7.bölüm

90 19 0
                                    

Serdar kaşlarını çatmış Ömer'e bakıyordur ve Zehra ile Ömer birbirlerine bakıyorlar.

" Nereden biliyorsun "

Serdar şüpheyle Ömer'e bakıyordur ve Ömer Zehra'ya bakara konuşur.

" Kimseyi dinlemedi Başkanlarını bile dinlemedi inatçı keçiden bir fark yok ama senden bir söz istiyorum Zehra "

Ömer sonlara doğru ciddiyetle demişti ve Zehra kaşlarını çatmış Ömer'e baktı.

" Neymiş bu söz "

" Ta- "

" Eray Başkanım talimatları kim veriyor görev sırasında "

Zehra Ömer'in ne demek istediğini anlamıştır ve Eray Başkana bakara sormuştur.

" Sen yönetiyorsun "

Zehra Ömer'e bakar.

" Talimatlarımı eksiksiz bir şekilde yerine getir "

Ömer kaşlarını çatmış Zehra'ya bakar.

" Sen bana emir veremezsin "

" Senden önce vardım ve benim kurallarım hala da öyle bunun için emirlerimi yerine getir "

" Şimdi de varım ve senden emir alan almazsam ne olur "

Zehra koltuğa oturur ve Ömer'e bakar.

" Gelmem siz gidin ama şunu unutmayın ben olmadan o operasyon hiç bir işe yaramaz "

" Ha yine inatlaşmayın görev sizin bekliyor siz burada birbiriniz ile uğraşıyorsunuz Allah aşkına yine başlamayın görevi bittin sonra istediğiniz kadar inatlaşın Zehra Ömer kime diyorum kendinize gelin ve görevinize odaklanın "

Eray Başkan ikisine bakara demişti çünkü biliyordur ki inatlaşırlarsa ortada görev falan kalmaz ve ikisine ihtiyacı vardır.

" Ben kararımdan vazgeçtim benim yerime başkasını bulun "

Zehra'nın dediği ile Eray Başkan kaşlarını çatmış ona bakıyordu.

" Ciddi olmadını söyle Zehra "

" Gayet ciddiyim Başkanım emrimi dinlemeyen kişi ile aynı ortamda bulunamam "

" Senin emirlerine kalmadım Başkanım Burcu hala sahadaysa onu alalım Zehra'ya gerek yok "

" O Burcu operasyonu batırır bunu en iyi sen biliyorsun Ömer ama kendin bilirsin ben sadece fikrimi söylüyorum kimse benim yerimi alamaz "

Zehra rahatça Ömer'e bakıyordur ve Ömer kaşlarını çatmış Zehra'ya bakıyordur.

" Başlarım sizin didişmenizden hemen eşyalarını toplayın derhal havalanında bekliyorum "

Eray Başkan sinirle Zehra ve Ömer'e bakara demişti.

" Siz gidin ben gelmiyorum vazgeçtim görevden seçim benim değilmi gelmiyorum Mete Başkanım Fisher ailesini izlemeye alalım mı "

Herkes şaşkınlıkla Zehra'ya bakıyordur ve Serdar şaşkınlıkla konuşur.

" Cidden gitmiyor musun "

" Gitmiyorum "

" Şaka falan yapmıyorsun demi Zehra "

" Yapmıyorum Serdar neyse Uzay ve Gürcan aileyi geniş kitle araştırın daha fazla bilgi lazım "

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin