Sahne Adı: ROSÉ
Gerçek Adı: Park Chae Young
İngilizce Adı: Roseanne Park
Takma adı: Rose, Rosie, "Pasta"
Pozisyon: Ana Vokalist, Dansçı
Doğum tarihi: 11 Şubat 1997
Burç: Kova burcu
Doğum yeri: Yeni Zelanda
Boyu: 168cm
Kilosu: 45 kg
Kan Grubu: B
Koreli, ama Auckland, Yeni Zelanda'da doğdu ve Canterbury Kız Lisesi'ne gittiği Melbourne, Box Hill'de (Avustralya) büyüdü.
Alice adında bir ablası var.
2012'de Kore'ye geri döndü.
Rosé Avustralya'da YG seçimlerine ilk sırada yer verdi.
İlk çıkış töreninde, Rosé Avustralya'da amigo kızdı.
Daha gençken Rosé, Avustralya'daki kiliselerde şarkı söyleyerek bir koroya katıldı.
Eşsiz sesi ve ince beliyle tanınıyor.
Rose "Blackpink'in Tanrıçası" olarak bilinir.
Rose 7 Mayıs'ta gruba katıldı.
Korece, İngilizce, Japonca konuşabiliyor.
"Sen Olmadan" şarkısı için G-Dragon ile işbirliği yaptı.
G-Dragon, Rosé'un sesinden gerçekten hoşlandığını ve sesinin gerçekten benzersiz olduğunu söyledi.
Piyano çalabiliyor.
Rose gitar çalabilir.
Rose çizim yapmayı seviyor.
Rosé solak.
Rose, biber yemeyi seviyor.
Avokadodan nefret ediyor.
Avokadodan nefret ediyor ama New York'ta aldığı bir avokado peluş oyuncağı var.
En sevdiği içecekler sağlıklı içecekler.
Rose çok duygusal ve çok kolay ağlıyor.
Rosé'nin en sevdiği renk mavi.
En sevdiği sayı 5 ve en sevdiği denklem 5 × 3 = 15.
Hobileri gitar çalmak ve çizim yapmak.
Hiçbir şey yapmadığında uyuyor.
Ellerini bükebilir ve ağzı kapalı olsa bile konuşabiliyor.
Kimsenin ona bakmadığı zamanlarda parmaklarını ısırma alışkanlığı var.
Rosé'nin portakal anlamına gelen 주황 이 (Joo-hwang) adlı bir evcil hayvanı var.
Rosé, Ladies Code's Ashley Choi ile yakın arkadaşlar.
Rosé Hıristiyan ve çok sık kiliseye gidiyor.
Rosè ellerini 360 derece döndürebiliyor.
Beş tane kulak piercingi var.
Rose kpopta Golden Voice olarak bilinir
Lisa ile önceden arkadaş oldukları bilinir
Grupta en çok shiplendiği kişi Lalisa Manobal
(G)-IDLE üyesi Solar ile küçüklük mahalle arkadaşı olarak bilinir
Roseun lakapları
Kemik torbası
Avakdado
Biberle knk olan kız
Roseun en sevdiği emojiler:🫶☁️🌹🤍
Anne ve baba tarafı avukattır
Rose yanlışlıkla bir canlı yayında blinklere blinto demiştir yani blinto blackpinkin toxic blink ismi değildir
Soloları:On the ground hard to love gone
Eskiden bir kedisi vardır ismi pofudur ama sonra rose çıkış yapmadan 5 sene önce ölmüştür
Rose 7 yaşındayken ailesiyle birlikte Avustralya'ya taşındı ve Melbourne'de büyüdü. Ortaokul 3. sınıftan beri Güney Kore'de yaşıyor. Ailesi anne, baba, bir abladan (1993 doğumlu) oluşmaktadır. Tobi, Max adlı yavruları ve Juhwangie, Eunhee adlı balıkları yetiştiriyor.
Babası ona Sidney'de yapılan YG seçmeleri hakkında bilgi verdi, haberi duyar duymaz Rosé'ye Sidney için uçak bileti aldı.
Rose genellikle farklı saç stilleriyle görünür. Hatta Blackpink üyeleri arasında en çok saçlarını boyamayı seven kişidir. Esmer, sarışın, ombre tonları arasında gidip geldi. Tüm bu saç renkleri sayesinde Rosé'nin görünümü aynı anda hem harika hem de çekici görünüyor!
K-pop grubunun ana vokalisti olan Rosé'nin çekici sesi, birçok K-pop sanatçısı tarafından çoktan tanındı. Solo projesinden de bu noktaya nasıl geldiğini görebiliyoruz, değil mi?
Bazen çeşitli şarkı cover'ları yaparak solo sahne performanslarıyla blinklerin heyecanlanmasına neden oluyor!
Ayrıca K-pop kız grubu Blackpink'in Avustralya'nın Melbourne kentindeki konserinde "Coming Home"u seslendirdi! Memleketindeyken söylemesi için mükemmel bir şarkı gibi görünüyor, değil mi
2012 yılı Mayıs ayında stajyerlik dönemine başladı, 4 yıl 2 ay eğitim gördü.
YG Entertainment seçmelerinde Jason Mraz'ın "I Won't Give Up" şarkısını söyledi.
G-Dragon'un 'Without You' şarkısında öne çıkan şarkıcıdır.
Eşsiz bir ses rengine sahip olmasıyla ünlüdür.
Taeyang, Jung Seunghwan, IU gibi birkaç sanatçı, Rosé'den işbirliği yapmak istedikleri bir sanatçı olarak bahsetti.
Anadili İngilizcedir.
2017'de Blackpink Rosé, 'Kings of Masked Singer'da yarışmacı olarak göründü ve ilk turda Ricky Martin'in Livin' La Vida Loca'sını ve Jung Seunghwan'ın 'If It Is You' şarkısını söyledi.
Ayrıca SBS'nin varyete programı 'Fantastic Duo 2'de yer aldı ve 2017'de Beyonce'nin 'Irreplaceable' şarkısını söyledi.
Başkalarına karşı parlak ve sevecendir.
Yemek yemeyi sever, özellikle ekşi aromalı yiyecekleri sever, öte yandan tatlı yiyecekleri yiyemez.
Çikolata yiyemez ama çikolatalı kek yiyebilir.
Ananaslı pizza yiyor, en sevdiği pizza Hawai Pizza.
Kimchi jjigae (kimchi yahnisi) yemeyi gerçekten seviyor.
Çiçek aranjmanı, çizim yapmak, gitar, piyano çalmak, animasyon film izlemek, kitap okumak, tenis oynamak, LP toplamak, fotoğraf çekmek gibi birçok hobisi var.
Taze veya hafif çiçek kokularını sever.
Blackpink Rosé en sevdiği renkler pembe, mavi, mordur.
Avokado ve patlıcandan hoşlanmaz.
Rosé kimchi'yi gerçekten çok seviyor, hatta bira içerken garnitür olarak kimchi yiyor.
Sahneye çıkmadan önce her zaman iyi yer, özellikle haşlanmış pirinç yemesi gerekir.
Et yerine vejeteryan yiyecekleri tercih ediyor ama özellikle ızgara domuz göbeği seviyor.
Adının aksine güllü makarnadan nefret eder.
Gitar çalmada ve çizimde iyidir.
BLACKPINK'in en uzun üyesidir.
Perfect World'ün 'The Oriental Fantasy' oyunu için modellik yaptı.
Lüks marka Saint Laurent'in küresel elçisidir.
2020 itibariyle kariyeri boyunca 10 dergi fotoğrafında yer aldı.
Yeni Zelanda vatandaşlığına sahip ilk K-Pop idolü.
İngilizce konuşurken ağır bir Avustralya aksanı kullanıyor.
Sadık bir Hristiyan, Avustralya'da yaşarken her Pazar kiliseye gitti. Kilise korosunun bir üyesidir.
Disney şarkılarını çok seviyor, Disney prenseslerinden biri olabilseydi Ariel'i seçerdi.
"Fight for My Way" dizisinin hayranıydı.
Hayranlar onun bir sincaba benzediğini düşünüyor.
Blackpink Rosé ideal tipi, güzel bir sesi olan kibar bir adamdır.
Sevimli erkekleri seksi erkeklere tercih ediyor.
TWICE'dan Chaeyoung, Ladies Code'dan Ashley ve Girl's Day'den Hyeri ile arkadaş.
MBTI kişilik tipi ENFP'dir.
BLACKPINK'in Coachella Sahnesini en çok keyif aldığı performans olarak seçti.
YOU ARE READING
Park Chaeyoung
Non-FictionRose hakkında bilmediğiniz şeyleri öğrenebilirsini örnek bok kilo ayak numarası yaşı gerç adı sahne adı v.b bilgiler