konec dobrého-začátek zlého

10 1 0
                                    

Byl chladný a deštivý den. Procházel jsem se v parku. Pořád lepší než poslouchat hádky rodičů..,,NE! To ty jsi začal!" ,. Víš co! klidně se odstěhuj ty jedná! KURVO!" Dneska se hádají víc...víc než obvykle...,,Jsem doma." ,, běž si lehnout potřebujeme si to z mámou vyřešit!" Vidět ležet mámu na zemi s krví u hlavy nebyl hezký pocit..Lehnul jsem si a koukal do zdi.. ,,Brácho? fňuk.." ,,Mm? Max? Oh...Max co pak se děje? Trápí tě máma s tátou?" ,,M...myslíš..ž..že..s..fňuk..se rozejdou?" ( Je ještě moc malá..nemůžu jí říct pravdu...to by ji zničilo.. ) ,,Táta mámu jenom škárlý...Až budeš mít jednou kluka taky se spolu ." A v tu chvíli mi usnula u náruče.
Píše se den 2.Září roku 2022
Jen aby jsem nebyl že začátku tak dramatický...A abych se představil. Jmenuju se Nick. Momentálně jsem v prvácích na střední škole. Obyčejná škola..Ale je to těžší než si dokážete představit...Nemám tu totiž ani jednoho kamaráda..Všichni kluci odešli na jiné školy...já jako jediný na gympl. No..Moje třída je v celku fajn.. nemáme tu nikoho kdo by byl nějak zlý nebo šikanoval ostatní...celkem fajn. Ale přece jenom...v tu dobu kdy máte kolem 15-16 hledáte svou vytouženou lásku. Ano..možná to bude znít divně ale já jsem jí našel...A co je na tom divného? No...Našel jsem totiž kluka..jmenuje se Thomas..Je to můj spolužák a jak jsem říkal že tu nikoho neznám, tak Thomase jsem potkal o velkých prázdninách..a teď spolu chodíme. Je milý a chápe mě jenomže...On chce aby to všichni věděli..Kdo všichni? No spolužáci..A já? Já to chci radši nechat v tajnosti...Je to pro mě citlivé téma...
Ubíhaly dny a píše se den 15.Září roku2022
,,Je mi to líto! SLYŠÍŠ TY PARCHANTE?" ,,Jo! Ale kvůli tobě teď celá škola ví že jsem gay." ,,NO A?" ,,Fňuk...." A tak můj milostní vztah s Tomášem skončil...Když se mi chtěl omluvit tak jsem zjistil že není tak milej a hodný Jak se všude prezentuje..Na záchodech mě zmlátil...,,Už vím jak se cítíš mami." Zafňukal jsem, zvedl se, popadl tašku a o šel domů...Když jsem přišel tak mámino auto bylo fuč..,,Tati? Kde je máma!",,Myslíš tu potrhlou ženskou která je neschopná? Tak ta se odstěhovala!" ,,Ale co Max? JDE JE MAX!" ,,Hochu ty to ještě nevíš? Tu ráno přejela tvá neschopná matka! Matka! MATKA!" Ozvěna toho slova se mi rozplynula v srdci...netuším proč ale spadl jsem, stuhnul a měl jsem pocit...Pocit zrady..Pocit toho že chcete křičet ale nemůžete! A taky jsem měl pocit že ve mě něco prasklo...Prasklo mi srdce..
Píše se den 16. Září roku2022
Dnes jsem neprojevil žádné emoce..Všichni na mě jen bezradně koukali a kroutili hlavou..Také si šuškali o mé sestře...Všichni to vědí a já s tím nemůžu nic dělat...Také se všude šuškalo o tom že jsem gay a že je to nechutný...když jsem dorazil do třídy tak na tabuli bylo napsané ,, Všem gayům jednou rupne v kouli a přejedou své dítě, tak to chodí...NICKU! Jo a s pozdravem Thomas! Snad ti nevadí když to budeš muset smazat" Bylo to zvláštní ale necítil jsem smutek, hněv, ani vnitřní křik ..Zdá se že to poslední světlo které ve mě drželo světlo...Dočista vyhaslo..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 26, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Výchozí název - napiš vlastníKde žijí příběhy. Začni objevovat