Merhaba Çiçeklerim,
Önümüzdeki haftaya kadar aksi bir durum olmadıkça birkaç bölüm atmayı düşünüyorum🙏 Lütfen desteklerinizi eksik etmeyiniz...💜💐
İyi Okumalar Herkese...💐
.
.
.
.
.Yoongi, Jimin'in kolları arasında uyuyup kalmıştı. Jimin burnunu kucağındaki adamın saçları arasına gömmüş hiç unutmamak üzere kokusunu iliklerine kadar içine içine çekiyordu. Seviyordu ama söyleyemiyordu. Ne çok isterdi söylemeyi şu anda onu mutlu etmeyi ama annesine bile bunu söyleyememişken bu iki sözcük diline ağır geliyordu. Onu bu hale getirenlere bin kere lanet ediyordu, ne sevilmiş ne de sevmeyi bilmişti. Ta ki Yoongi ile karşılaşana kadar... Jimin'i sert görünümüne rağmen çok güzel seviyordu Yoongi. Şimdi ise sıra ondaydı, söylemek için çabalamalıydı. Belki biraz olsun acısını geçirebilir onu mutlu edebilirdi.
Yoongi uyanmış, gözünü açar açmaz Jimin'i görmüştü. Kendisi onun kucağında çok rahattı ama Jimin'in her yeri tutulmuş olmalıydı.
'Tanrım! Jimin bunca saat bu şekilde beklediğine inanamıyorum. Neden uyandırmadın?'
'Zaten çok zor uyudun, bende tekrar uyandırmaya kıyamadım.'
'Yerde her tarafın ağrımıştır.'
'Ben halimden gayet memnunum. Minik bir kedi tuttum sanki.'
Normalde sinirlenmesi gereken bu söze gülümsemişti Yoongi.
'Ben bir duş alıyım. Sende bizim çocukları arar mısın dün konuştuk ama hiç gelmediler? Bu akşam birlikte yemek yiyelim Jae'nin gelmesine dört gün var.'
'Ararım ben sen git duşunu al.'
Yoongi yanından ayrılır ayrılmaz önce Hoseok'u sonra diğer çocukları aramıştı. Telefonları ya cevapsız ya da kapalıydı. En sona Taehyung kalmıştı onu aradı...
'Ne var Jimin?'
'Aaa şey uygunsuz bir zamanda aradım sanırım. Yoongi akşam yemeğini beraber yemek istedi, diğerlerine ulaşamadım ben.'
'Yoongi neden aramadı?'
'Bilmiyorum benden rica etti.'
'Jungkook'a söylerim. Gelirsek geliriz.
'Peki tamam hoşçakal.'
Telefonu kapattıktan sonra, Taehyung'un kendisine bu şekilde soğuk konuşmasına üzülmüştü. Ancak canı başka şeye sıkkın olabilirdi bunu uzatmayacaktı. En azından yemeğe geldiğindeki tavrına dikkat edecekti. Hepsini çok severken bu şekilde davranılması kendisini sorgulamasına sebep oluyordu. Hatalı bir şekilde mi davranmıştı? Kendisi de bilmiyordu. Düşünceler arasında gidip gelirken Hoseok aramıştı, akşam yemeğini ona da haber vermiş diğerlerine ise mesaj atarak durumu bildirmişti.
'Noldu Jimin?'
'Bişey yok Yoon. Niye ki?'
'Bıraktığım ve bulduğum kişi aynı değil çünkü.'
'Saçmalama birkaç dakika içinde ne olabilir?'
'Peki. Bizimkilere ulaşabildin mi?'
'Taehyung ve Hoseok ile konuşabildim. Diğerlerine de mesaj attım ulaşamadım çünkü.'
'Birine haber gittiyse hepsi gelir merak etme. Gelsene yanıma.'
Koltukta yanyana oturmuş Yoongi'nin göğsüne uzanmış halde yatarken sımsıkı sarılmıştı sevgilisine. Bir insan bu yaşta nasıl bebek gibi kokardı ki Yoongi'nin teninin kokusu tamda böyleydi işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANGSTA PARADISE | YOONMIN
FanfictionPark Jimin; arkadaşının barında asıl mesleğinden çok kendi müziğini yapan, bir hayli kitlesi olan asi biridir. Kafasına estiği gibi yaşamayı sever, ancak hayatı bir mafyaya kafa tutmasıyla değişecektir. Min Yoongi; Seul'ün yarısına sahip, ancak yüzü...