|32|

171 15 6
                                    

Derler ki, beden eşini bulmadan önce ruh eşiyle tamamlanırmış..

Söyle o zaman sevgilim,
bizim ruhlarımız hangi evrende tamamlandı..

En büyük günahımın içindeyken, ibadet ettim içindeki arsıza..
Bunun için mi yakacaklar beni?
Oysaki seninle tanıştıktan sonra benim evim cehennem..

°°°

Saat öğle sonuna geliyordu. İkili gecenin bütün yorgunluğuna rağmen oldukça iyi dinlenmiş sayılırdı. Kim Taehyung gözlerini uykunun en tatlı yerinde açtığında birkaç saniye etrafına bakınıp ardından başını eğdiğinde pozisyonunu hiç bozmadan omzuyla göğsü arasında uyuyan sevgilisinin saçlarına değdi burnu. Hafifçe dudağı yukarı kıvrıldı, gördüğü eşsiz manzara karşısında. Elini yavaşça kaldırıp sevgilisinin saçını okşamaya başladığında Jungkook hafifçe yerinde kıpırdandı, ağzını şapırdatarak sarılmasını dahada sıklaştırdığın da Kim Taehyung gülümsemeye başladı. Saatin kaç olduğunu bilmiyordu, ama umrunda da değildi. Çünkü sevgilisinin yanındayken zamanın çok da önemi yoktu.

Hafif mırıltılar eşliğinde saçlarını okşayan Kim Taehyung "Sevgilim.." diye seslendi. Jungkook uyku sersemliği ile "hıı" dediğin de Kim Taehyung kendince gülümseyip "Günaydın sevgilim" dedi. Jungkook sevgilisinin sesiyle gözlerini kırpıştırmaya başladığında sevgilisinin belinde tuttuğu elini yavaşça çekerek gözlerini ovuşturdu. Kim Taehyung saçlarını sevmeyi bir an olsun kesmediği sevgilisine "Uyan bitanem, güzelce kahvaltımızı yapalım hm?" dediğin de Jungkook uyku sersemliği ile kendini yatağın diğer tarafına döndürüp sızlanarak "Uykum var.." dedi.

Kim Taehyung gülerek gözlerini devirip "Peki o halde, ben kahvaltıyı hazırlayana kadar uyanmış ol. Yoksa gerçekten seni suya atabilirim." dedi.

Tam yataktan kalkacaktı ki Jungkook duyduğu sözlerle uykunun kollarından hızla sıyrılıp şişmiş gözlerini kocaman açarak başını sevgilisine çevirip "Şaka yapıyorsun Taehyung" diyerek meraklı bakışlarıyla sevgilisine baktığın da Kim Taehyung sevgilisinin yeni uyanmış halinin tatlılığına alt dudağını dişleyip "Bana böyle bakarsan gerçekten atarım" dedi gülerek. Jungkook yatakta doğrulacağı sıra kalçasında ki acıyla "Siktir.." diye mırıldanıp tekrar yatağa yüz üstü uzandığın da "Kalkamam Bay Kim, canım biraz yanıyor da" dedi.

Kim Taehyung kahkaha atarak tam doğrulacaktı ki onunda acısı kendini hissettirdiğin de yüzünü buruşturup "Birtek sana özel değil Bay Jeon, hem acıkmadın mı sen" dediğin de Jungkook yüzünü yastığa bastırıp boğukça "Uyumak herşeydir benim için, sabah uykusu özellikle" dedi. Ardından nefessiz kalarak başını kaldırıp "Ayrıca şu müziği birisi kapatabilir mi? Sabah sabah klasik müzik mi dinlenir?" dedi hayıflanarak.

Kim Taehyung acıyla ayağa kalkıp "Ne dinlemek istersen onu aç o zaman sevgilim, ama şuan kalkıp kahvaltı yapmamız gerek" diyerek lavaboya adımladığın da Jungkook offlayarak acıyla yerinden yavaşça doğrulup kendi kendine söylenerek "Sabah sabah içim bayıldı, bu müzikle insan uyur" dediğin de lavabodan çıkan Kim Taehyung kıyafetlerini giymek için yere eğildiğinde, Jungkook lavaboya girip hızla ihtiyacını giderip elini yüzünü yıkadı. Ardından saçlarını da alel ade düzeltip çıktığın da kıyafetlerini yatağın üzerine koyan Kim Taehyung bakışlarını sevgilisine çevirip "Mutfağa indiğimiz de istediğin parçayı açabilirsin hadi şimdi giyin bakalım" dedi. Jungkook ağır adımlarla yatağın yanına gelip kıyafetleri giyindiğin de alayla sevgilisine bakarak "İçiniz ölmüş gibi Bay Kim" dedi.

Kim Taehyung saçlarını düzelttiğin de sırıtarak "Zevkler ve renkler tartışılmaz genç adam arsızlaşma" dedi.

Jungkook gözlerini devirip "Sanırım kendimden çokça yaş büyük biriyle birlikte olmamam gerekiyordu, yoksa bu sözleri söyleyen 40 yaşında falan mı" dediğin de şaşkınlıkla kaşları havalanan Kim Taehyung "Gerçekten öyle mi düşünüyorsun Jungkook?" diye sordu.

Dance School • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin