3.NE KADAR DA HOŞTU!?

9 2 8
                                    

JUNGKOOK'UN AĞZINDAN

Ne kadar hoştu! Kapıları açmak için kullandığı güç ve hız, kesinlikle bir insana ait olamazdı. O sıradan bir erkek değildi. Kapıları açmadan önce saklanma fırsatı bulabildim;fakat tamamen değil. O kadar hızlıydı ki, vampir olmayıp da bu kadar hızlı haraket edebilen birini daha önce hiç görmemiştim.
  Balkona çıkışını dikkatlice izledim. Sanki birinin orada olduğundan eminmiş gibi etrafına bakıyordu. Ama bilemediği bir şey vardı; beni görmesine benzin hazır değildim. Bir vampir olarak kendimi bu güzelliğe  ve aynı zamanda yakışıklılığa kendimi tanıtmadan önce onun hakkında daha fazla şey öğrenmek istiyorum.
  Balkonda kimsenin olmadığını farkettikten sonra geri dönüp içeriye girdi ve balkon kapılarını kapattı. Hemen ardından ben de, tekrar o balkon kapılarına doğru uçtum ve onu izlemeye devam ettim. Gecelik rutin işerini yapmaya devam etti.
  GUCCİ ayakkabılarını çıkardı ve eliyle topuğunu ovmaya başladı topuğunun acıdığı yüzünden belliydi ne de olsa tüm gün o ayakkabılarlaydı. (ESME:Jk seni oğlum dedim bağrıma bastım bu ne sevmektir anam rahat bırak tete yi ya ÖZEL HAYAT DİYE BİŞEY VAR DEMİ)
Ayaklarının acıma sebebi kesinlikle ayakkabıyı tam giymediği içindir neden o güzel ayaklarına acı çektiriyosun bir türlü anlamış değilim. O kadar güzel ayakları olmasına rağmen, ayakkabıların verdiği acıyı yine de göze alıyordu.
  Ayaklarını biraz rahatlattıktan sonra, köşede duran şifoniyere doğru yöneldi. Kafasını çevirdiğinde, beni göremeyeceği bir şekilde balkon kapısının dışında kendimi sakladım. Kapılara doğru tekrar bir bakış attı; ama bu sefer oraya doğru yönelmedi.
  Bir anda, tekrar şifoniyere odaklandı. Zayıf yapısının neredeyse ıkı katı büyüklüğünde kahverengi bir kazak ve krem rengi bir eşofman çıkardı. Görünüşe göre, dışarıya çıkacağı zamanlarda kıyafet ve renk seçimine verdiği önemi, evde fazla vermiyordu.
  Kıyafetlerini topladıktan sonra bitişiğindeki odaya yöneldi. Şu sesini duyduğumda, orasının banyo olduğunu anlamıştım. Bu banyoya bir göz atamam gerekiyordu;fakat ne yazık ki banyonun bir penceresi yoktu!
(ESME:NE gerek var pencereye ya direk içeriye gir ve bak de mi KTKKFKDJF)
  Banyodan çıktı ve yatağın yanındaki vücut losyonunu aldıktan sonra tekrar banyoya döndü. Büyük ihtimalle uzun bir banyo yapacaktı;bu yüzden eve gidip, gecenin geri kalanında tüm bu olayları tekrar gözden geçirmeliyim. Ama bekle! İşte tekrardan geliyor..
  Tanrım sadece onu görme düşüncesi bile beni öldürebilirdi! Evet ondan etkilenmiştim erkek olması bir şeyi değiştirmez ondan çok etkilendim başka. O kadar güzel ve zarif bir erkek ki! Nasıl olur da, dünyada dolaştığım bunca zaman boyunca, onun kadar mükemmel biriyle karşılaşmadım? Neden bana bu kadar mek için geliyordu? (ESME:Araban yolda kalmıştır belki KNFNDNFJDJ GÜLAMKESMASIIMFMDNNFNFN)
  Bu sorunun cevabını bulacağım;ama bu akşam değil. (ESME:anormalbir_army aklıma sen geldin güzellik kgkdkkdjdjfj)
  Gğneşin doğmasına bir kaç saat kaldı. Vampirler gğneşin sıcaklığını, güneş doğmadan uzun bir süre öncedenü hissedebilirler ve bu yüzden barınağıma geri dönmek zorumdayım. Yarın akşam tekrar gelip, sevgili aşkım hakkında daha fazla bilgi edinmeye çalışacağım.
             
             ***
TAEHYUNG'UN AĞZINDAN

Balkonda kimse yoktu.

TAEHYUNG
" Anlayamıyorum! Bu pis ölü kokusu nerden geliyor? Kafayı yiyeceğim"
 
Neyse unut gitsin! Güzel bir banyo yapayım ve sıcacık yatağıma gireyim. O kadar yorgunum ki bu akşam! Her ay yaşadığım değişimimden bir önceki gün hep bu kadar yorgun oluyorum ve bu ayın ilk değişim gecesi, tam da Şükran Günü'nün gecesine denk geliyor.
  Ailem çok büyük bir parti hazırlamış ve onlara katılmamı bekliyorlar. Saçmalık tamamen saçmalık! (ANLIK CLOİ AKLINIZA BEN GELDİM DEMİİİİ)
Annemin evinden önce Jimin Hyung'un evinde dinlenip rahatlayabilirim; çünkü annemin, beni yine üzeceğinden afım gibi eminim.
  En sevdiğim kazağımı ve eşofmanımı dolaptan çıkarıp giyerek yatacağım. Onlar beni her zaman rahat ve sıcak hissettirirler ve işte bu akşam tam da ona ihtiyacım vardı. Evet, en güzel giysilerin değil ve açıkçası birbirleriyle hiç uyuşmuyolar ;fakat umrumda bile değil. Ne de olsa benden başka kimse beni bu kıyafetlerin içinde görmeyecekti.
(ESME;tabi canım en fazla kim görebilir ki, konuyu fağıtma amk esması)
  Bir erkek arkadaşım yada kız arkadaşım onun gibi bir ilişkim yoktu. Tüm kadınlardan sıkıldım. Kurt ve ya kurt olmayan. Hepsinden çok ama çook sıkışdım. Neyse bu kadar diş inmek yeter. Geçmişte birlikte olduğum kadınları düşünmek için fazla yorgunum.
  Banyonun suyunu açtım, içine biraz Gizem lavanta kokulu  şampuan koydum ve sonra fark ettim ki, en sevdiğim vücut losyonumu yatağımın ynnındaki komidinin üstünde unutmuştum. Şu öyle kokusu burnumun ucundayken, losyonum olmadan yatağa  gidemezdim.
Çok hassas bir midem olsaydı, bu kokunun altında kusmadan duramazdım heralde.
  Yarın herşeyi anlamaya çalışacağım. Bu akşam çok yorgunum. Uyumadan önce cep telefonumu kapamayı unuttum. Şu aptal şey zır zır yine çalmaya başlamıştı. Kimin aradığı umrumda değil cevaplamayacağım.
  Tekrar banyoya döndüm, elbiselerimi çıkardım ve lavanta kokulu, köpüklü ve büyük jakuzime oturdum. Şu o kadar güzel sıcak ve rahatlayıcıydı ki.... Çok yorgunum. Gözlerimi daha fazla açık tutamaya......
  Derken o anki o yorgunluktan ve rahatlıktan jakuzide uyuya kalmıştım.
  Birden zıplayarak uyandım ve hala da ki verin içindeydim. Şu buz gibi olmuştu ve köpük diye bişey kalmamıştı hepsi gitmişti köpüklerin kenarlar da azıcık varrı sadece. Sadece küvetin köşelerinde birkaç küme geride bırakmıştı. Ne kadardır  uyuyodum ben?
  Tuvaletin arkasında durun saatime bir göz attım ve saatin sabah dördü olduğunu gördüm . Saatlerdir küvetin içinde uyuduğum dan dolayı tenim o kadar yumuşak olmuştu ki, bunun için minnettar olmam gerekiyordu.
  Küvetin çıktım ve büyük, yumuşak bir havluyla üstümü kuruladım. O çirkin kazağımı ve eşofmanımı giydikten sonra yatağıma girdim. Ah, sonunda yumuşacık bir  yatakta yatıyorum. Islak saçlarla yatağa girdiğimi, sabah saçlarım kıvrıldığında fark edecek ve buna çok pişman olacaktım;ama bu konuyla sabah ilgileneceğim.
  Tam uykuya dalmadan önce o öyle kokusunun gittiğini fark ettim. Bu çok garip! Neyse💅, yarın bunları tekrar düşüneceğim;gerçi çoktan sabah oldu.
Günün ilerleyen saatlerinde kafamı yoramam. 

                 Bitirme tarihi:02.09.2023
                 Kelime sayısı;938
  
 
 
  

AAbş kudurmuş olmalıyım yayında jeykeyyy beyyy köpeği öpe öpe bir hal oldu çok tatlıydıı çıldırsam yeriydi ama bu şarkıyı söylediğinde ben zaten ölmüştüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AAbş kudurmuş olmalıyım yayında jeykeyyy beyyy köpeği öpe öpe bir hal oldu çok tatlıydıı çıldırsam yeriydi ama bu şarkıyı söylediğinde ben zaten ölmüştüm

Bu çocuk ne yapmaya çalışıyo hele bunun üstüne Tae kook instagram dan canlı yayın açmışlar

Bu çocuk ne yapmaya çalışıyo hele bunun üstüne Tae kook instagram dan canlı yayın açmışlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse çok güzel ve özeller

SİZİ SEVİYORUM YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN SEVİLİYIRSUNUZ😍🤗😘❤💛💙💙❢❣☙❧❦❥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TAEGUG♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin