8.bölüm

82 19 0
                                    

Zehra Balaban

Mete Başkan ve Halit Başkandan azarı yedik. Yararlandığımız için dinlenmemize izin verildi ve Sadice teyze'nin yanına gelmiştik.

" Hayır anlamıyorum siz bana hangi haklı yalan söylersiniz "

" Anne vallah birde senin uğraşamayacağız zaten yorgunuz iyileştiğimiz zaman at fırçanı "

Ömer olaya müdahele ederek Sadice teyzeyi susturarak koltuğa oturur ve Yağmur'un bana sarılması bir oldu.

" Anne seni özledim bir daha gitmeyeceksin demi "

" Gitmeyeceğim kızım ama eve gitsek daha iyi Sadice teyzeyi daha fazla rahatsızlık vermeyelim "

" Hop hop orada dur bakalım hem yaralı yaralı nereye gidiyorsun hem suçlu hem güçlü hadi bunu geçtim sen neden bana doğruları söylemedin boynumda yılan beslemişim haberim yok şimdi sende şuraya uzanıyorsun ve iyileşinceye kadar gitmiyorsun iyileşin ben size göstereceğim yalanı ben size yemek hazırlayalım sizde dinlenin "

Sadice teyzenin cevap vermeme izin vermeden gitmesi ile arkasından baka kaldım.

" Anne gitmiyoruz demi "

" Gitmiyoruz bir süre buradayız kızım "

" Oley ben Sadice babaannemin yanındayım "

Yağmur Sadice teyzenin yanına gitmesi ile koltuğa uzandım ve karşı koltukta uzanan Ömer'e baktım.

" Teşekkür ederim "

Ömer bana baktı.

" Ne için "

" Orada kardeşimi herkesin içinde söylemesine izin vermediğin için teşekkür ederim "

" Önemli değil "

Telefonumun çalmasıyla cebimden telefonu çıkarttım ve Serdar arıyordur.

" Efendim "

" Nerdesin size geldik ama kapıyı açan yok "

" Geldik derken "

" Annemler ile geldik geçmiş olsuna ve birde annem sana bakacakmış malum yaralandın ya "

" Serdar hiç boşuna zahmet etmeyin ben kendi kendime bakabilirim zaten akşam eve gideceğiz rahmet olmasın "

" Yağmur koş kapıyı kilitle cesedimi çiğnemeden bu evden çıkamazsın yat yattığın yerde "

" Kedi kulağı var diye ben sana boşuna demiyorum tamam gitmiyoruz başınız ağrırsa sen kovarsın "

" Benim başım ağrımaz zaten canım sıkıyordu arkadaş olursunuz bana işte "

" Ben arkadaş olacak yaşı geçtim ama "

" Daha çok gençsin "

" Serdar siz isterseniz eve geçin yarın sabah karargahta görüşürüz seninle "

" İyileşince gideceğiz Halit Başkan mesaj atmış "

" Ne kaç hafta izinliyiz "

" 3 hafta "

" İzin ne zaman bitiyor "

" 3 hafta izinliyiz malesef 3 hafta görev yok yataktan kalmamız yasak "

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin