YAAĞ 900 OKUNMA OLDU!!! OKUYAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!!!
Felixten:
Şuan evde savaş veriyorduk nasıl mı?
Minho ve hyunjin bizimle parti için geldiler. Bende bizimkileri çağırdım. Eve gelmeleriyle bağırışmaları bir oldu.
'Normal insan veya vampir olarak' gün geçiririz dedim ama seungmin chana 'Senden daha güçlüyümdür kesin' demesiyle ev kim daha üstün kim daha güçlü savaşına dönüştü.
Seungmin chanın sırtında 'indir beni!' Diye debelenirken chan anırarak gülüyordu.
Minho ve jisung YİYİŞİYORLAR OHA.
Hyunjin bana sarılmaya çalışan jeongini uzak tutuyordu.
-Ya hyunjin bebek o Bırak korkmuş sarılsın!
-Banane amk gitsin changbine sarılsın sevgilim sadece benim.
Bunun üzerine jeongin ve hyunjin laf atışması yapmaya başladı. HAYIR HAYIR HAYIR.
-SEUNGMİN BIRAK ONU!
seungmin 'beni nasıl taşırsın!' Diye chanın kafasına anne terliği atacaktı. Anne terliği ne alaka derseniz... annem eve gelince bunları bana silah olarak kullanıyorda.
-Seungmin onu atarsan ölen ilk vampir chan olur!
-Haklısın birde vampir katili olamam ben!
-Sevgilim ol.
Herkes dahil chana bakıyorduk. Seungmin sessizce gülüp chanın yanına gitti. Bir dakika hain arkasında bişi mi saklıyor?
-chan sana cevabım bu! (Arkadaki elini nah yapıp chana gösterir)
-ALLAH CEZANI VERMESİN
ciddi bişi bekliyordum amk. Neyse ama ileride kesin sevgili olurlar.
'Bencede'
'Hyunjin kafamdan çık'
'Emredersiniz'
Yaşadıklarım normal değil. Kısa bir oflamadan sonra masanın üstüne çıktım.
-AMINA KOYAYIM HERKES BAKSIN BURAYA!
İyi bağırmamla herkes bana baktı
-ŞİMDİ HERKES TOPLANIP SİKTİRSİN GİTSİN bune herkes kavga için gelmiş.
-Tamam tamam sakin olucaz hadi D\C oynayalım.
ŞÜKÜR BE
herkes onaylayınca boş şişeyi çevirdim.
Minho ve seungminin arasında kaldı seung sıçtı yalnız.
M: D mi C mi?
S:C
M: şimdi ananı laciverte boyadım. Öhöm chanı yanağını öp yapamazsan felixe tokat at
H: NE felixe vuramazsın seung üzgünüm.
Salak minho !
Seungmin istemesede chanın yanağını öptü ve doğruca tuvalete gitti salakk!
Şişeyi tekrar çevirdim Han ve benim aramda durdu
H: D mi C mi
F: hmm... C ama düzgün bişi ver
H: tamam..... HYUNJİNE KUCAK DANSI YAP!Diyip minhonun arkasına saklandı. Ne var canım yaparı- arkamı dönüp hyunjine baktım piç gülüşünü atıyo bana yapamam! Üğff sakin ol felix sakin ol. Yaparsın ne var!.
Hyunjinin kucağına oturdum hemen elini kalçama koydu. Gözlerim ani şokla kocaman açıldı. Arkadaki bağırışmaları duymuyorum.
-Yardımcı olacağım (kulağına fısıldar)
Kalçamı ileri geri hareket ettirdi. Yanaklarım ateş saçıyordu ama bir yandan zevk alıyordum.
-İş yatakta bitecek bence bu kadar yeter.
Denmesiyle hemen üstünden kalktım. Tanrım! Yanaklarım kızarmaktan kangren olacak! Hızla Kalkıp tuvalete gittim. Ama kapıyı yapatmamla patlama sesi bir oldu.
SELAAAAM ne oldu acaba ne patlaması KSJSSJJS umarım seversiniz ve okuduğunuz için teşekkür ederim gerçekten çok mutlu oldum! ♡♡♡♡
Sizi seviyorum öpüldünüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Про вампировİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...