TAEHYUNG'UN AĞZINDAN
Shop 'N Go'dan tam çıkmak üzereydim ki, bir anda o garip kokuyu fark ettim. Ölü bir şey gibi kokuyordu ve bana doğru geldiğini hissediyordum. Belki de morg da çalışan birinin kokusudur.
Bir kurt adam olduğumdan, insanüstü bir koku alma yeteneğine sahibim ve bir insanın ğs tüm deki en hafif koku da dahil olmaı üzere bütün kokuları algılayabiliyorum. Bu yüzden, aşırı derecede parfüm kokan biriyle arkadaşlık kurmam zor;çünkü bir süre sonra o koku, beni sıkmaya başladı.
Birden kokuyu taşıyan kişi, benzin istasyonunun köşesinde durdu. Bu hızlı hareketleri beni o kadar sinirlendirdi ki, elimdeki anahtarla arabamın kapısını bile açamadım. Derin bir nefes alarak
TAEHYUNG
"KAHROLSI ANAHTARLAR,"
diye öfkeyle mırıldandım.
Bu kişi neden sadece beni izliyor ve gözetliyor? Acaba bir kurt adam olduğumumu anladı? Kesinlikle değil! İnsanlar, yanımda dursalar be ya benimle beraber, bir bankada aynı sırada beklıyor olsalar bile, kurt kadın olduğumu asla anlayamazlar. İnsanlar böyle bir algılama duygusuna sahip değildirler.
Sonunda kapıyı açmayı becerdim ve kendimi sürücü koltuğuna attım. Arabayı hızlıca çalıştırıppark alanının dışına doğru süratle ilerledim. Islak zeminde az kalsın atabayı çatpacaktım. Gecenin bu saatinde, bir şişe Merlot şarabı için istasyonda durursan olacağı budur.
Bu işi, gün içerisinde Jimin Hyung ile öğle yemeği yerken halletmeliydim. Jimin Hyung bana, o şarabı Şükran Gecesi için almamı hatırlamıştı; ama bunu unutacak kadar tembellik yaptım. Aslında yarınki partı için o şarabı almayı unutmuş olsaydım, Jimin Hyung bana çok bozulurdu.
Ona bu olayı anlatmamalıyım. Duyacacağım tek şey,
JİMİN
"Ah Tete saçmalama!"
Neyse orada seni izleyen kimse yoktu. Bu sadece hayal gücünün sana oynadığı bir oyundu. Tanrı biliyor ki Jimin Hyungu çok seviyorum;fakat bazen, gerçekten çok sinir bozucu olabiliyor.
Jimin Hyung benim en iyi arkadaşım. O normal bir erkek;bir eşi var ve okul öğretmenliği yapıyor. Eşi'nin ismi Yoongi diğer ismiyle Suga. Jimin Hyung benim yarın kurt olduğumu biliyordu ama yinede beni seviyordu.
On yaşındayken, Jimin Hyung şehre yeni gelmişti ve o zamandan beri yakın arkadaşız. Sınıfta benim yanıma oturduktan sonra dost olduk. Beni bilen, iyi tanıyan birisi varsa, o da Jimin Hyung'dur
Hoppala! Nerdeyse kendi yolumu kaçırıyordum. Arabamı, evime götüren yola doğru çevirdim.işte orda. Bu evde büyükannemle çok vakit geçirdim. Bu anılarından dolayı bu ev, bana çok sıcak ve davetkar geliyordu.
Büyükannem evi, bana nasıl bıraktıysa öyle kaldı. Bu duvarlardaki pahalı tabloları ve tim odalardaki 19.yüzyıl tasarımlı mobilyalar benim tarzıma uymasa da büyükannemi çok sevdiğim için bu şekilde bıraktım. Benim tercihim küçük bir kulübe. Sessiz bir yerde, bir ormanın içinde küçük bir bungalov isterdim ve böylece dolunay da kurda dönüştüğümde etrafta serbestçe döl alabilirdik ve insanlarla karşılaşmazdım.
Arabayı çok hızlı bir şekilde garajıma park ettim ve arkasından garajın kapısını kqpattım. Tanrım, çok yorgundum. Çok uzun bir gündü.
Bu sabah telefonumun sesiyle uyanmıştım. Telefonun diğer ucundaki ses annem indi.ANNESİ;
"Daha niye evli değilsin"Sorusuyla uyanmaktan daha kötü bir şey olamazdı
TAEHYUNG;
Aman tanrım! Bu soruyu, günün daha uygun bir saatinde soramaz mıydın?şeklinde acıklı bir cevap verdim. Ve annem tabikide karşılık verdi.
ANNESİ;
"Evet on yıl daha genç olsaydın sorabilirdim"Tanrı aşkına ben henüz otuz yaşındayım ;yoksa beni 50 yaşında bakire falan mı sandın?
Ne yazık ki, kurt adam yaşamında, sizin çok erken bir yaşta evlenmeniz beklenilir. Erkek kurtların 30 yaşına ulaştıklarında evlenmiş ve sürüye karşı sadakatini ve bağlılığını göstermek için dişi kurtla evlenip sürüye en az iki yavru sunmak zorundaydılar. Ben her zaman sevgiden mahrum bir evliliğe karşıydım ve bu yüzden hiç evlenmedim. Bana aşkı hissettirecek bir kurt kadın yada erkek bulamadım evet doğru duydunuz kadınlar kadar erkeklere de ilgim var ve bu yüzden henüz gerçek aşk diye birşeyle karşılaşmadım. Tanrım, bana bunu hissettirecek kadın, erkek,kurt belkide vampir birini bulmadım.
Bütün kurt adamlar, kendi soylarına aşık birer mağara adamlarıydı. Onların kadındar hakkında düşünceleri hep aynıydı. Kurt adamlara göre kadınların işe yarwdığı konular: temizlik, yemek pişirme ve sürünün yararına olacak yavrular doğurma. Ama ben onlar gibi bir düşünce yapısına sahip değildim ve onlarla farkım da buydu. Daha iğrenç erkekler de var ki para gitme amacıyla başka erkek kurtlarla anlaşma yaparak, eşlerini takas ediyorlardı ve böylece döllenme şansını artırmaya çalışıyorlardı. Bunlar ve tüm
kurtlarla ilgili gelenek ve kurallardan nefret ediyorum. Bunların hepsi çok tiksindiriciydi. Ayrıca teknolojinin, bu kadar ileri ve yaygın olduğu bir dünyada bu, geri kafalılıktan başka birşey değildi. Bu dönemde böylelerinin olması korkutucu ve tiksindirici. Sonunda arabayı park ettiğim garajı arabadan inerek göre bilmiş tim, garajın kapısını kapatıp eve girerken ayağım kaydıTAEHYUNG;
"Hay aksi"Garaj kadar karanlıktı ki, nerdeyse büyükannemin kedisinin üstüne basacaktım. Garajımın dışına bir gece lambası taktırmalıyım.
Hemen yatak odsına gittim. Kimin odasıydı bu? Altı aydır bu evde yaşamama rağmen hala eve ve evde kalanlara alışıl olmadığım gerçeği çok ama çok saçma.
Sonunda yatak odamı buldum -kral odası tabiki de-be içeriye girdim. Odam karanlıktı;fakat bir varlığın kokusunu alabiliyordum. Yatağımın kenarına gittim ve yanımda masanın üstündeki ışığı yaktım. Odada kimse yoktu.TAEHYUNG;
"Benzin istasyonundaki kişiden dolayı kendimi hala garip hissediyor olmalıyım,?"diye düşümdüm
Bu elbiselerden ve makyajımdan kurtulma zamanı geldi. Makyaj dediğimde biraz bb cream ve lip balm. Küpelerini ve kolye mi çıkardım ve... Fakat bu da ne böyle? Yine o koku! O ölğrüm koku! Nerden geliyor acaba?
Kafamı balkon kapılarına doğru çevirdim. İşte oradan geliyor! Bu koku, balkon kapılarının dışından geliyor. Dışarıda ki kişiyi korkutmamak için yavaşça kapışara doğru yürümeye başladım ve insanların asla başaramayacağı bir hızla balkonun kapılarını açtım.Ayy anam çok heyecanlı yerde bitti. Kitabı okumam rağmen çok heyecanlandım. Umarım beğenirsiniz ve canınız sıkılmadan okursunuz sizi seviyorum muah👀😍👉❤💛💚💙💜🖤
Tarih:27.01.2023
Kelime sayısı:900SİZİ SEVİYORUM YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN SEVİLİYIRSUNUZ😍🤗😘❤💛💙💙❢❣☙❧❦❥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEGUG♡
VampirRahibe "Jungkook isteğin nişanlın Taehyung ile birleşmek mi? Diye devam etti Jungkook " evet hemde herşeyden daha çok? " Rahibe "Taehyung. Dileğin, nişanlın Jungkook ile birleşmek mi" Taehyung "Şimdi ve sonsuza dek isteğim budur, " Diye cevap verdi...