Chapter 1

168 6 2
                                    

Άννης P.O.V

Ξύπνησα και τινάχτηκα απ'τό κρεβάτι από τη δυνατή αστραπή που νόμιζα πως χτύπησε διπλά στο σπίτι μου.Κοίταξα δίπλα μου το ρολόι 3:30 έξω ήταν πίσα σκοτάδι κι εγώ είμαι μόνη μου στο δωμάτιο μου.Τελικά το να μετακομίσω μόνη μου σ'ένα σπίτι μακριά από τους γονείς μου δεν ήταν και η καλύτερη ιδέα...

Προσπάθησα να ξαναπέσω για ύπνο αλλά τα μπουμπουνιτά κι οι κεραυνοί είχαν άλλα σχέδια γι' απόψε.Αποφάσισα να ακούσω κάτι χαλαροτικό για να με ξαναπάρει ο ύπνος,έτσι σύνδεσα τα ακουστικά με το κινητό μου και έβαλα να παίξει μια μελοδία κιθάρας.Σύντομα έννιωσα τα μάτια μου βαριά και χωρίς να το καταλάβω είχα φτάσει στο 'νησί' των ονείρων...

****

Άνοιξα τα μάτια μου ακούγοντας τα πουλιά να τραγουδάνε το τράγούδι τους έξω από το παράθυρό μου,τότε κατάλαβα πως η βροχή είχε σταματήσει πια.Σηκώθηκα και άνοιξα της κουρτίνες και αμέσως γέμισε το δωμάτιο φως το οποίο με τύφλωσε λιγάκι στην αρχή.

Έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα για μπάνιο.Μόλις τελείωσα και αφού τυλήχτηκα με την αγαπημένη μου μοβ πετσέτα επέστρεψα ξανά στο δωμάτιο και άλλαξα.Πήγα στην κουζίνα και μου ετοίμασα γάλα με δημητριακά τα οποία τα έφαγα στο σαλόνι βλέποντας τηλεόραση.

Όταν έφαγα έπλινα το μπολ και άνοιξα το λάπτοπ μου για να δω το δελτίο καιρού για σήμερα.Βροχή,κι άλλη βροχή,βροχή και...βροχή"Τέλεια"μουρμούρισα και έκλεισα το καπάκι του υπολογιστή.Ά νοιξα την ντουλάπα μου και έβαλα τα ρούχα της δουλειάς μου.Πήρα κινητό και κλειδιά και αφού κλείδωσα μπήκα στο αμάξι και ξεκίνησα να οδηγάω προς το μαρτύριό μου...Δε είναι και η καλύτερη δουλειά που θα μπορούσα να βρω αλλά πιστεύω κάνει για τώρα.Για όσους αναρωτιούνται δουλεύω σερβιτόρα σε μια καφετέρια,10 ώρες την ημέρα χωρίς να σταματάω ούτε για τουαλέτα,που λέει ο λόγος...

Μόλις έφτασα πάρκαρα το αμάξι λίγα μέτρα μακριά και μπήκα μέσα"Καλημέρα Άννη"με υποδέχτηκε ο Τζέιμς με χαμόγελο"Καλημέρα Τζέιμς"είπα και χασμουρήθηκα"Δεν κοιμήθηκες και πολύ καλά να φανταστώ..."χωρίς να πω λέξη κούνησα το κεφάλι μου και και αυτός απλά γέλασε.Ο Τζέιμς ήταν ο πρώτος που με βοήθησε όταν πρωτοήρθα εδώ και συνεχίζει να με βοηθάει και λίγο μου...αρέσει να σας το πω έτσι.Κάθε φορά που τον βλέπω νιώθω την καρδιά μου να παίζει ντραμς...

Αυτό το υπέροχο χαμόγελο και αυτά τα ονειρεμένα πράσινα μάτια του και ο απίστευταος χαρακτήρας του είναι όλα αυτά που με ελκύουν πάνω του...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 20, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The truth behind my eyes(Justin Bieber Greek FF)Where stories live. Discover now