Season 3 Part 10

66 9 4
                                    

A fivérek amikor odaértek a Mikaelson nővérek házához bekopogtak és Sissi nyitott ajtót. 

-Mit tehetek értetek?-kérdezte kicsit búsan Sissi.

-Nem voltál ott a temetésen és aggódtunk.-mondta John és bementek a házba Blainenel. 

-Tudom és sajnálom! Máson járt az eszem.

-Hát most nekünk is.-mondta Blaine.

-Nektek min?-kérdezte kíváncsian Sissi.

-Azon, hogy lehet veszélyben vagy. Cassia leszámol azokkal akikkel valaha jártunk. És mivel veled mindketten együtt voltunk ezért lehet nagy veszélyben vagy.-mondta John.

-De az anyátok is meghalt.

-Igaz de őt más okból ölte meg.-mondta Blaine.

-Na és te neked min jár az eszed?-kérdezte John érdeklődve és Sissire nézett.

-Peepen. Azt írta nekem ma, hogy nem jön vissza többet.-mondta Sissi elkeseredve.

-Hogyha elhagy téged akkor meg sem érdemel! Maradjon is ott ahol van!-mondta John határozottan.

-Köszi, hogy ezt mondod!-mondta Sissi és megölelte Johnt.

-Ugyan! Ezt mindenki tudja! Igaz fivérem?

-Persze, hogyne!-mondta flegmán Blaine.

-Ez nem volt túl meggyőző. Tervelsz valamit?

-Egyrészt aggódok Bloomért de érte mindig. Másrészt a természetfeletti könyvben írnak egy sárgaszemű valamiről. Hazamegyek és utánanézek. 

-Rendben!-mondta John.

Blaine elköszönt és utána lelépett. Sissi és John pedig ott maradtak és beszélgetnek.

-Szerinted tényleg rám vadászik az a nő?-kérdezte Sissi.

-Nem vagyok biztos benne de sok esélyt látok rá. Több embert meg nem akarok elveszteni. Főleg olyat aki fontos nekem. Anyukámat is nemrég kaptam vissza. 

-Sajnálom anyukád halálát! Mivel itt vagy ezért ez azt jelenti, hogy fontos vagyok neked?

-Sissi te mindig fontos vagy nekem! Sose tudtalak elfelejteni igazán.-mondta John.

-Ez kedves! Lehet veled jobban jártam volna, mint Peepel.

-Szerintem velem nagyon jó kapcsolatod lenne.

-Szerintem is!-mondta Sissi és megcsókolta hírtelen Johnt.

John viszonozta a csókot és utána egymás szemébe néztek boldogan. Blaine eközben hazaért és a könyvet lapozgatja. A házba ekkor Dani is bement és odament Blainehez.

-Minden oké Blaine? Nagyon gyorsan jöttél ide.-mondta Dani aggodalmasan.

-Egy könyvet kerestem, hogy kiderítsem micsoda Cassia. A könyv szerint csak egy régi boszorkánygyülekezet tagja amik elvileg már kihaltak. Lehet ő az utolsó. Veled egyébként mi a helyzet?-kérdezte Blaine a könyvvel a kezében.

-Wanda elment és eszembe jutott, hogy egy szünet nekem se ártana. Kicsit elhagyom a várost.

-Rendben Dani! Ahogy gondolod. Én támogatlak ha szerinted ez a legjobb neked.

-Köszi! Te vagy az akire mindig számíthatok és a barátomnak tartalak.

-Én is téged! Majd néha azért gyere vissza a városba akár egy jó kis focimeccsre.

-Mindenképpen!-mondta Dani.

-Helyes!-mondta Blaine.

Dani és Blaine aztán elköszöntek egymástól és Dani elment a városból kifelé. Henya és Tália továbbra is Tánya védelméért felelnek és ott vannak Blaine régi házában.

MegváltottakWhere stories live. Discover now