~ 🐢 ~
Diğerlerini evden kovduktan sonra Hyunjin Felix'in yanına gelmiş ve önünde dikilmişti.
"Ne var?
"Devam edelim mi?"
"Neye? Haa içmeye mi olur?"
"He aynen Felix içmeye istersen iki el Lol'da atalım"
"Eğlenceli olur" Hyunjin iç çekip Felix'i bileğinden yakalamış ve kendine doğru çekmişti.
"Mal mısın?" Felix göz devirip bileğini Hyunjin'in elinden kurtarmış ve koltuğa geçmişti.
"Biraları getir dertleşelim?"
"Ben senin asker arkadaşın mıyım?"
"Işte bilmiyorum onun hakkında konuşalım neyimsin diye?"
"Tamam" Hyunjin mutfaktan iki viski şişesi getirmiş ve Felix'e doğru bağdaş kurarak oturmuştu.
"Al" elinde uzattığı viskiyi gözleri ile gösterip Felix'e vermişti.
"Saol" Felix'in dudaklarında minik bir tebessüm oluşmuştu. Viskisini açıp ilk yudumu içti.
"Acı"
"Öyledir"
Hyunjin de Felix'e katılarak zehirli sıvıyı boğazına akıttı.
"Ohho Felix sen gitmişsin"
"Ne?Nereye? Ben hala buradayım haha! Bence sen gitmişsin! Gidik!"
Hyunjin 'manyak' diye fısıldadı.
"Hm öyle mi olmuş?"
"Aynen bak" Felix nah çekip Hyunjin'e göstermişti.
"Daha iki yudum içtin?"
"Yioo alkol şirketi bana çalışıyor sabahtan beri içiyorum ondan öyle oldu"
"Hmm tabii bende orada çalışıyorum zaten"
"Evet evet öyle"
Hyunjin yine göz devirip önünde bağdaş kurup oturduğu bedeni kendisine dönecek şekilde tutup onun gibi bağdaş kurmuş bir şekilde oturmasını sağladı.
"Jinnie...?"
"Ben mi?"
"Yok eben"
"Pekala?"
"Mal mısın Jinnie?"
"Jinnie ben değilim bu yüzden bir şey demeyeceğim"
"hayır salak jinnie sensin!" ona hitap ettiğim şekil ile kaşları çatılmış ve Felix'e biraz daha yaklaşmıştı.
"salak ha?"
"hı?"
Felix, Hyunjin'in nefesini kendi yüzünde hissederken birden vücudundaki tüm akan kanın yüzüne ponpalandığını hissetti.
"şey diyorum ben ve salak?"
ellerini ince bele sabitleyip onu kendine çekmişti. Felix dizleri üzerinde doğrulup Hyunjin'e üsten hayretle bakıyordu.
ne kadar gidik olsada bunları hatırlayacağını biliyordu.
Hyunjin Felix'e doğru biraz daha uzanıp burunların birbirine deymesini sağladı.
"aynı şey"
"babanım ben senin salak mı diyorsun babana hm?" fısıltılı ve narin çıkan sesi Felix'i rahatlatsada duydukları ile kaşları çatıldı.
Felix kendini arkaya doğru atarak uzaklaşmaya başladı ve sinirli ayrıca kalın olan sesiyle uzaklaşabildiği kadarda kükredi.
"madem babamsan, madem beni evlat edindiysen neden bana yaklaşıyorsun? neden bana dokunuyor ve vücuduma bakınca gözle görülür bir şekilde azıyorsun ha?!"
Hyunjin içinden 'bu kadar belli ediyor muyum?' diye geçirdi.
karşısında ondan kaçmaya çalışan bedenin belini sıkmış ve tekrar kendine doğru çekmişti. bu çekiş ile Felix bacaklarını Hyunjin'in kasıklarının iki yanına açmıştı.
"otursana" gözleri ile kasıklarının üzerini gösterip dudaklarını yaladı.
Felix göz devirip omuz silkti ve ezmek istermiş gibi sertçe adamın kucağına oturdu."öncelikle bunları konuşmanın sırası değil ama sana 'babanım' derken emin ol ki baba-oğul ilişkisinden bahsetmiyorum bu konuya bir açık getirelim. ve sana dokunmayı seviyorum ayrıca başkası da böyle giyinse aynısı olur sana özel değil"
yalandı. ona özeldi.Hyunjin açık giyinen birisini görse yüzünü buruşturur ve başka tarafa bakardı.
"o zaman başkasına bakıp az. banada dokunma benim vücudum bu. başkasına dokunabiliyorsan başkasındada varsa bana yapma ben senin belgelere göre öz olmasada çocuğunun!" Felix nemlenen gözleri ve sık sık aldığı nefesleri ile yüzünü başka tarafa dönerek kucağında oturduğu adama laf anlatıyordu. siniri bozulmuştu. başkasında varsa neden ona geliyordu?
Hyunjin, hayır demek istedi. kimse senin gibi değil, kimse senin tadını veremez! demek istedi. ve o belgelerde hiç bir sikime yaramıyor onlar sahte demek istedi. ama yapamadı.
"yanılıyorsun. ama sesimi çıkarmayacağım çık odana geç oldu yat artık" konuşacak hali kalmamış gibi başı ile onayladı Felix.
bu adamın bir dediği diğerini tutmuyordu. mantıksızdı.
kucağından kalkıp arkasına bakmadan odasına çekildi.
Hyunjin ise dediklerinin arkasında duracak gücü kendinde arıyordu.
ama yoktu.telafisi olacaktı.
düşünecekti.
sehpada ki alkol şişelerinin yanındaki telefonunu almış ve kamera sistemine girmişti.
odasına pıtı pıtı girip yatağındaki yastığa sokulmuş öylece bakıyordu.
bir an kameraya baktığını düşündü ama sadece daldığını anlayınca rahatladı. çok geçmeden uykuya dalması ile telefonu kapatmış ve kendiside siyah çilliye dalmıştı.
aslında onu kovarken tekrar ona gidiyordu Hyunjin.
garip bir ilişki.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanfictionFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]