29.

648 16 2
                                    

Budím se a hned mám výhled na spícího Dominika a jeho odkrytou, potetovanou hruď.
Věnuji mu pusu na líčko, s Dominikem to nic neudělalo. Začnu mu prstem ťukat na tvář abych ho vzbudila.

"Mmhhhh" zabručí Dominik a vezme si celou peřinu k sobě.

"Tak to teda ne" řeknu a začnu si brát peřinu k sobě, ale marně. Tak teď jsi začal válku lásko.

"Dej to sem" řeknu a snažím se mu stále vytáhnout peřinu z rukou.

"Ne" odpoví jednoslovně a chytne mě do pevného objetí takže se nemůžu ani hnout.

"Pch, jestli mě nepustíš tak ti dám bombu" odfrknu si a pohrozím Dominikovi. Dominik se jen zasměje a stiskne mě ještě víc.

"Už ses sklidnila?" zeptá se Dominik po pár minutách. Neodpovím mu, Dominik po chvilce bez objetí povolí stisk a já se mu můžu vyvléknout.

"Zmrde" řeknu a začnu se s Dominikem prát.

"Ty bojovnice" řekne Dominik a může se smíchem udusit, když mi chytl obě ruce a já jsme bez síly.

"Fajn, vyhrál jsi" řeknu a probodnu Dominika pohledem. Koukáme si do očí a já vlepím Dominikovi polibek, povolí mi ruce, které mi držel má svou obranu a já mu utíkám do koupelny. V koupelně jsem se oblékla a udělala si ranní hygienu. Přijdu do pokoje a Dominik nikde.

"Tady jsem" křikne na mě Dominik dělající si kafe v kuchyni. Vydám se za ním do kuchyně.

"Jako doma" řeknu mu,usměji se a vlepím mu dlouhý polibek, beru si také hrnek na kafe. Kafe si bereme na balkon.

"Chceš?" zeptá se mě Dominik a nabídne mi krabičku cigaret. Jednu cigaretu si vezmu a Dominik zapálí mě, poté i sobě cigaretu.


"Tak já jedu" řekne Dominik, když dovolal s Jakubem.

"Dobře" odpovím a usměji se. Dominikovy v patách jdu do chodby, obuje si boty a vtáhne mě do objetí.

"Užil jsem si to" zamumlá Dominik do objetí a vlepí mi pusu do vlasů.

"To jsem ráda" odpovím mu, když se odtrhneme z objetí, Dominik mi položí dlaně na tváře a začneme se na rozloučenou líbat.

"Ahoj" řekne mi Dominik ve dveřích, když se odtrhneme.

"Ahoj" odpovím nazpátek a zavřu za Domčou dveře.

Jdu do obýváku a beru do ruky mobil. Na obrazovce se ukazuje 15:45. Před chvíli odešel Dominik a už mi chybí a také se začínám bez nej nudit. Projedu soc. sítě a jdu si udělat večeři. Snědla jsem si večeři a šla se osprchovat, umyla si vlasy a zabalená v ručníku si šla do obýváku pro mobil.

"V ten pátek pro tebe přijedeme s klukama dodávkou v 10:15, tak buď včas připravená" přečtu si zprávu od Dominika mířenou na jeho a Kuby koncert.

"Dobře budu se těšit" odepíšu mu a jdu si usušit vlasy. Převléknu se do pyžama a jdu si pro mobil do obýváku, vyrážím do svého pokoje si lehnout do postele.

"Bude to jízda, nemůžu se dočkat" cinkne mi další zpráva od Dominika. Je vidět, že ho to opravdu naplňuje a dělá šťastným.

"Je hezký tě vidět tak nadšeného" odepíšu mu a usměji se.

"Jedině s tebou" odepíše mi Dominik. Nad zprávou se ještě více usměji.

"Dobrou noc Domčo" napíšu Dominikovi.

"Dobrou kotě" přečtu si zprávu od Dominika a odložím mobil na noční stoleček. Teď mi jen v hlavě běhají myšlenky o Dominikovi. Jak to mezi námi je? Chodíme spolu, nic jsme si, že spolu chodíme neřekli.
S myšlenkami po chvíli upadám do říše snů.



Další kapitolaa!!! Líbí se vám?
Omlouvám se za chyby! <33

já koukal ji do oci, ona koukala do mejch Kde žijí příběhy. Začni objevovat