olaylar ne?

1.3K 142 22
                                    

Arkadaşlar anlamayanlar burayı okusun. Ben çok karmaşık yazmışım o yüzden açıklık getirmek istiyorum :)

Felixin annesi vampirlerin kraliçesi. Bir insana aşık oluyor. Aslında bir insana aşık olamaması gerek ama oluyor. Sonra hamile oluyor bunu gizliyor. Ama vampirler bir şekilde ilişkilerini öğreniyorlar. Lily ailesini korumak için teslim oluyor. Vampirler lilyi öldürüyorlar. Çocuğu olduğunu bilen çok vampir yok.

Felix annesiz büyüyor. Okulda zorbalık görüyor. Normal ilerleyen bir hayatı vardı.

Hyunjin ise felixi kendine aşık edip ondan yararlanmak istiyor. Ama durum çok farklı oluyor ve hyunjin felixe aşık olmaya başlıyor.

Felixi kendine aşık etmek için bahane olarak onu evinde çalıştırmak için çağırıyor.

Ama bu yakınlaşmalar hyunjini etkiliyor ve felixten hoşlanmaya başlıyor.

Vampirler felixin lily'in oğlu olduğunu öğrendiklerinde okulda onu ararlar. Başına bişiler geliyo okudunuz zaten.

Yongbok'a gelelim. O felixin kötü ikizi gibi düşünebilirsiniz. Acımasız ,siyah saçlı bir ruh.

Felix tehlikede olduğunda o araya giriyor. Onun görevi felixi korumak ve doğruyu göstermek. Ztn görevi tamamlanınca gidecek.

20. Bölümde felix özel gücünü keşfediyor kana hükmetmek. (süper güç lordlar ve varisler adlı kitaptan alınmıştır)

Bu kdr arkadaşlar tekrardan gerçekten özür dilerim. Oldukça karmaşık ilerleyen bir hikaye yazmışım. Öteki bölümleri düzenledim ve umarım açıklayıcı olmuştur kitabımı okuduğunuz için çok ama çok teşekkür ederim sizi seviyorum baybayyy

Vampire Love  - HyunLix -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin