Розділ 28

24 0 0
                                    

Чімін: ми із Ханою, одружуємося?- сидів у залі із Донг.
Донг: я й цього очікував, і коли весілля!- сказав він.
Чімін: ми ще не знаємо коли, найблищем часом- відповів він.
Чімін: поки Хана буде тут, але працювати вже не буде, і мене можливо тут не буде кожен день, у мене будуть справи за замком, тому ти будеш старший- загадав за Хюн Шика.
Донг: добре я піду, ще справи!- поклонився і пішов.

Джаз: і що ти будеш робити коли Хана, одружеця на Пак?- запитала та сиділи за столом.
Але він промовчав, значить на це питання немає відповіді.
Кім Ван: давай просто повечеряємо, не задавай дурних питань, він і вона це несумісне?- сказав він.
Джаз: мг, якщо він обєднаєц із нею, він нас посадить, Хана ж дитиктив, чому ти нерозумієш- сказала вона дуже боялася.
Кім: вони доцього не дойдуть, просто бути поруч він все заплатить що зробив із тобою ясно!- взяв тую за руку, і вона ніби заспокоїлася.
Джаз: гаразд- подивилася на нього.

Чімін відправлявся додому після складного дня, він не міг повірити що в дома його ніхто не чекає, він сам по собі. Але біля машини його зустріла Сиб, яка була дуже зла:
Пак: Сиб, що ти тут робиш?- сказав він.
Сиб: ти, мене за дурну сприймаєш, те що між нами було що це?- сказала вона скрисьила руки і дивилася йому в очі, коли голова опустилася.
Сиб: чого ти мовчиш говори, ти одружитися вирішив а як же я- на очах сльози.
Пак: все що між нами було це інтерес, нас більше немаємо нічого общого Сиб, забудь мене!- наголосив той.
Сиб: справді, це все через Хану, чому , чому, я ж тебе люблю, а вона ні, вона тільки через справедливість, вона вивче тебе, вона розкриє всі твої секрети, не йди- вона взяла його за руку.
Пак: відпусти, все, все!- тон став вище.
Сиб відпустила, але її серце не могло це все витримати, її думки хотіли зробити лихі дії.

Сиб плачучи, направилася до кімнати, тепер в неї немає шансів на Пак. Її думки заповнилися спогадами. Вона немогла заспокоїтися, і вирішила покінчити із цим ділом...

MOUNTAINS IN 69Where stories live. Discover now