Eng katta gunoh

4 0 0
                                    

Bir bor ekan bir yo'q ekan. Ölü o'rmonda bir erka moychechak bo'lgan ekan. Moychechak oilasidagi farzandlar orasida eng nimjoni bõlgani uchun uni juda erkalab, voyaga yetkazgan ekan. Shu sabahlık moychechak. Shu sababli moychechak ota onasining erkasi bo'lgan ekan.
Kunlardan bir kuni moychechak o'rmonda og'rig'i qoqio'tni uchratib qolibdi. Ular bir birini kõrganidan quvonib ketdi. Uzoq vaqt birga o'ynashibdi. O'yin davomida ularnbir biri bilan tortishib qolishibdi. Va bir birini xafa qiladigan sozlarni ayta boshlabdi. Qoqio'tni sen otangni erkasisan debdi maychechakga qarab Moychechak sen aqlssiz qizsan Qoqio't seni holating kulgili Moychechak sening onang ham qo'ling ham yo'q. Bu gapdan song qoqio'tning kongli to'lib yig'lab yuboribdi. Qalbida g'am paydo bo''libdi moychechakga Hech narsa ayta olmaydi . Song u yig'lab yig'lab uyi tomon yura boshlabdi. Qoqio't onasi bilan qo'ziqorin terisiga borib adashib qolibdi. Onasini izlaydi ammo topa olmaydi. O'rmonda yovvoyi hayvonlardan qochayotganda katta harsang toshning yoniga yiiqldi. Tosh tebranib uning qoli ustiga qulaydi. Shu sababli qo'lidan ham onasidan ham ajralibdi. Qoqio't o'rmonda yolg'iz o'zi yashar ekan. Qoqio't dan song moychechak ham uyiga keldi Va bo'lgan voqeani otasiga aytib beribdi. Otasi bo'lgan voqeani Jim tinglab turdida qiziga savol berdi. Qizim seni bitta yaproqchangni yulib olsa senga yoqadimi. Yo'q albatta otajon deya javob beribdi moychechak. Ana kordingizmi qizim seni bitta yaproqchangni yulib olishsa hafa bolishingni aytding. Ammo sen ortogingning bir emas ikki dardini eslatib kongllini ogritdi . Öz yaqinining kamchiligini yuziga solish eng katta gunoh . Moychechak otasining gapini tinglar Va qilgan ishi qanchalik haqiqatga togri kelishi vabbu ishi orqali ortogini hafa qilganligi haqida oylanardi. Otasi gaplarini tugatganidan song moychechak o'z xonasiga bordi Va qilgan ishi haqida uzoq oyladı.song u yomon ish qilganinga amin bo'ldi. Shu bilan birga agar ortogini yana bir bor uchratib qolsa undan uzr sorash haqida ham o'ylab qoydi. Mulohaza uchun bo'lgan bu voqea ni tinglay olish Va unga oz mulohazasini bildirin qilgan ishi yomon odat ekanligini tushintira olish inson uchun eng oliy hislat hisoblanadi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Eng katta gunoh By Umarova Nilufar Where stories live. Discover now