300123
İyi okumalarr 🫶🏻
Jennie'den
"Girin"
Derin bir nefes alarak kapıyı açtım.
Biraz ilerledikten sonra Lisa Aiken'in - Vogue'un moda direktörü - masasının önünde durdum
"Merhaba ben Jennie Kim, yeni sekreteriniz."
"Anladım, çıkabilirsin. Ne yapacağını zaten biliyorsundur."
"Evet, Lisa Hanım"
İzin isteyip odadan çıktıktan sonra tekrardan derin bir nefes aldım. Kadın sert biri değildi ama yine de gerilmiştim, ilk stajımda başarısız olup geleceğimi çöpe atmak istemiyordum.
Kendi masama oturduktan sonra uzaktan sesler gelmeye başladı.
Sesleri uzaktan geldiği için tam kestiremiyordum ama "Rosé" kelimesini anlamamla kalp atışım daha da hızlandı.
En ünlü modellerden olan Rosé Park geliyordu!!
Ben Rosé'yi düşünürken yanıma bir kadın gelip, Rosé'nin geldiğini Lisa'ya söylememi söyledi.
Onu başımla onaylarak Lisa'nın kapısını tıklatıp içeri girdim.
"Rosé Park geliyor, size haber vermem istendi."
Tamam diyerek çıkmamı işaret etti.
Kapıdan çıktıktan sonra onu gördüm arkasında koruma ve işlevini bilmediğim birkaç insanla bu tarafa doğru geliyordu.
Yoldan çekilip masama oturdum ve gelişini izledim,
çok güzeldi.Rosé içeri girdikten 5 dakika sonra Lisa beni çağırdı, çekim yapılacağı için saat 5'e fotoğrafçı ayarlamamı istedi.
Başımla onaylayıp dışarı çıktım ve o gün müsait olan bir fotoğrafçıyı 5'teki çekim için ayarladım.
Ben ayarlayana kadar Rosé ayrılmış olacak ki Lisa'ya ayarladığımı söylemek için odaya girdiğimde onu göremedim.
Tam odadan çıkacakken Lisa'ya döndüm.
"Bugünkü çekimi izlemek için ben de sizinle gelebilir miyim? Biliyorsunuz ki moda tasarım okuyorum derslerimde yardım-"
"Hayır, senin için zaten iş ayarladım bu kağıtları sahiplerine götürüp bizzat kendin vermen gerekiyor."
İtiraz etmenin konumumu - ne konum ama - kötü etkileyeceğini düşünüp kağıtları alıp odadan çıktım.
Saat daha 13.14'dü bu kağıtları dağıttıktan sonra izlemek için zamanım kalıyordu hatta artıyordu bile neden gelmeme izin vermemişti ki?
Kağıtları gidecek kişilere göre ayırıp işe koyuldum.
-18.09-
Lisa elinde çekimden olduğunu düşündüğüm fotoğraflarla köşeden döndü ve bana doğru gelmeye başladı, masamın önüne gelince:
"Bu fotoğrafları al, birini seç ve ufak bir metinle dergiye koyulacak hale getir" dedi.
Şaşırmıştım çünkü bu benim görevim değildi yani buradaki başka insanlar zaten bu işi yapıyordu neden benim yapmama ihtiyaç duymuştu ki? Şaşkınlığımdan anlamış olacak ki tekrardan konuşmaya başladı.
"Moda tasarım okumuyor muydun? Al sana fırsat, eğer beğenirsem sayfan Vogue dergisinde yer alabilir. Bu senin gibi bir çaylak için ne kadar büyük bir fırsat olduğunu anlamışsındır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miss her, kiss her, love her || chaennie.
Teen FictionModa tasarımı okuyan Jennie Kim, süper model Rosé Park'tan etkilenir. #1 chaennie 140323