Elis'ten~
Sabah uyandığım gibi banyoya koştum duş aldım ve ardından yatağımı bile toplamadan aşağı indim kafamdaki saç havlusunu çıkarmaya niyetim yoktu açıkçası. Aşağı indiğimde mutfağa girdim ve içerde abim ve yeşim vardı. Birlikte kahvaltı hazırlarken çok tatlı gözüküyorlardı tabiki içeri dalıp onların 'romantik' dakikalarını bozucam.
"GÜNAYDIN!" dedim enerji çıkan sesimle ardından yeşimi kocaman öptüm ve sarıldım çok özlemiştim vakit geçirmeyi ama bizim daha çok zamanımız vardı. Yani ben eğlencem ondan sonra balayına çıkıcam 2-3 hafta yokum sonra geldiğimiz gibi ev işimiz var. Ama bir Elis Altın kolay yetişmiyor bunların üstesinden gelebilir.
"Oyy yavrum çok özlemişim" diyip sarıldı yeşim.
"Bendee" dedim ayrıldığımızda abim tıp tıp bakıyordu.
"Kıskanma be gel sanada sarılayım" diyip abime sarıldım.
Masaya oturduğumuzda oğuz abim ve erenle inmişti.
"Yani abi yeşim ve beni kıskanman çok saçma o benim karım" dedim gülerek.
"Evet çınar karım ile sarılıp öpüşemeyecek isem neden karım?" dedi yeşim.
"Dedi bugün evlenecek olan Elis" dedi oğuz abim.
"Off hiç hatırlatma şimdi bayilcam şuraya" dedim.
"O benim karım elis çizgini bil lütfen" dedi abim yeşimi kendisine çekip sarılırken.
Hepimizi gülerken eren telefonundan bir şeyler yapıyordu. Bir kelime dahi etmemiştik onu bırakın yüzüme bile bakmamıştı. Erene bakıp yüzüm düştüğünde oğuz abim konuşmaya başladı.
"Eee eren sen ne düşünüyorsun?" dedi.
"Kesinlikle katılıyorum" dedi eren.
"Neye katılıyorsun allah aşkına bırak şu telefonu" diyip karşısında oturan erenin elinden telefonu çekti.
"Biz bu masanın etrafına topladığımızda kimse telefonuna bakamaz" diye ekledi.
"Sen ne yapıyorsun sabahtan beri o telefonda? Elis'e günaydın dediğini bile görmedim" dedi çınar abim.
"Elis ile düğünden sonra gideceğimiz yerde bir sıkıntı çıkmasın diye son kontrolleri yapıyordum" dedi eren.
"Şu an ailemizden önemli değil. Lütfen bir daha masada böyle birşey yapma eren" dedi yeşim.
Ailemiz....
"Kusura bakmayın herşey dört dörtlük olsun istiyorum oraya gittiğimizde ortada kalmayalım istedim" dedi eren.
"Haklısın ama Elis böyle bir şeyi sorun etmez merak etme" dedi oğuz abim.
Beni nasıl bu kadar iyi tanıyolardı ki?
Kahvaltımız bittiğinde masayı toplamada yardım ettik ve herkes bahçeye çıkmış otururken bende kahve yapmaya içeri girmiştim birkaç dakika sonra arkamdan eren geldi.
"Güzelim cidden özür dilerim herşey mükemmel olsun istemiştim" dedi.
Cevap verecektim ki bir anda belimden tutup öptü.
"Özür dilerim" diye fısıldadı anlı anlımdayken.
"Küs olmayalım" diye ekledi.
"Küs değiliz" diyip sarıldım.
Ayrılırken anlımdan öpüp kahveleri yaparken yardım etti. Birlikte kahveleri bahçeye çıkarıp güzelce içtiktik.
"Nikah akşam olacağı için hadi gidip yeni evinizi görelim sonra da mobilya bakalım" dedi yeşim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Çilek | Instagram
RomanceSıradan hayatı olan çilek kadın, Onun hayatına giren çikolata adam. Ayrılmaz ikili olan çikolatalı çilek, bakalım bu ikiliyi birleştirebilcek mi?