episode-19

1.4K 174 90
                                    

Hyunjinden:

Gözlerimi aralamaya çalıştım. Başım çok ağrıyordu. Etrafıma bakındım. Herkes yerde cansız bir şekilde yatıyordu. Yerden kalkmaya çalıştım. Şerefsizler vampirleri etkisiz hale getiren bir koku salmışlardı. (Koku patlıyor).

Felixi aradı gözlerim. Ama hiçbiryerde yoktu. Yanımda olan minhoyu sarsmaya çalıştım.

-Noluyo amk heryerim ağrıyo

Klasik minho

-koku salmış piçler. Herkesi kaldırmalıyız bu arada hyung felix nerede!?

Sonunda ayağa kalkmayı başardım ve öteki odaları aramaya başladım. Tuvalet,yatak odası,mutfak... Ama yoktu!

Salona girdiğimde minho herkesi uyandırmıştı.

Hyunjin:Çocuklar felix yok!

Bangchan: tek felix değil seungmin , jisung ve İ.N de yok!?

Hyunjin: NE! AMK HERKESİ KAÇIRMIŞLAR!

Minho: eğer jisunga bir zarar gelsin peçeteyi ağzından sokar götünden çıkarırım!

Hyunjin: Hadi zaman kaybetmeyelim kaçıran kişi kesin not bırakmıştır. Onu arayalım.

Changbin: böyle kırmızı zarf ve üstünde mühür basılmış bişi mi?

Hyunjin: Evet! O

Changbin: al.

Zarfi açıp sesli bir şekilde okumaya başladım.

Hazineni paylaşmak zorundasın hwang

Woojin

Sinirle zarfı yırttım ve etrafa saldırmaya başladım. Changbin beni kollarıyla sıkıca tutup hareket etmemi engelledi.

H: tamam sakinim bırak!
C: iyi be!

Plan yapmalıydık. woojin bir melezdi. felixin kanını içerse işaretlenebilirlerdi. Ve ben buna asla izin vermeyecektim.

Felixin zihnine erişmeye çalıştım ama uyanık değildi baygındı. İyi birşey çünkü bağlanamazlar. Sakince planımı kurdum.

Bu akşam woojin canlı çıkamayacaktı.

MERHABA bu bölüm kısa oldu özür dilerim yetiştirmem gereken çok fazla ödev var. Ama merak etmeyin yetiştirirsem bugün bir bölüm daha atabilirim. Hepinizi çok seviyorum öpüldünüzz.

Vampire Love  - HyunLix -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin