ertesi sabah
Dün gece parti bittikten sonra odamıza gelmiştik. Bu sabah midemin bulandığını söyleyip kahvaltıya inmemiştim ve Pansy bana kahvaltı getirmişti.
Ardından revire gidip bir iksir içtim ve odama geldim. Pansy bir yere gideceğini söyleyip odadan çıkmıştı.
Fakat odada bir değişiklik fark ediyordum, sanki oda boş gibi geliyordu.
bir kaç saat sonra
Aniden kapının açılmasıyla irkildim. Gelen Draco'ydu.
D: Selam, iyi misin?
L: Selam, evet iyiyim. Sen?
D: Bende iyiyim.
L: Pansy nerede?
D: Sana söylemedi mi?
L: Neyi? Neyi söyleyecekti?
D: Pansy başka bir büyücülük okuluna gitti sana söylemedi mi?
L: Şaka falan herhalde değil mi?
İnanmayan gözlerle Pansy'nin dolabına doğru yöneldim. Gerçekten hiç bir şey (doğru yazma duası) yoktu. Büyük ihtimalle bana nasıl açıklayacağını bilemedi ve beni üzmemek için gece eşyalarını topladı. Ve gitti.
Pansy'nin komodin çekmecesine baktığımda bir not buldum.
D: Bak bir not bırakmış.
Notu açıp hızlıca okumaya başladım.
Sevgili oda arkadaşım Lavinia ELİZABETH,
Seninle çoğu zamanımız çok iyi geçti ve ben seni gerçekten çok sevdim. Sana veda etmeden gittim çünkü sana ne diyeceğimi bilemedim. Çünkü seninle vedalaşmak zor olacaktı. Seninle güldük eğlendik, birbirimize ağladık bunlar güzel günlerdi. Şimdi sana veda etmek gerçekten çok zor. Hep iyi ol.
- Pansy PARKİNSON
Gözümden sebepsiz yaşlar akıyordu ve ben bunu durduramıyodum. Daha sonra o yaşlar ağlamaya dönüştü.
Draco beni yatağa oturttu ve daha sonra kendi oturdu. Başımı Draco'nun göğsüne koydum ve ağlamaya başladım. O ise bu sırada saçlarımı okşuyordu.
Biraz daha sakinleşmiştim.
L: Dray bir şey dicem ama dalga geçme.
D: Neymiş bakalım.
L: Ben gece tek uyumaktan çok korkarım.
D: Neden dalga geçeyim ki? ( yazarken bunun draco olduğuna inanmak istemedim dalga geçmeliydi normalde)
Daha sonra düşünmeye başladı.
D: Buldum!, diyerek ayağa kalktı.
L: Ne buldun yine dahi çocuk
D: Benim oda arkadaşım olabilirsin? Tabii istersen. Biliyorsun odamda çokça boş yer var ve iki tane çift kişilik yatak sığıyor, ayrıca boş yer de kalıyor.
L: Dray ciddi olamazsın. Bir tanesin sen!, deyip kalkıp Draco'ya sarıldım. İyi oda arkadaşı olacağımızdan emindim.
normalde bu bölümü 1200 kelimelik falan yapmıştım fakat silindi bende de yazma isteği kalmadı ve özetledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaş
Teen FictionDraco Malfoy ve Lavinia Elizabeth'in mini arkadaşlık hikayesi