10 oy gelmedi ama ben yinede yazacam ve bu hikayeyi kısa tutmayı düşünüyorum çünkü yeni kitap falan çıkarıcam
Hanagaki~
Aradan birkaç hafta geçmişti ama ben onu unutamamıştım.İnupi'nin bana seslenmesi ile hayal dünyamdan çıktım ve odağımı ona verdim.Çeteler hakkında konuşuyordu.Yakında Black Dragons'a düşman olan bir çete ile kavgası varmış ve ben o kavga için lider olmuştum.Nasıl oldu pek hatırlamıyorum ama liderliği kabul etmiştim.Pek dövüş işleri bana göre değildi çünkü kendimi koruyacak gücü kendimde zor buluyordum.
Kendime hayrım yok çeteye mi hayrım dokunacaktı!?
Bunları umursamadan tekrar hayal gücüme dalmıştım.O çocuğu hastaneden sonra hiç görmedim ama bana sorsalar her gün onu görmek isterim.Kendisinin çok güçlü olduğunu duyduğumdan beri özgüvenim düşmüştü yani sonuçta ben hep bayılan biriyim ve kendimi koruyacak gücüm bile yok.Zaten birbirimizi tanımıyoruzki yani ben onu tanıyorum ama peki o beni ??
Kendi kendime moralimi bozarken Chifuyu karşımdan kalktı ve yürümeye başladı tabikide beni süründürmeden gidemeyeceğinden benide süründüre süründüre yanında götürdü.Hızlı gidiyordu ona yetişmek çok zorduki bir an durması ile ona tosladım.Kendisi fark etmiş olacakki bana atarlanmaya başladı.Bu haline gülünce oda benimle beraber okul koridorunda yardıra yardıra gülmeye başladı bende bu haline daha çok gülmüştümki müdürün başımızın dibinde olduğunu fark etmemiştik.
Tabiki cezaya kaldık çünkü müdür öyle istedi bizde Chifuyu ile okul çıkışında sıraları düzleme gibi görevler yapacaktık.
Okul bitimi
Chifuyu ile daha yeni gelmiştikki karşımızda gördüğümüz iki kişi ile şaşkına uğradık.
Chifuyu
Baji ile biri mi? Neden buradalar gibi düşünceleri aklına getiriyorduki sınıfa giren hoca ile dördümüzde hocaya odaklandık hoca bize beraber cezaya kaldığımızı söylediler bununla göz ucuyla Takemichi'ye bakmıştım ki kızarmaya başladığını gördüm ee yani normal sonuçta hoşlandığı çocuk ile cezaya kalıyordu ve hoca onları eşleştirmişti.Dur dur onları eşleştirdiyse ben ile Baji mi???
Ben Baji ile olucaktım Takemichi ise adı Mikey denen kişi ile olacaktı kendimi ve cezayı şuan düşünmüyordum sadece Takemichi'ye harem kurmaya odaklanmıştı.
Hemen bir plan yaptım ve bunu iş başına koydum.Bajiyi sürükleye sürükleye üst kattaki sınıfları yapacağımızı söyledim çünkü Michi ile Mikey yalnız kalmalıydı.
Takemichi bunu anlayacak olacakki arkamdan seslendi
"BENİ YALNIZ BIRAKMAYIN!!"(takemichi)
Bunu bağırarak söylemişti bu yüzden onu duydum ama duymazlıktan gelmeyi seçtim.
Yazar
Takemichi,Chifuyu'ya seslendi ama cevap alamadı bunun üstüne arkasındaki rahatsız olmuş olacakki oturduğu yerden kalktı ve kapıya neredeyse yapışmış olan Takemichi'nin yanına gitti ve duvar ile arasına alarak kulağına konuşmaya başladı.
"Ben varım yani yalnız değilsin"
——————
Hoho ben geldim ve yeni bir kitap çıkarmayı düşünüyorum o yüzden bu kitabıya yakında final verdirttirebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizler Kadar Parlak/Takemikey
FanfictionBir gün Hanagaki Takemichi adında bir öğrenci kumsalda otururken onu birinin izlediğini fark eder ve olaylar başlar. (Bu aslında başka bir hikaye idi ama ben değiştirdim)