13.bölüm

67 14 0
                                    

Herkes bu durumdan fazla öfkeliydi ve çıkmak için kapıları kırıyorlardı. En sonunda bir kapıya geldik ve Bahar sinirle kapıyı açmıştı.

" Sonunda "

Doğa rahat bir nefes vermişti ve hepimiz karargaha geldik. Halit Başkana durumu anlattık ve dinlendik.

Gölge'nin yerini hala bulamıyorduk ve yine bir labirentin içine düşmüştük.

" Gölge adamsan çık lan karşımıza bu kadar oyun yeterli "

Aslı sinirle demişti ama ses falan yoktu.

" Hadin şu odadan çıkalım artık "

Kuzey'in konuşması ile odadan çıkmaya çalıştık.

Kuzey Sıraç'ın yerine gelmişti.

Sıraç gizli bir göreve gitmiş.

Doğa'da gizli bir göreve gitmiş.

Onun yerine Liza gelmişti.

En sonunda çıkmıştık ve birden kendimizi boşlukta bulduk.

Yine bir odaya gelmiştik ve bu odada yatak vardı. Hepimiz etrafımıza bakındık ama bir şey yoktu. Etrafıma daha dikkatli bakındığım zaman şok olmuş bir şekilde onun resmine baktım ve gözümü sıkıca kapattım.

Düşünmemeye çalıştım ama olmuyordu ve aklıma onunla yaşadığımız anılar geliyordu.

" Abla "

" Efendim güzel Meleğim "

" Abla ikizimin resmini yaptım "

" Çok güzel olmuş "

" Abla seni seviyorum ve beni asla bırak mı olur ben sensiz çok korkuyorum "

" Seni asla bırakmayacağım Meleğim ben varken kimse sana veremeyecek ablan seni herkesten koruyacak ve senin her zaman yanında olacak "

" Söz mü abla "

" Söz veriyorum Meleğim "

Tutamamıştım sözümü ve kardeşim benim yüzümden ölmüştü.

Birisinin omzumu sıkması ile kendime gelerek omzuma sıkan kişiye baktığım zaman Ömer'in olduğunu gördüm.

" Topla kendini "

Kısık bir sesle demişti ve derin nefes aldım. Kendime geldim ve bu odadan çıkmak için çıkış yolu aradım.

Ama garip bir şekilde ne çıkış var nede bir ipucu vardı.

" Bu odadan neden bir şey yok "

Ediz etrafına bakınarak demişti ve Gölge'nin sesini duydum.

" İki çıkış yolu var bir seçim yapmamız gerekiyor çünkü sadece bir kişi canını verecek diğerleri özgür kalacak şimdi gelelim seçeneklere birincisi o odada bulunan birisi sağda bulunan kapıdan girecek kapının ardında ise ateş çemberleri ve küçük misafirimiz var misafimiz fazla aç hanginiz bu küçük misafirimizin karnını doyuracak ikinci seçenek bir yerde çıkış var oradan diğer odaya gireceksiniz ha bu arada ben olsam acele ederdim çünkü 10 saniye içinde oda yanmaya başlayacak "

Bir duvar açıldı ve içerden sesler geliyordu. Sanırım panter var içerde ve fazla aç olmalı sürekli kükrüyor.

" İçerde ki ufak panterin karnını hangi arkadaşımız doyuracak sadece bir kişi canını verecek süreniz başladı "

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin