~1~

863 52 15
                                    

Dış ses tarafından

"Bu bir modern audur.."

 Eylülün başlangıcında yavaş yavaş çoğu öğrenci okul için hazırlık yapmaya başlamış durumdaydı.. Lise kaydı, üniversite kaydı yaptırmak için okullar çok olmasa da dolu diyebileceğimiz kadardı. Farklı şehirlerden gelen kişilerde yurt arayışına başlamıştı bile..

Bir tanesi de mimarlık için Sumeru'nun en kalabalık şehrine gelmiş Kavehti. İstediği okul burada olduğundan ailesinden uzak olacaktı.. Bu onu ne kadar rahatsız etse de asla onun motivasyonunu bozamıyordu. 

Kaveh arkadaşlarının önerisine göre gayet hoş bir yurda gelmişti, hayallerinin ilk adımı bu yurt olacaktı o yüzden gayet enerjik bir şekilde gidip kaydını yaptırıp, heyecanla girmeyi beklediği odasına ilerlemişti. Girmeden önce derin bir nefes alıp vermişti, oda arkadaşının gayet iyi ve kafa dengi biri olmasını umarak içeri girmişti..

İçeri girdiğinde ondan biraz daha uzun bir adam görmüştü; saçları gri tonuna gözleri ise parlayan bir mücevher yeşili gibiydi.. Adamın bayağı gelişmiş kolları ve vücudu vardı o yüzden Kaveh ona hayran olmuş bir şekilde bakıyordu.. Adam onu fark edince sordu "Sen kimsin? ve odama neden girdin?" Kaveh biraz gerilmişti ortam yüzünden "Ben.. Ee.. Senin oda arkadaşınım okulu bitirene kadar seninle kalacağım sanırım" Adam ona kaşlarını çatmıştı "Ne demek benimle kalacaksın?! Müdüre özellikle söylemiştim kimseyi yanımda istemediğimi! " Kaveh onun ses tonuna sinirlenmişti "Bana neden bağırıyorsun?! Sanki ben bir şey yaptım! Git konuş derdini kardeşim aa!" 

Adam derin bir iç çekmişti. "kötü bir başlangıç oldu, özür dilerim.."  Kaveh de sinirini indirmişti. "Dilemelisin zaten.."  Adam yüzünü somurtmuştu "Diledim zaten uzatmayı bırakın" O eşyalarını boş olan yatağa koymuştu.. Ve onu umursamadan eşyalarını yerleştirmeye başlamıştı. Adam ise onu izliyordu sessizce.. Kavehin bu sessizlik canını sıktığından konuşmaya karar vermişti. "Pekala.. Adın nedir?"  Adam biraz çekingen davranmıştı "bu gerekli mi?" Kaveh tip tip ona bakmıştı "Adını söylemezsen nasıl iletişim kurabiliriz?-"  Adam  "Zaten ayrı odalarda olacağız bence gerek yok.." Kaveh iç çekmişti  "Sadece adını söylemeni istedim devlet sırrını değil"  Adam "benim için adım ve kişisel bilgilerim devlet sırrı kadar önemli" 

 Kaveh somurtarak kıyafetlerini dolabına yerleştirmeye başlamıştı "Sen bilirsin ben de sana bay isimsiz derim"  Adam "İsimsiz ne ya?"  Kaveh " Başka ne diyeyim? Mahmut mu?" Adam "Mahmut isim en azından"  Kaveh " Tamam Mahmut derim o zaman"  

Adam ona tip tip bakmıştı, iç çekip "Alhaitham"  Kaveh sırıtmıştı "O kadarda gizli tutamıyorsun"  Alhaitham " Sadece sinir bozucu olduğun için söyledim, kendini bir şey sanma"  Kaveh mutlu bir şekilde dolabının kapağını kapatıp ona bakmıştı "bence bunu söylemek için geç kaldın^^" Alhaitam kollarını birleştirmişti   " Bana isimsiz diyorsun da kendi ismini söylemedin?"  Kaveh "Sormadın ki, neyse adım Kaveh" Alhaitham "İsmini bir yerden hatırlıyorum sanki.."

Kaveh elini kendi ensesine atmıştı "Ehh.. Bir arkadaşım burada biraz popüler ondan duymuşsundur belki.." Alhaithamın yüzü ciddileşmişti "Cyno.." Kaveh gülümsemişti "Tam kendisi^^" Alhaitham "Gerçekten mi.. O aptal ile mi arkadaşsın?" Kaveh gülümsemesini indirmişti "Evette? senin onunla sorunun ne?" Alhaitham "Benim bir sorunum yok kendisinin var! Aptal herif işi yokmuş gibi bir de benimle uğraşıyor.." Kaveh "Bu işe karışmasam daha doğru..-" Alhaitham önüne dönmüştü "Bence de bulaşma.." Kaveh sessiz kalmıştı, ve banyoya gitmişti. Alhaitham ise bu konuyu tartışmaya müdürün yanına gitmişti, o ne kadar ısrar etse de müdür bir şey yapamayacağını çünkü tüm odaların dolu olduğunu söylemişti.. O sinirlense de, istediği şeyi elde edemeden odaya geri dönmüştü..

 Kaveh çalışma masasını kendi eşyaları ile doldurmuştu ve dinlenmek istediğinden yatağa uzanmıştı.. Alhaitham gelince de ona bakmıştı "Ne oldu halledebildin mi?" Alhaitham öfkeli bakışlarla ona bakmıştı.. Kavehte anlamıştı zaten halledemediğini "Adamın sakin- Öldürecek gibi bakmana gerek yok..-"


Bir kaç saat sonra Kaveh yurdu ve dışarıyı dolaşmak, öğrenmek için dışarı çıkmıştı.. Her ne kadar oda arkadaşı dilediği gibi çıkmasa da idare ederdi.. Orada olan arkadaşları ile buluşmuş ve onlarda ona etrafı gezdirmeye başlamıştı.. 

Alhaitham ile kaldığını arkadaşlarına söyleyince onların modu düşmüştü, dedikodu gibi onun ününün düşük olduğunu ve tavırlarının çok soğuk olduğunu söylüyorlardı, yakışıklı olması kadınların kalbini çalmasını sağlasa bile ona açıldıklarında ters tepki alıyorlardı ve ondan nefret etmelerine yol açıyordu bu.. 

Çok gizemli olduğundan kimse nelerden hoşlandığını veya nereden geldiğini pek bilmiyordu.. Kaveh bu konu da dalga geçmişti ismini bile düzgün söylemiyor diye.. Kaveh gülse de diğerlerinin ciddi olduğunu fark edince susmuştu. Alhaithamın yüksek zekası vardı ve bu konu da sürekli Cyno ile yarıştığını söylüyorlardı..

 Aralarındaki negatif enerji onlar dışında herkesi etkilese de bir şey olmamış gibi davranıyorlardı.. Aşırı manipülatif bir yapısı vardı o yüzden insanlar yaklaşmaya korkuyordu o yüzden Kavehi uyarıyorlardı.. Kaveh ondan pek korkmamıştı o yüzden sıkıntı yok ben hallederim kafasındaydı, onunla uğraşması da zordu.. 

Pek arkadaş gibi durmasalar da anlaştığı kişilerde vardı. Mesela Cyno'nun ona sinir olduğu bir mesele ise oda arkadaşı Tighnari ile iyi anlaşmasıydı, o yüzden Cyno'nun Tighnariye aşık olabilme dedikoduları da sürüyordu, Kaveh, Cyno kaptırmaz aşkını falan diye yine dalga geçmişti o şakaya gülmüşlerdi.. Konu Alhaitham olunca herkes ciddileşiyordu ve Kaveh belli etmek istemese bile geriliyordu..

𝔎𝔞𝔳𝔢𝔥𝔱𝔥𝔞𝔪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin