Bu vampir bir kızdı.
Üstüne giydiği dizden aşağı uzun elbiseden belliydi.Neden?. Bana neden ihtiyacın var?
Alaycı bir şekilde gülümsedikten sonra Arkamdaki Jane e baktı.
???- neden onları koruyorsun?
Çünki onlar benim için değerli.
Ve eğer şimdi buradan çekip gitmezsen-???- gitmezsem ne?. Beni ölürecekmisin?
Tam ben konuşacakken
???- onlar senin için birşey ifade ediyorken
Kardeşin senin için birşey ifade etmiyormu?
Neden burada ve neden böğle davrandığını anlayamıyorum. Neden böğle davranıyorsun?. Benden bu kadarmı nefret ediyorsun. Benden nefret ediceyin ne yaptım?Şoka girmiştim.ne söğleyeceğimi bilmiyordum.
Sonunda ailemden birini bulmuştum diye düşünürken.
Ya bu bir yalansa...
ona nasıl güvene bilirdimki..Sana neden inanayım ki?
Jane nin yatağının yanındaki koltuğa oturarak
???- sağ kolun. Sağ koluna bak kolunda bir dövme var. Bu dövmeyi sen,ben ve ikimizinde ortak arkadaşı yaptırmıştık.
Yoksa unuttunmu?Koluma baktım. Gerçektende sağ kolumda bir dövme vardı...♤.
Erik yanıma geldi ve o da kolumdaki dövmeye bakmaya başladı.
Sonra vampire birazda yaklaşarak .Erik- o zaten birşey hatırlamıyor. Bu onun suçu değil ona bunu kim yaptıysa siz bunu ondan daha bilirsiniz değilmi?
Kız ne olduğunu anlamaya çalışırken bir bana bir de Erik e bakıyordu.
???- nasıl yani.?
Benim kardeşim beni nasıl hatırlamaz...Erik- bence bunu oturup konuşmalısınız.
Bencede. Diye ekledim.
...
Erik her şeyi kıza anlatdıktan sonra
Kız birden bana bakıp.???- bunu öğreneceğiz.
Ve evet kendimi tanıtmayı unuttum.Eva- ben Eva.
Erik- bende Erik
Eva- kardeşim sen ismini halada hatırlıyormusun peki.
Aslında tam değil ama sanırım Karl dı.
Eva- bunu hatırlaman çok garip ama bu senin takma ismindi.
Annem sen gitmeden bir kaç gün önce annem sana bu takma isimle çağlrmıştı.Peki gerçek ismim ne?
Eva- lian. Gerçek ismin lian
Annem hep babamıza benzediğini söğlerdi. Ama pek onun hakkında konuşmazdı. Bir gün sen annemize babamın adının ne olduğunu sotmuştun annemse Karl dedikten sonra sana Karl demeye başladı.
Normalde annem seni pek sevmez çünkü Anneme onu hatırlatıyormuşsun.
Bunu her zaman söğler.
Ama yinede seni benden hiç bir zaman seşmezdi.ikimizede aynı sevgiyi verir.Annem.Kim bilir beni ne kadar merak etmiştir.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimim ben?
Vampirhafızasını kayb edtmiş ve kim olduğunu,önceden nerde yaşadığını bilmeyen ama hatırlamaya çalışan bir vampirin hikayesi