Felix sabah kalktığında saatin kaç olduğuna baktı ,saat daha erken idi ve hala gece gördüğü rüyanın etkisinde idi. kim di o adam neden rüyasına girmişti ve neden bir adamı öldürüyordu ?
Bu kadar düşüncenin içinden sıyrıldı ve bara gitmek için hazırlanmaya başladı.
Duşa girdi duş aldıktan sonra aşağı inip kahvaltı ettikten sonra yukarı çıkıp dolabına bakıp giyecek bir kaç şey aradı ve yine siyah bir kıyafet seçti .Ve gidip arabasına bindi yola çıktı.
Hyunjin bu gün diğer günlere göre daha sakin idi şu haberi duyana kadar,
Çalışan :patron bizim depoyu basmışlar !
Hyunjin:ne dediğini sanıyorsun sen ? Kim basmış ne diyorsun ?
Çalışan: patron bilmiyorum çok kalabalıklarmış .
Hyunjin üzerinde bulunan kıyafetler ile hemen çıktı .
Baskın yapılan depoya gelip baktılar, huyunjin'in adamları çoktan depoyu kurtarmıştı ama hyunjin'in düşmanı hala oradaydı ve yaşıyordu .
Felix
Evden çıkmıştı bara gidiyordu sonra önüne birden iki kişi çıktı .Hyunjin
Hyunjin adamı öldürüyordu! O sırada felix'in onu gördüğünü gördü ama adamı öldürmek ile meşgul idi .Felix
Görmemiş gibi yapıp hemen yoluna koyuldu ve o adamın rüyasında ki adam olduğunu far etti . Bara gelmiştiHyunjin
Adamı öldürdü ve geri eve gitti bazı mal alış veriş dosyaları vardı baya bir çalıştı ve çok yoruldu .
Çalışan:efendim izniniz olur ise size bir şey sormak isterim.
Hyunjin: söyle!
Çalışan: efendim siz adamı öldürürken bir beyefendi sizi gördü neden onu serbest bıraktınız ?Hyunjin böyle bir soru beklemiyordu duraksadı ve düşünmeye başladı .
Hyunjin:sen adamı gördün değilmi ?
Çalışan:evet efendim.
Hyunjin: peki bir araştır bakalım kimmiş kimin nesi imiş ?
Çalışan: hemen efendim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalnız mafya
Randomhyunjin:öfke problemleri yaşayan bir kişidir sinir olduğu zaman gözü kimseyi görmez ❄️mafya❄️ Felix:normal bir insan ✨barmen ✨ Önemli not !!! Felix'in barı bir çeşit gay bar