Another Kiss

513 14 0
                                    

Sudah beberapa malam berlalu, mereka masih membisu tentang apa yang terjadi. Masih keliru barangkali.

Ciuman yang tidak disangka-sangka. Semacam satu rasa renjatan dihati mereka di saat kedua bibir yang lembut itu bersentuhan. Entah semacam rasa apa ketika mereka menggigit lembut bibir masing-masing. Entah syaitan apa yang merasuk mereka berdua. Malam semakin hangat apabila Maria melirik tangannya ke tengkuk Dini dan membelai sambil lidahnya semakin dalam mencari seterunya.

Dini memejam mata. Tidak sedar yang dia sedang menyentuh bibirnya sendiri sambil teringatkan malam itu. That's my first kiss... Dini mengetap bibir. My first kiss with Maria. Dia menghela nafas panjang. Perasaan apa ini? Arghhhhh....

Dia menoleh ke belakang. Maria masih berbual sama temannya, Adam. "Lama pulak dorang ni sembang!" Dia mengetap bibir. Perut sudah lapar. Matanya tepat melihat gelagat mereka. Bergelak ketawa, bertepuk tampar. Sesekali Maria akan memeluk lengan Adam. Berkerut dahi, sakit pula hatinya. Cemburu ke ni?

Ah, Maria memang begitu. Pergaulan yang kurang batasan. Setakat berpegangan tangan, setakat berpeluk sana-sini, perkara biasa baginya. Belum lagi semasa mabuk, kalau boleh dengan tukang cuci tandas pon dia nak cium. Gila!!!

Dini merengus dan terus menghampiri mereka bedua dan terus memeluk pinggang Maria dari tepi. Spontan! Apa aku buat ni gila?! "Beb.. I laparrrrr......" I? I?!! Apa benda ni Dini? Sejak bila kau ber I, I niiii! Dia rasa macam nak telan balik katanya tadi. Tangan dia di pinggang Maria rasa macam nak dipotong biar jatuh di atas lantai atau biar hilang terus. Malunya!

Adam tersengih melihat gelagat Dini. Sedikit pelik tetapi masih acceptable. Dia memang tahu sejak kebelakangan ini Dini dan Maria memang rapat. Malah, dia kenal Maria lebih lama jadi dia tahu serba sedikit tentang kawannya itu.

Tangan Dini di pinggangnya di rangkul dan dikemaskan pada pinggang rampingnya. Maria menoleh dan merenung ke dalam anak mata Dini. Jauh angannya tenggelam. Teringat sekilas kejadian malam itu. Dia tersenyum dan beralih melihat bibir Dini. Rasa macam nak cium di situ juga depan semua orang. " Nak makan apa harini?" Tanyanya lembut.

Dini kelu. Kelu di saat mata mereka bertaut. Hilang juga dia seketika di dalam anak mata Maria. Dia lupa segalanya. Hilang ingatan. Hatinya berdebar. Melihat alis bibir Maria sedekat ini, serasa ini menggigit saja bibir itu. Mungkin boleh hilang rasa lapar. Kiss me...

"Apa dia?" Maria menggoyang dagu Dini minta kepastian. "You cakap apa tadi?"

"Eh?!" Dini mamai. Aku terlepas cakap ke tadi? Fuck! "Bukan. I mean.. I cakap apa?"

Maria dan Adam ketawa besar.

"Kau mengelamun apa Dini? Maria tanya nak makan apa? Yang kau tu mumbling apa?" Adam gelak lagi. "Kau lapar sangat ke ni sampai nak cakap pon tak larat."

Dini buat-buat ketawa. Malu! "Ha la!! Lapar lah gila. Dari pagi tak makan. Jomlah makan!!! Lapar kau tau tak."

Maria memeluk bahu Dini. "Jom!" Lebar senyumannya. Menyorong Dini ke hadapan sambil menoleh sipi ke arah Adam, "Okaylah Adam, kitorang gerak dulu. Jumpa malam nanti tempat biasa ek." Lambainya perlahan.

Adam menggeleng kepala. Melihat telatah Maria, dia yakin yang temannya itu mula suka pada Dini. "Mesti something happen dah ni. Knowing her, takdenya nak loving-loving gitu." Matanya mengekor dua gadis itu hingga hilang dari pandangannya.

Masuk saja dalam kereta Dini cuba sembunyikan debarnya dengan bercerita macam-macam perkara. Benda bodoh entah apa-apa pun dia gelakkan.

Maria sekadar tersenyum. Dihidupkan enjin kereta dan penghawa dingin. Di letakkan bagnya ke belakang dan melihat Dini mengomel. Makin lebar senyumannya. Dia mengamati satu persatu bentuk wajah gadis itu. Maria tahu. I started to like this girl I think. Nope... not I think. Definitely I like this fella. "Dini..." Panggilnya perlahan.

Tapi dia tidak dengar. Mulutnya masih pot pet pot pet sehinggalah tiba-tiba dia rasa satu sentuhan halus pada pipinya. Terkunci terus mulutnya. Tangan Maria mengusap lembut tulang pipinya dan menolak helaian rambut ke belakang telinga. Dini takut hendak melihat gadis sebelahnya. Jantungnya berdegup kencang. Sangat kencang!

"Nak makan apa?" Tanyanya lembut. "Nasi kandar lagi?"

Dini malu-malu. Dia dapat rasakan yang pipinya panas kemerahan. Tangan Maria masih mengusap lembut pipinya. Sekali-sekala dia akan melarikan jari ke cuping telinga Dini. Berat pula rasa hendak menelan liur sendiri. "Hmm... harini masak boleh? Jemu lah makan luar."

"Sure. Kita beli barang la macam tu. Pergi mart je ek? Nak masak apa?"

"Ermm... salmon grill. Mashed potato. Mix veggie. Okay tak?" Dini tersengih. Pipinya masih terasa panas.

Maria mengangguk. "Sounds delicious!"

Memandangkan menu Dini agak mudah, mereka hanya ke kedai runcit berdekatan rumah saja. Selepas membeli apa yang patut, mereka balik dan terus masak bersama. Bila masakan hampir siap, Maria mandi dulu kemudian baru Dini. Maria hidangkan dan mereka makan bersama usai Dini mandi sambil menonton filem aksi entah apa tajuknya.

"Babe..." Maria memegang paha gadis itu lembut.

Meremang seluruh tubuh Dini. Tak pernah dia rasa sebegitu. Selalunya kalau Maria sentuh atau peluk, dia rasa biasa saja. Kalini lain sungguh rasanya. "What?" Balasnya lembut.

Maria tersenyum. "Malam ni clubbing eh? Adam ajak. Kawan dia from overseas baru balik Malaysia, so nak hangout sama." Dia menekan sedikit kuat paha Dini. Sedikit saja lagi hampir terkena kawasan paling sensitif mana-mana manusia sekali pun.

Pipi dia panas lagi. Dini sekadar mengangguk. Degup jantungnya rasa macam nak tercabut keluar dari badannya. Tiba-tiba, dia rasa bibir Maria pada pipinya. Lembut, sedikit basah. Berat rasa anak tekaknya ingin menelan liur yang terkumpul. Fuck!

Maria terus mencium Dini. Tiada tanda-tanda ingin berhenti. Dari pipi, dia beralih ke telinga, dari telinga dia beralih ke leher Dini. Dicium perlahan, dijilatnya sedikit. Tidak ada sedikit rasa pun ingin dia berhenti memandangkan Dini seakan merelakan apa saja yang Maria lakukan.

Saat dia mendesah enak, Maria duduk di atas paha Dini. Mata mereka bertentangan lama. Seakan mencari sebuah jawapan. Sama ada patut diteruskan atau berhenti.

"Kiss me more." Bisik Dini halus. Maria terus mencium bibir gadis depannya. Sensual dan semakin rakus.

Basah bibir mereka. Basah leher Dini. Basah juga di celah paha mereka.

Maria menanggalkan bajunya. Menarik tangan Dini dan diletakkan pada buah dadanya. Di tekan tangan gadis itu lalu berkata, "Squeeze it. Harder." Maria melihat Dini. Definitely her first time. A virgin! Kemudian, di tarik tangannya satu lagi dan diletakkan pada buah dada satu lagi. "Harder baby." Maria mendesah kesedapan.

Dini sedikit cuak, blur! Tapi melihat Maria depannya yang sedang asyik melayan kesedapan, dia juga seakan hilang pedoman. Cukup seksi gadis itu di hadapannya. Pinggang yang ramping. Payudara cantik terletak. Baru dia tahu Maria punya flat abs. Seksi pula temannya itu pada pandangan matanya.

Patut ke dia ikut apa yang dia pernah tengak di website porno? Lick, Suck.. and Bite? Then Fuck? Putting Maria yang semakin tegang itu, patut ke dia menghisapnya. Dini telan liur.

Maria mendekatkan mukanya lalu berkata, "Let's fuck!"

Hanya Kau Di Hati (GxG)Where stories live. Discover now