Частина 8.

81 16 7
                                    

-До речі, Загане, що це за штука? Еммм, ця, яка рухається?

-Ах, чарівна карета. Я сам її створив.

Пристрій мав вигляд чорного мотоциклу, але в Королівстві не було такого поняття, тому - магічний екіпаж.

В цьому світову багато апаратів та пристроїв, які дуже схожі на телефони й відмінно виконують власну функцію – дозволяють спілкуватися на певній відстані за допомогою магії. Є також немало речей з повсякденного життя – водопровід, туалети, ванни, годинники та світильники, оснащені магічними лініями з чарівними каменями.

Хоча такі звичні речі використовуються регулярно, потягів не існує – було б небезпечно прокладати рейки землею, з монстрами на кожному кроці. А ще, жодній людині не вистачить мани, аби впродовж довгого періоду часу рухати щось таке велике та тяжке.

Саме тому, для далеких подорожей популярні карети. Наприклад, як у Луки – візок, задрапірований тканиною, з двома конями, за якими наразі піклується Ніна. Ноель та Міранда встановлювали намети, Беннет та Сінді готували вечерю, а Камілла стежила за вогнищем – всі час від часу переводили на мене погляд. А я намагався триматися якнайдалі.

О, і ніхто не використовує органічних видів палива, як в минулому житті, щось на кшталт вугілля, нафти або природного газу. Навіщо, якщо людське тіло містить потужну енергію, яка періодично поповнюється. Це найзручніше та найзвичніше пальне, яке точно не треба добувати з надр землі, проте якщо витратити всю ману – можна померти.

-Останнім часом я переосмислив наявні матеріали, які використовуються для будування коліс, і результат – пришвидшення руху. Та для підтримки робочого стану все одно потрібно забагато мани. Для мене все добре, але більшість – не протрималася б години. І ще одна проблема – зустріч з чудовиськами – потрібно випустити заклинання, але як же екіпаж...тому варто подумати, як ще скоротити витрату магії...Але навіть експерименти з різними типами, матеріалами та вагою, майже нічого не дали. Можливо, рушійної сили недостатньо для важеля та шин? Тобто досліди для зчіпної педалі, не каркаса...ах, вибач. Для тебе це, мабуть, досить складно. 

Я майже загубився у власному світі, але помітив тишу...Лука мовчав. Голос видав швидке вибачення.

Можливо, через мої минулі вподобання – ігри з махінаціями та програмуванням, в цьому світові приваблює використання магічних інструментів, чарівних каменів та схем. Зникнути в такій темі досить легко, настільки, що не помічаєш дійства навкруги – це погана звичка.

Я перевтілився в лиходія Ероге, та перш ніж зрозумів, став метою захоплення.Where stories live. Discover now