazem který jasně říká
"Proč to ještě nevím".
Jenom se začnu smát a ona po chvilce taky „Tvl že by jsi konečně měla kluka?"zeptá se a začne se smát „Ty si blbá,on určitě o mě bude mít zájem" vyprsknu a začnu se taky smát. Sotva vyjdu před školu už vidím Petra jak se opírá o auta a čumí do mobilu.
„No vidím že tvůj odvoz je tu ,tak se uvidíme večer"
„Proč večer?"
„Protože je ta párty a ty jdeš povinně semnou" řekne Laura a já se jenom usměju.
„Vždyť víš že na párty nejsem" řeknu na obranu
„To protože si ještě na žádné nebyla"
„Fajn půjdu ale pomůžeš mi s výběrem" řeknu nakonec.
ČTEŠ
Kámoš Mého Bráchy
FanficCo se stane , když se Isabella musí nastěhovat ke svému bratrovi a přežít tak život s jeho kámoši.Který se však vyhne kontrole když jí do života vstoupí Petr 🌻