Februar
Emmeryn Harvey nije vjerovala u sudbinu. Ne baš. Naravno njezine misli lako pobjegne od nje i nakratko će razmišljati o smislu višeg postojanja ili o tome postoji li nešto poput srodnih duša. Naravno da bi nekoliko trenutaka poslije toga samo odmahnula glavom i samoj sebi rekla da je to samo plot koji se koristi u pričama fikcije da lakše namami čitatelje.
Ljubav na prvi pogled i srodne duše su samo još jedna laž u nizu.
Kafić BeWitching Soiree, koji je čitavu godinu bio inspirisan temom Noći vještica, prvog februar je bio vrlo tih. Na pultu su se nalazili kolačići u obliku srca koje je Layla već pripremila za nadolazeći praznik.
Emmeryn uzima kafu sa dodatkom začina bundeve koje joj je Layla donijela i odlazi u stražnji dio kafića.
Zauzevši svoje uobičajeno mjesto, izradila je iz torbe plavu bilježnicu. Pretresla je svoje džepove tražeći olovku, ali je nije bilo. "Sranje." Tiho je promrmljala svjesna da je izgubila olovku koju je upravo kupila. Stvarno, zašto se stalno trudila kupiti lijepu olovku kada ih je uvijek gubila?
"Jesi li nešto izgubila?" začula je glas iza sebe.
Nije se trebala okrenuti da bi mogla osjetiti prizvuk humora u njegovom glasu.
"Moja olovka." nastavila je sada tražiti po svojoj torbi, "Uvijek ih gubim, da već postaje prokleto smiješno."
Tihi smijeh je došao do nje. "Da nije plava?"
Lagano je klimnula glavom. "Omiljena boja. Čekaj jesi li je vidio?" Prije nego što je uspjela vidjeti njegovo lice, suptilno je povukla kosu. Je li upravo…?
"Utaknula si je u kosu." Kratko je rekao dok su u prolazu njegovi prsti okrznuli njeno rame.
Nosio je crnu duksericu u kombinaciji sa tamno plavim trapericama, dok mu je kapuljača bila preko glave. Nikada zapravo nije uspjela vidjeti njegovo lice.
"Hvala vam." Glasno je povikala za njim dok su se vrata zatvarala.
Ne, Emmeryn Harvey ni malo ne vjeruje u sudbinu, ali gledajući par minuta unazad, mogla je vjerovati u nešto.
Februar, 14.
Prošle godine u ovo doba nadala se da njezin dečko planira romantični spoj za Valentinovo. A ove godine…sjedila je u izoliranom kutu BeWitching Soireea s otvorenim laptopom ispred sebe. Na ekranu se nalazilo djelo Brite Baker.
Baker, čija je popularnost bila iznenađujuće visoka unatoč tome što joj je inteligencija bila sasvim suprotna, bila joj je suparnica iz drugog časopisa.
YOU ARE READING
Sve moje zvijezde (najava)
RomanceTek razvedeni hirurg Atlas Elffire ne vjeruje u ideologiju jedne prave ljubavi. On zasigurno ne očekuje da će svoju drugu pravu ljubav sresti u kafiću čija unutrašnjost izgleda kao da je 31. oktobar svaki dan. Čekaj. Da li je njegova bivša žena uopć...