Gülüşerek yemeğe devam ediyorduk.
"Ay alemsin Yağız ya!"
Ahu birden telefonunu kaldırdı.
"Haydi gençler, güzel gecemizi ölümsüzleştirelim!"dedi.
Telefona dönüp poz verdiğimde Ahmet elini omzuma attı. Fotoğrafı çektikten sonra sohbetimize devam ettik.
Ege birden ayağa kalkıp kadehini havaya kaldırdı ve konuşmaya başladı.
"Bu güzel geceyi sevgilim, Elif'e adıyorum. Aramızda geçen iddia sonucu yeniden eğlenceli bir şeyler yapıyoruz. Hepsinden önemlisi her zaman olduğu gibi yine beraberiz,"diyip kadehini kaldırdı. "Dostluğumuza, şerefe!"
Hepimiz kadehlerimizi kaldırıp tokuşturduk.
"Dostluğumuza!!"dedik hep bir ağızdan.
Biraz daha sohbet edip oturduktan sonra kalkıp restorandan çıktık.
"Evvet gençler, hangi mekana gidiyoruz bilin bakalım?"diye sordu Kaan.
Yine bir şeyler ayarlamışlardı kesin.
Ahu "Nereye?"diye sordu.
Ahmet gülümseyerek "Hadi biraz ipucu vereyim, buranın ünlü mekanlarından biri."dedi.
Efe lafa atlayıp "Dur tahmin edeyim, Blue Skar mı?"diye sordu.
"Hayır."
Eylül "Jazz Fan mi?"diye sordu.
"Değil."
Merakla "Neresi yaa?"dedim.
Yağız "Central Park!"diye bağırdı.
Hepimiz çığlık atıp sevindik. Muğla'nın en büyük ve ünlü gece kulübüydü. Otoparka gidip arabayı almak yerine iki taksi çevirip yola çıktık. Mekana geldiğimiz zaman taksiden indiğim an büyülendiğimi hissettim.
Buraya gelmeyeli epey olmuştu ve buradaki zamanlarımı, anılarımı özlemiştim. Sevinçle içeri girdim.
Mavi ve kırmızının yoğun olduğu bir sürü ışıkla renklendirilmiş bir mekandı. Dj standı çok büyüktü ve buraya ünlü djler gelirdi. Dj standının iki yanında striptizciler vardı.
Yukarı katında ise kişiye özel odalar bulunuyordu. İsteyen odayı kiralayıp istediği şeyi yapabiliyordu. Odaların yanında ise VIP locaları vardı. Ünlüler, tanınmış kişiler ve maddi durumu iyi olanlar buradan eğleniyordu.
Kendimize uygun bir köşe bulup oturduk. İçki servisleri yapıldı. Kokteylimi yudumlarken Ahmet bana döndü.
"Lütfen geçen seferki gibi çok içme. Yolumuzun uzun olduğunu biliyorsun."diye uyarmaya başladı.
Gözlerimi devirdim.
"Off Ahmet... Tamam ya."dedim mutsuz bir şekilde.
Eylül hemen lafa atlayıp "Ya kardeşim, sana ne bundan? Bırakın da istediğimiz gibi eğlenelim ya! Arabaya kusacağımızdan falan mı korkuyorsunuz?"diyip gözlerini devirdi.
Kaan "Ceremesini biz çekiyoruz hanımefendi. Bırakın sizi de düşünelim yani."dedi.
Erkekler ona katıldı.
Elif ayağa kalkıp "Ben bu erkek dayanışması içinde kalamam, gidiyorum."diyip içkisini de aldı ve dans pistine gitti.
Onun peşinden ben de gittim. Elif'le dans etmeye başladık. Müzik o kadar hızlıydı ki oynamaktan başım dönmeye başlamıştı.
"Elif! Bardağı tut!"diyip içkimi Elif'e verdim ve üstümdeki terleri silmeye çalıştım. Çok sıcaktı içerisi.
"Dur kızım n'apıyorsun?"diye sordu Elif gülerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKŞAM GÜNEŞİ
Novela JuvenilAkşam güneşi, güzele vurur derler.. Doya doya hissetmek lazım o güneş ışıklarını. Vücudumuzda, saçlarımızda, ellerimizde, yüzümüzde... O güneş ışığı bizi güzelleştirirken hayatımızda olan biteni de fark etmek lazım... Okulların kapanıp yazın gelmes...