Az elejtett vad úgyis megszökik az enyves maroktól

25 3 4
                                    


Night Terror

Megatron le szidta Airachnid-ot mert a másod parancsnokát elkapták az Autobotok, de nem is fogták el mert elszökött. Miközben ki lett nekem adva egy új feladat, ami nem máshol van mint az 51-es körzetben ahova lehetetlen bejutni. Egy ősi Álca fegyvert kell kihoznom onnan és Laserbreak is velem jött.

- Nos akkor menjünk! - indultam meg.

Laserbreak csendben jött utánam és halk léptekkel mentem végig a folyosón. Az egyetlen szerencsém hogy a hőérzékelő kamerákat Soundwawe tudja irányítani így nem fognak jelezni hogy ott vagyok.

\|/ Night Terror azért óvatosan mert az őrök sem packáznak! \|/ mondja Airachnid.

- Értettem! - adtam választ.

A nyakláncomat aktiváltam és utána láthatatlan lettem. Végig mentünk Laserbreak-el az őrökön majd egy nagy terembe érve megtaláltam amit eddig kerestem. A villámok kardja néven futó Cybertron-i kard (fenti kép), amit még az Autobotok használtak. Mikor el vettem onnan a kardot nyílt is az Űrhíd majd egyből rohanni kezdtem hogy még el ne kapjanak engem. De az a balszerencsém hogy ez nem az én helyemre nyílt, mert Arcee jött át rajta. Nyílt egy másik azon át lépett Airachnid a kardot el vette és Laserbreak későn kapott el mert Arcee elkapott engem nem eresztett. Megatron iszonyúan dühös lesz ha nem térek vissza a hajóra.

- Csak kapjalak a kezeim közé Airachnid! - szólalt meg Arcee majd felkapott engem és át léptünk az Űrhídon.

Mikor megláttak a többiek engem nem hitték hogy még élek.

- A kardot nembírtam elhozni, de egy valakit igen. - mondta Arcee.

- Üdv újra! - nézek szürke tekintettel mindenkire.

Engem nem izgatott hogy mit fognak tenni velem mert úgyis meg fogok innen szökni és vissza megyek a hajóra.

- Amanda... - hallom meg a régi életem egyik tagját. - Tényleg...te vagy...az? - jön oda hozzánk Miko.

Arcee nem tett le engem, de fogni fogott hogy Miko a nyakamba tudjon borulni. Egyre közeledett és mikor már egy kicsi hiányzott ahhoz hogy megöleljen én gyomron rúgtam.

- Na jól van kishölgy elég lesz! - szorított meg Arcee.

•°○ Amanda-ról van szó? ○°• hallom meg Cliff hangját.

- Igen Cliff, de nagyon erőszakos. Kell neki a magánzárka és vissza hozni őt a valóságba! - mondja Arcee.

Arcee be vitt egy szobába ahol csak egy matrac volt és egy külön szoba, ami szerintem a mosdó lehetett. Mikor Arcee belökött engem a kis szobába egyből kezdtem menekülő utat keresni. Míg fel fedeztem az új odúmat küldtem egy üzenetet Aqua-nak hogy elfogtak engem, de nemsokára otthon leszek mert megszökök ebből a por fészekből. Találtam egy szellőzőt is ahol kitudok mászni feltűnés nélkül, de egy a baj. Az hogy kicsi a járat hogy ki tudjak mászni így maradt a B terv. A szellőző járatokon a pókjaim feltűnés mentesen közlekednek szóval ide is tudok hívni néhányat.

Airachnid

Night Terror megszerezte a villámok kardját de őt elfogták és most Megatron le szidott engem mert ott hagytam a lányt és Starscream-ről is tud. 

^˘ Megatron Nagyúr és Airachnid! Ha ezt az üzenetet haljátok akkor tudjátok mi történt velem! Ha kiszöktem a jelemet megtaláljátok és nyissatok nekem hídat a hajóra van egy másik ősi fegyver nálam amiről nem hiszem hogy tudtok! ˘^ adott jelentést Night Terror.

Ember az ÁLCÁK között (Transformers Prime f.f)Where stories live. Discover now