Sabah okula gitmek için annem beni zor olsada uyandırdı. Yüzümü yıkayıp kahvaltımı ettim. Kıyafetlerimi giymek için odama çıkarken babam beni aradı. Uyanıp uyanmadığımı kontrol etmek için aramıştı. Neyse, odama çıkıp kıyafetlerimi giydim. Çantamı alıp anneme bi öpücük kondurdum. Sonra da arabama binip okula giderken karşıma çıkan arabaya çarptım. Malesef suçlu bendim. Arabadan inen çocuk öyle tatlıydı ki...
Neyse ki arabalarımızda hiçbir problem yoktu. Ondan özür dilemek için yanına gittim. Nasıl olduğunu anlamadım ama sohbet etmeye başladık. Bu arada o tatlı çocuğun adı Can'dı. Benim okula gitmem gerektiğini söyledim. Can'ın da gitmesi gerekiyordu. Telefon numaralarımızı almayı da unutmamıştık. Neyse okula giderken beni takip ettiğini düşündüm. Ama yanılmışım, aynı okuldaydık. Okula yetiştik. Yanımda yürümeye başladı. Bana sınıfımı sordu. Malesef aynı sınıfta değildik. Benden bir yaş büyüktü. 20 yaşındaydı yani. Sınıfa gitmesi gerektiğini söyledi. En yakın arkadaşım, sırdaşım Büşra bizi uzaktan izliyormuş. Tuğçeeee!!!! Diye bağırdı. Yanındaki kimdi? Yanındaki kimdi? dedi. Bende bütün yaşadıklarımı anlatıyordum. Büşra ağzı açık beni dinliyordu. Bu arada Büşra'nın sevgilisi Kaya ona bi bileklik almıştı. Gerçekten de hoş bir bileklikti. Malesef ders zili çalmıştı. Sınıfa giderken Can'ı gördüm. Resmen durup bakışıyorduk. Büşra'nın beni dürtmesiyle bakışmamız sona erdi. Sınıfa girdik, hocanın gelmesini beklerken Büşra'ya yaşadığım olayın devamını anlattım. Büşra sevgili olabileceğimizi düşündü. Neyse, hoca girdi ve ders her zaman ki gibi sıkıcı geçti. Okul bitti ve çıkarken yanıma Can geldi bugün beni arayacağını söyledi. Bende olur demiştim, bu fırsatı kaçıramazdım. Arabama binerken eski sevgilim Kaan'ı gördüm. Yanındaki yeni sevgilisiydi herhâlde. El ele tutuşup Mini Cafe'ye geçtiler. Az da olsa kıskanmıştım. Kimi kandırıyorum ya çok kıskandım. Ama sonra aklıma Can geldi. Bütün kıskançlığım geçmişti. Arabama binip eve gidiyordum ve Can'ın aradığını gördüm. Çok çabuk davrandı. Konuşmaya başladık. Bana yarın okul çıkışı buluşabilir miyiz?diye sordu. Bende olur dedim. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Eve yetişmiştim. Kapıyı bana Banu abla açmıştı. Bu arada Banu abla hizmetçimizdi. Aslında onu hizmetçi olarak değil de bir aile bireyi olarak görüyorduk. Odama çıktım üstümü çıkardım ve Can'la mesajlaşmaya başladık. Akşam olmuştu. Babam beni yemeğe çağırmak için yanıma geldi. Bu arada benim babamdan gizlim saklım yoktu. Babam değil de arkadaşım sırdaşım gibiydi. Ona olanların hepsini anlattım. Babam Can'la tanışmak istedi. Bende tamam dedim ama istekli değildim. Çünkü daha çok erkendi. Sonra annem geldi ve bizi yemeğe çağırdı. Neyse, aşağı inip yemeğimi yedim. Sonra da yukarı çıktım. Can'la konuştuğumuz mesajları okurken içim kıpır kıpır oluyordu. Aşık oluyordum galiba. Çok da iyi bir çocuktu. Neyse uyuyup sabah olmasını bekledim.
Sabah oldu annemin beni uyandıracağını sanıyordum ama bugün babam işe gitmeyecekti. Bugün beni babam uyandırdı. Can'la bugün tanışmak istediğini söyledi. Olayı anneme de anlatmış olmalıydı. Neyse elimi yüzümü yıkayıp aşağı kahvaltı etmeye indim. Annem Can'dan ona bahsetmemi istedi. Bende sinirlenmiştim ve ona "Gelince zaten göreceksin!!" demiştim. Masadan kalkıp üstümü giyinmeye çıkmıştım. Bugün benim için özel bir gündü. Çünkü Can'la buluşacaltık. Neyse her zamankinden daha fazla özen göstermiştim kendime. Aşağı inip evden çıktım. Arabama binip okula gittim. Can beni kapının önünde bekliyordu. Sohbet etmeye başladık. Bugün nereye gideceğimizi sordum. Sürpriz dedi. Ona babamın onu eve çağırdığını nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum. Sınıfa doğru yürüdük. Büşra'yı gördüm ve her zamanki merakla "Ne oldu? Ne oldu? " demişti. Bende babama söylediğimi ve babamın onu eve çağırdığını söyledim. O da en az benim kadar şaşırdı. Neyse derse girdik. Bana aşık olan çocuk Burak bana arkadan kâğıt verip duruyordu. Seni seviyorum falan işte hep aynı şeyler. Onu sevmediğimi defalarca söylemiştim. Ya anlamak istemiyor, ya da beynini zorluyor. Dersten çıktık. Can'ın beni sınıfın önünde beklediğini gördüm. Onun arabasıyla beni götüreceği yere gitmemizi istedi. Bende kırmayıp tamam demiştim.
♡SEVGİLİ OLDUĞUMUZ ZAMAN♡
Beni eski sevgilim Kaan'ın sevgilisini götürdüğü Mini Cafe'ye götürmüştü. Beğendiğim bir Cafe'ydi gerçekten. Ona babamın onu eve çağırdığını orda söylemenin en doğru olduğunu düşündüm. Ben tam söyleyecekken bana "♥Seni seviyorum♥" dedi. Bende kendimi tutamayıp bağırarak " Bende seni, bende seni seviyorum" dedim. Sevgili olduğumuz için öyle mutluydum ki...
Ona " senden babama bahsettim ve bize gelmeni, tanışmanızı istediğini söyledi" dedim. O da büyük bir sevinçle "Tamam tabii ki geliriz" dedi.
♡♥...VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM...♡♥