0.0

692 45 23
                                    


*BAŞLAMA TARİHLERİNİ ALALIM :)


*Yaralayan şeyler öğreticidir.

*26,01,2023

*Metallica/ Fade to Black

"Nothing matters no one else

Hiçbir şey önemli değil , hiç kimse

I have lost the will to live
Yaşama isteğimi yitirdim

Simply nothing more to give
Kalmadı verecek şeyim

There is nothing more for me
Benim için dahası yok

Need the end to set me free
Beni özgür kılacak sona ihtiyacım var"


*BU ŞARKI ALPARSLAN ÇAKIR ALACADIR NET:(



*2. SERİYE BAŞLIYORUZ.  KÜTÜPHANENİZE EKLEMEYİ VE OKUDUKÇA VOTE VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN OLUR MU ?

*BAŞTAN SÖYLEYEYİM +18, SPİRÜTÜEL, PSİKOLOJİ, DRAM YANİ ORTAYA KARIŞIK OLACAK ONA GÖRE BAŞLAYIN GÜZELLİKLER...


*ARKADAŞLARINIZA ÖNERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFENN


ANKARA



-Yine mi Alparslan. Evladım bak GÖKBÖRÜ yani Mete dayın bu sefer beni sürecek. Emekliye az kaldı. Sen diyorsun komutanın torunlarının muradını göremeden ölsün dedi karşı koltuğunda oturan askerine bakarak.



Sessiz ama bir o kadar emin şekilde Albayı dinliyordu. 


-Estağfirullah Komutanım dedi vakur duruşuyla



-Ne o zaman. Şimdi bu vukuatın yine kulaklarına gidecek. Bu sefer seni kurtaramam zaten senden önce benim başım yanacak. Delisin evladım anladık da emir komuta zincirine hatırla. Tıpış tıpış randevuya gideceksin. Hee bana o onay kağıdını almadan gelme Alparslan diyip peçeteyle terini sildi. 


Kaçıncı randevuydu sayılmaz  çünkü su içmek gibi alışılmış bir prosedür haline gelmişti.


Adam kıpkırmızı yüzüyle Alparslan'a  bakıp;

-Hadi oğlum kalk, senin yüzünden  dilaltı haplarım bile bu zavallı kalbime yetmiyor. Öldüreceksin beni belli. Şimdi git de ben de seni şu işten Mete'nin haberi olmamasını dileyerek nasıl sıyıracağımı düşüneyim.



DELİ ÇAKIR +18 :  GÖLGEDE KALAN YEMİN (ASKER SERİSİ 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin