"UYKUDA
SARILDIK BİRBİRİMİZE
DÜŞLERİMİZ KARIŞTI"
*LÜTFEN EMEK VERDİĞİM VE ÖZELLİKLE ÜSTÜNDE DURDUĞUM BU HİKAYEYİ YALNIZ BIRAKMAYIN OLUR MU
*İYİ OKUMALAR. OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYOR OLACAĞIM :)
*Zack Hemsey- "The Way"
Yadırganmayan bir sessizlik içindelerdi. Tomris bu susuşları ezbere bilse bile yine yadırgamaktan vazgeçmiyordu. İçi parçalanıyordu Alaca ailesini bu halde görmek. Hepsi birbirinden yanlız ama en çok Alparslan'ı görmek beni acıtıyordu. Onun yaşadıklarını büyüdükten sonra öğrenmek ona bakış açımı tamamen değiştirmişti. İlk başlarda tabi küçük olduğum için çok yadırgardım.
Kızardım bağırırdım küserdim ama yine onun yanında olmak için hepsini yutup ona giderdim. Belki mesleğimin getirisi beni bu hale daha çok koyuyordu. Çünkü duygu kabulü çok yapıyordum. Alparslan'ın duygularını aşırı benimsiyordum. Biliyordum etik değil ama onu çok sevdiğimden bunu göz ardı ediyordum. Hani Duru bizimle aktif görüşüyor kalıyor. Aynı anne babalarımız gibi. Ama Kurt Efe ve Alparslan polislikten sonra tamamen kayboldular. Hani Efe bir nebzede ama aslında Alparslan bizimle hiç birlikte değildi.
Biz hep onunla aynı karede olmak için çabaladık ve hala çabalıyoruz.
Hafif yandan ona bakınca elindeki purosunu tamamen bitirmiş küllüğün içinde eziyordu.
-Eee Alparslan görev felan nasıldı ?
-Aynı Tomris dedi. Yıllardır aynı cevap....
Tomris dayanamayıp konuya girdi hemen ;
-Babam öğrenmiş herhalde senin vukuatı. Ben yanına giderken kulak misafiri oldum. Babam çok sinirlendi. Ne yaptın normalde kolay kolay kızmazdı dedim sırnaşarak.
-Boş ver klasik şeyler Tomris. Sonuçta baban Mit daire başkanı. Öğrenmemesi biraz anormal olurdu bıkkınca.
-Ama Alparslan o sen ve Efe için çok endişeleniyor. Ne yaptıysan çok sinirlendi onu da anla dedim olabildiğimce sakin olarak.
-Tomris uykum var. Yeni geldim yarın çok işim var deyip ayağa kalktı
Yanlış yapmıştım hiç üstelemem gerekti ama ahh şu ayarsız dilim diye kendime kızıp ona sarıldım.
-Seni sıkmak istemedim. Senin için endişelendim ve seni seviyorum dedim içtenlikle
O ise sadece biliyorum dedi ve ben arabaya binip ayrılana kadar bahçede bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ ÇAKIR +18 : GÖLGEDE KALAN YEMİN (ASKER SERİSİ 3)
RomanceDELİLİĞİ İLİKLERİNİZE KADAR İŞLEYECEK BİR KİTAP OLACAKTIR.. ALPARSLAN ÇAKIR ALACA/ DİLJİN ARVAS 26.01.2023 "L" KİTABINDAKİ LİNA'NIN OĞLU YÜZBAŞI ALPARSLAN ÇAKIR ALACA'NIN KİTABIDIR... HİKAYE DİLJİN ARVAS'LA TANIŞMASIYLA BAŞLAYACAKTIR.