43.BÖLÜM: YÜZLEŞME ( Yeni Bölüm)

281 30 5
                                    

  Selaamm yeni bölüm ile karşınızdayım🥰

Kan verdim sol kolum sizlere ömür canlarım. Ruhuma bir fatiha nas felak alırım o haldeyim.🥺

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Keyifli okumalar.💜🙏

            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

İki Hafta Sonra

  " Bunu yapmak zorunda değilsin. İstersen seni hemen buradan götürürüm. "

Nehir oturdukları koltukta Aslım'ın yüzünü ellerinin arasına alıp gözlerinin içine endişeyle baktı.

Onun daha fazla acı çekmesini, o adi adamla bir daha yüz yüze gelmesini istemiyordu.

Dava görülmeden önce Cem'in görüşme talebi üzerine Aslım, Nehir ile birlikte Cem'in kaldığı hapishaneye gelmişti.

Nehir her ne kadar bu konuda endişelense de Buse Hanım bu yüzleşmenin Aslım'ın tedavisi için olumlu etki sağlayabileceğini söylemişti.

İkisi birlikte görüş odasında Cem'in gelmesini beklerken Aslım derin bir nefes alıp Nehir'in gözlerinin içine baktı.

" Yanımda olman benim en büyük güç kaynağım Nehir ama izin verirsen onunla tek başıma yüzleşmek istiyorum. "

Nehir Aslım'ın sözleriyle kaşlarını çattı. Yüzü bir duvar kadar sertleşirken kaşları kendiliğinden çatıldı.

" Asla seni o it herif ile baş başa bırakmam. Bunu benden isteme. "

Aslım titreyen buz gibi elleriyle Nehir'in elini tuttu.

" Anlamıyorsun Nehir, sen yanımda olursan onunla tam anlamıyla yüzleşemem. Her an bir olay çıkacak endişesiyle, senin için korkarken bunu yapamam. "

" Bu odadan asla çıkmam Aslım. Sen de beni anla. "

Nehir ayağa kalkıp elini saçlarının arasından geçirirken içinden kendine büyük bir küfür savurdu.

Aslım'ın bunu neden istediğini çok iyi bilse de bu odadan asla çıkmayacağı konusunda kesin ve net kararlıydı.

" Sadece birkaç masa ilerinizde oturacağım ama gözüm hep üzerinizde olacak. O it sana dokunmaya kalkarsa burayı onun mezarı yaparım. "

Nehir hiç istemese de seri adımlarla birkaç masa ileriye otururken aynı anda Cem görüş odasından başı önünde eğili olarak içeriye girdi.

Aslım onu gördüğü anda iki elini yumruk yapıp derin bir nefes aldı. Gözlerini bir an olsun Cem'den ayırmazken gelip karşısına oturuşunu büyük bir sabırla izledi.

Aralarındaki sessizlik sadece ikisini değil kendilerini göz hapsine alan Nehir'i de geriyordu.

" Görüşmemi kabul ettiğin için teşekkür ederim. "

Cem başını kaldırmadan aralarındaki bu sessizliğe bir son verirken tırnaklarıyla oynuyordu.

" Burada düşünecek çok zamanım oldu. Yaptıklarımı, yaşanılanları geri alamam ama çok pişmanım. Sana yaşattıklarım için köpek gibi pişmanım Aslım. O gece... O gece çok içmiştim. "

Aslım'ın gözünden akan bir damla yaş yüzünden süzülüp yumruk olmuş eline damlarken o gece yaşadığı her an yine gözlerinin önündeydi.

" Ben sadece seni sevdiğim gibi sen de beni sev istedim ama bu sevgi beni bir canavara dönüştürdü. Sana hayatının en büyük kötülüğünü yaptım. Beni hiçbir zaman affetmeyeceğini biliyorum. Sadece ölmeden önce bunları sen de duy istedim. "

AŞKIN SON PERDESİ ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin