Akutagawa ve Atsushi hastaneden çıktıktan sonra önlerine ilk gelen cafe'ye girip terasda bir yere oturdular.
Akutagawa: ne yemek istersin?
Atsushi: bilmem benim için çok fark etmez.
Akutagawa: peki...Akutagawa ordan geçen herhangi bir garsonu çağırdı iki tost iki de çay söyledi Akutagawa.
Akutagawa: tost seveceğini düşündüm.
Atsushi: evet severim.*Akutagawa'nın iç sesi*
Atsushi'nin morali bozuk gibiydi.
Normal tabi...
Belki bugün onu eğlendirmek için gezebiliriz.Akutagawa: bugün gezmek ister misin takılırız beraber eğlenceli olur.
Atsushi: olur boşsan
Akutagawa: evet boşum nereye gitmek istersin?
Atsushi: bilmem belki sinema izleyebiliriz.
Akutagawa: evet güzel olur.Bir kaç dakika ardından yemeklerimiz geldi ikimizde yemeye başladık.
Ben yemeğimi bitirdim ama atsushi'nin tostu halla biraz duruyordu.Hesabı ödeyip çıktık avm biraz uzakta olduğundan otobüse bindik.
6 7 dakikalık bir yolun ardından avmdeydik.Sinema izlemek için üst katta çıktık hangi filmler olduğu hakkında bir fikrimiz yoktu o yüzden asılı olan panoyu inceledik.
Akutagawa: ne izleyelim?
Atsushi: hmm... bu filmler hakkında çok bilgim yok danışmadaki bayandan en çok tercih edileni soralım ve onu izleyelim.
Akutagawa: bak bu zekice.
Atsushi: tabi ben dedim sonuçtaikimizde güldükten sonra film seçip mısırlar ve colalarımızı kapıp sinema salonuna gittik.
Çok geçmeden filimde başladı.
Ben çok bir şey anlamamıştım filmden ama Atsushi sevmiş gibiydi.2 saatin ardından filmlerde bitince yapıcak bir şey bulamadığımızdan avmde bir cafe'de oturmuş kahve içiyorduk.
biraz sessizlikten sonra sessizliği bozan chuuya-san'ın aramasıydı.
Akutagawa: chuuya-san arıyor.
Atsushi: açsana.Akutagawa: efendim chuuya-san?
Chuuya: akutagawa biz dazai ile benim evdeyiz siz de gelin dazai dövüldü.
Akutagawa: ne! dazai-san dövüldü mü iyi mi?!?!?
Atsushi: NE NOLMUŞ?!?!?!??!
Chuuya: iyi buraya gelin isterseniz.
Akutagawa: tamam geliyoruz hemen.________________
Ben yazmaya üşendiğim için bu bölümü cucu sana yazdirdim o da inkar etmedi ilk kez canim benim neyse beraber düşündük yazdık Chuuyapm09
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz çizgi /soukoku/shin soukoku/
FanfictionKüfür içerir! *** Atsushi: Efendim dazai Dazai: Atsushiiii kalktın mı? Atsushi: Yok hâlâ uyuyorum. Dazai: Uyan o zaman aptal geç kalcaksın Atsushi: Tamam dazai ben uyanırım kapatıyorum Dazai: Tamamdır sushii *** Eğlencesine yazılmış bir kitap...