9.bölüm

79 17 0
                                    

3 hafta sonra karargaha gelmiştik ve işimizin başına dönmüştük.

Fisher ailesini yakalamıştık ve ait oldukları yere göndermiştik.

Onlar ile işimiz bitmişti ve artık peşimizde daha büyük bir tehlike yoktu.

Hepimiz için uzun ve yorucu bir olay olmuştu.

Hepimize izin verildi ve dinlenmemiz kendinize gelmemiz için uzun bir süre izin verildi.

Etraf fazla sessizdir ve ben bu sessizliği hiç sevmedim.

Yağmur'u okuldan aldım ve eve doğru araba ile gidiyorduk. Eve geldiğimiz zaman Yağmur üstünü değiştirip bende yemek hazırladım ve yemeğimizi yedikten sonra Yağmur ödevlerini yapar. Ödevler bittikten sonra birlikte parka gittik ve Yağmur parkta oynarken sessizce onu izledim. Akşam olunca eve geldik ve yemeğimizi yiyip Yağmur yattı. Onun yanına uzandım ve sessizce onu izledim.

Melis ile birlikte buluşup konuştuk ve Melis ile konuşmak biraz olsun rahatladım. Melis ile birlikte sessizce sahilde bir banka oturduk ve konuşmadan denizi izledik.

Gürcan arayıp karargaha gelmemi istemişti ve hemen karargaha gittim. Hepimiz masaya oturduk ve Mete Başkana bakıyorduk.

" Ben gidiyorum gizli bir görev geldi bu görev ne kadar sürer bilmiyorum ama oldukça tehlikeli bir görev neyse sizinle onca yol gittik onca şey gördük şehitlerimiz var ama siz söz konusu vatanınız olunca her daima kendi bildiğinizi yaptınız siz bu vatanın evlatlarısınız evlatlarım sizinle her zaman gurur duydum duyma devam ediyorum "

Hepimiz şaşkınlıkla Mete Başkan bakıyorduk ve bir şey demeden vedalaştık.

Mete Başkan gittikten sonra herkes uzun bir süre konuşmadı ve birbirimizi görmezden geldik.

İşimizin başına geçtik ve görevimize odaklandık.

Serdar ile birlikte sahilde dolaşıyorduk ve ikimizde konuşmuyorduk.

Halit Başkan hepimizi karargaha çağırması ile karargaha geldik.

" Üstlerden gelen bilgilere göre yeni bir düşmanla karşı karşıyayız düşmanımızın kod adı Gölge kimse gerçek kimliğini bilmiyor araştırdık kayda dair bir şey yok ama baya tehlikeli dosyası oldukça kabarık yeriniz bilmiyoruz ama örgüt ile bağlantısı olduğunu tesbit ettik "

Gürcan'ın dedikleri ile Halit Başkan bize baktı.

" Bu Gölge denilen kişiyi araştırın Uzay ile Gürcan en ufak bir ipucu bizim için çok önemli "

" Emredersiniz Başkanım "

Uzay ile Gürcan çalışmalara başladılar ve bizde beklemeye başladık. Uzay ile Gürcan bir şeyler bulmuştu ve onları dinliyorduk.

" Şuan bir otelde bir suikast düzenleniyor tahminlere göre hedefte davetliler var çünkü bir çok önemli isim orada olacak "

" Hemen engellemeniz lazım "

" Emredersiniz Başkanım "

Yazar

Serdar garson kılığına girer Zehra davetlerinin arasına girer Ömer istirahat olarak girer ve etrafa bakınmaya başlarlar. Zehra şüpheli birisi görür ve dikkat çekmeden izler.

" Saat 2 yönünde siyah mort birisi var garip haraketler sergiliyor "

" Evet karakterlerinde bir tuhaflık var kameradan baktığımız zaman telefonu ile bir şeyler yapıyor ama hareketlerine bakınca mesajlaşıyor gibi "

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin