Балтійське море

234 10 1
                                    

Шум моря який присипляє кожного, те свіже повітря, і теплий пісочок на якому та і кортить присісти.

Україна з невеличкою валізою йшов біля моря, шукаючи очима друзів які уже мали бути на місці.

Канада - *підкрався з-заду* БУ

Україна - А, ТРЯСЦЯ. О, а де Америка, ви ж разом сюди їхали?

Канада - він пішов щось купляти

Україна - шо там такого могло одразу після приїзду знадобитися ,_,?

Канада - і я так думаю

США - Hello

Україна - не пройшло і десять ночей

США - не скигли, пішли проведу до номера, валізу залишиш

Україна - а номер хто купив?

США - я

Україна - так нечесно, я у нього і копійки не вклав

Поки Україна пояснював чому вони мали розділити ціну номера на трьох, а Канада до цього недосваріння підбирав жарти, вони дійшли до невеличкого будиночка, який виглядав досить охайно.

Сама так звана хатинка була зроблена з дерева пофарбованого у чорний, біля нього була гойдалка та міні квітник.
Усередині було лише 2 кімнати, а саме - невеличка кухня та справа від неї ліжка. Та окрема кімната туалет-ванна.

Україна - не богато, але мені все подобається.

США - інших варіантів не було, як на зло більшість номерів уже було зайнято

Канада - ну нічого, принаймні не здохнемо.

Україна - мг

Поклавши валізу біля ліжка, хлопець пішов до дверей.

Україна - не знаю як хто, але я би хотів хоча би намочити ноги в тому морі.

США - уже запізно купатися, але гаразд, я думаю від простого мочіння ніг нічого не станеться.

Канада - я тебе прошу, не будь мамою

США - ага, а потім захворієте, і мені доведеться з вами дома сидіти

Україна - ні, ну реально. Не треба починати

США - а я не починаю, я говорю як буде

Після невеличких спорів України з США, вони з Канадою всеодно поперлися на те море помочити ноги, так як США уже хотів лише поспати та відпочити з дороги.

Нас щось пов'язує....Лише повітря?Where stories live. Discover now