Тази нощ чух приглушен вик през процепа на вратата си. Не можах да разбера подробностите, но фразата "Ти чукаше малката ми сестра през цялото това време" се появи изведнъж. Наистина се радвам, че мама не беше вкъщи, за да чуе това, защото това щеше да влоши още повече нещата.
Заспах с музика в ушите, за да заглуша шума.
Когато се събудих слънцето грееше през прозореца и караше очите ми да примижат. Вратата на Райън беше широко отворена и нещата на Сойер изглежда ги нямаше. Той си е тръгнал, без да ми каже нито дума, но предполагам, че това не е зависело от него.
Мама се върна за обяд и всички ядем заедно както обикновено. Тя ни донесе студени сандвичи от офиса, но все пак бяха по-добри от всички онези остатъци в хладилника, които ям напоследък. Тя попита защо Сойер е решил да си тръгне един ден по-рано, но Райън просто я скастри.
Исках да говоря по време на храненето, но се отказах, мислейки си, че брат ми вероятно просто се нуждае от още малко време, през което да се мръщи. Той не може да ми се сърди вечно, нали?
Аз
Хей можеш ли да дойдеш? Трябва да поговорим.Камил
Идвам!Казах й всичко и просто седяхме на телефоните си известно време, опитвайки се да разберем какво можем да направим. Погледнах нагоре и Кам беше заета да се рови в Instagram. Прозорецът ми беше отворен и лек полъх на студен вятър долетя, докосвайки кожата ми. Из къщата беше много напрегнато и тихо. Никой не играеше видео игри в хола, а мама спеше в стаята си. Джейкъб вероятно ми е ядосан, че му отказах. И нямам никаква представа къде отиде Сойер.
Това е гадно.
Когато излязох от стаята си Райън ме видя и затръшна вратата си толкова бързо, че издуха въздух в лицето ми. Чувствах се зле, защото никога преди не ми се е ядосвал толкова. Дори когато в десети клас му взех колата без да питам и я блъснах в дърво . В крайна сметка Камил ме измъкна от вкъщи и отидохме на късна нощна разходка, за да ме разсее.
"Просто му дай време", повтаряше ми тя.
Вървяхме по слабо осветената улица. Носех чифт стари спортни панталони, които ми ставаха точно и въпреки че бяха скъсани на някои места и покрити с петна, те бяха любимите ми панталони.
ESTÁS LEYENDO
My Brother's Best Friend / Най-добрият приятел на брат ми/
Novela Juvenil"Още от първия ден, когато те срещнах, исках да направя това толкова много, Холи". Просто вашата типична клиширана история в wattpad. Прочетете на свой риск. Ще срещнете типични романтични тропове и предсказуеми сюжетни обрати, но като цяло е доб...