"Yaptığını beğendin mi, taehyung?" dememle bakışları bana döndü. "Sus jennie."
Kapıyı kapattığımda taehyung ilerledi. "Git sen, git. Anca kaç zaten." Bir hışımla arkasını döndü.
"Kaçmıyorum jennie, kafa dinleyeceğim." Kollarımı göğüsümde bağladım ve ona doğru bir adım attım.
"Artık karşında eski jennie olmayacak taehyung. Bunu bilmeni isterim. Yıllardır, beni kullandığın yetti artık." Hızlıca yanından geçip gittim.
Sinirlerim bozulmuştu. Jungkook'un dediği şeyler aklıma gelip duruyordu.
Ellerimle başımı ovdum. Başım çok kötü çatlıyordu. Bu migrenin tanrı belasını versin.
Kapının açılmasıyla irkildim. "Taehyung yavaş girsene, ne öyle terörist basar gibi."
Taehyung, hiçbir şey demeden üstünü değiştirdi. Bu haline göz devirdim.
Taehyung örtüyü açıp yatağın içine girdi. "Sen de üstünü değiştirsene. Bu halinle mi yatacaksın?"
"Değiştireceğim." deyip ayağa kalktım. Dolaptan eşyalarımı alıp banyoya yöneldim. O sırada taehyung arkamdan seslendi.
"Banyoya gitmene gerek yoktu. Yemem seni." Bende cevabımı verdim.
"Ayılar hep yer." Kapımı kitledim ve üstümü değiştirdim.
Çıktıktan sonra yatağa girdim. Başıma ağrı vurmasıyla başımı tuttum.
"Jennie iyi misin." kolumu tuttu. "İyiyim migrenim tuttu."
Kolumu çektim ve kafamı yastığa koydum.
π
Saate baktığımda saat 9'du. Oyalanmamak için yataktan kalktım.
Üstümü giyinip aşağıya indim. Kahvaltı yapasım da yoktu.
Kendime ufak tefek birşeyler hazırlayıp yemeğe başladım. Midem bulanıyordu, yemek falan istemiyordum.
Saat 1'de hastane randevum vardı. Bir de ona gidecektim.
Üstümü giyinip çıktım, saat şuan 12:30 du. Gidene kadar 1 olur.
Şoför kapımı açtığında arabaya bindim. Arabadan bile midem bulandı.
Uzun bir yolculuk sonrası hastanenin önüne geldiğimiz de arabadan indim ve şoföre bekle işareti yaptım.
İçeriye girdiğimde kadınla konuşmaya başladım.
"kim jennie, randevum vardı."
Ayağa kalkıp saygıyla eğildi. "Hoşgeldiniz bayan kim."
"hoşbulduk." Sıcak gülümsemi sundum.
Doktorun odasına geldiğimde kapıyı tıkladım. "gir" sesiyle içeriye girdim.
doktor beni gördüğünde hemen ayağa kalkıp o da saygıyla eğildi. Kim taehyung'un karısı olmak böyle.
"Hoşgeldiniz bayan kim." , "Hoşbulduk."
"Siz uzanın ve karnınızı açın." Uzanıp karnımı açtıktan sonra cihazı karnıma sürmeye başladı.
Cihazı karnımdan çektiğinde, peçeteyle karnımı sildim ve kapattım.
"Bebeğiniz sağlıklı. Size, 3 hafta sonraya Çarşamba gününe randevu veriyorum."
"Tamam. Teşekkürler." deyip çıktım.
Şoför beni gördüğünde kapımı açtı ve oturdum. Bebeğimin cinsiyetini merak ediyordum, acaba neydi?
Ben küçüklüğümden beri hep kızımın olmasını isterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marital problem ❦ taennie
RandomKim jennie, psikolojik sorunları olan kim taehyung'la evliydi...