Lilly

71 9 2
                                    

Hoi, mijn naam is Lilly en ik ben 19 jaar. Ik woon op het Coast College aan de kust. Het is hier heel leuk en ik heb veel vriendinnen. Ik heb ook een heel lief vriendje. Zijn naam is Tom. We hebben al negen jaar. Vandaag negen jaar geleden vroeg hij me dus verkering. We willen het gaan vieren met mijn beste vriendinnen Liz (ze heet eigenlijk Elizabeth maar wij noemen haar Liz) Anna en Katie. Tom neemt zijn vrienden jack, Pim en Bram mee. We gaan naar een restaurant. Ik en mijn vriendinnen staan al klaar en wachten op de jongens. Dan krijg ik een berichtje van Tom. Hij zegt dat hij en de jongens later komen. Shit, het duurt nog een half uur. Ze zitten vast in het verkeer.' De jongens komen later meiden. Ze zitten vast in het verkeer.' zei Lilly. 'Wat moeten we nu doen.' vroeg Liz. ' Ik ga een rondje maken. Dan ga ik over het strand. ' zeg ik en loop weg. De andere kijken me maar raar achterna.als ik bij het strand aankwam, haal ik allemaal herinneringen op. Aan die ene avond waar Tom en ik kregen, aan die keer toen ik en haar vriendinnen voor het eerst daar aankwamen en elkaar ontmoette. Ik zucht. Die goeie oude tijd. Gelukkig zitten zij en Tom op dezelfde school. Plotseling zie ik een raar hoopje liggen. Ik loop er langzaam naar het hoopje toe en zie wat het is. Ik slaak een gil en zie dat het een jongen is!!! Hij lijkt wel een beetje op een mens, alleen had hij vleugels. Ik vraag me af of hij daar echt mee kan vliegen. Ik voel aan zijn nek of hij nog ademt, Maar ik voel geen hartslag......

shipwreckWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu