"Hadi ama Nur o kızın senden hoşlandığının bahsine bile girerim."
Sinirle kaşlarımı çattım. "O kız olgun kızlardan hoşlanıyor ve takıldığı kızları az çok biliyorum benden farklılar."Hesna yatakda bağdaş kurup sırtını yatak başlığına yasladı.
"Yaş olarak hayır ama vücut olarak bence gayet olgunsun." diyerek vücudumu süzdü ve dilini alt dudağında gezdirdi.
Gözlerim yatağın yanındaki saate kaydığında çoktan gece yarısını geçtiğini fark ettim.
"Of! tamam yarın sabah dersim var morarmış bir göz altı ile kızarmış bir gözaltı ile derse girmek istemiyorum"
Hesna başını aşağı yukarı salladı.
Işığı kapatıp yatağına uzandı bende yatağıma uzandım. Gözlerimi sımsıkı yumdum.
Cikden o kızın benden hoşlanma ihtimali olabilir miydi?
Hayır Nur saçmalama! Sen kim o kız kim.
Bana karşı bakışları hep küçümseyici ve alayla kaplıydı.
Bence bu benden hoşlanmaması için yeterli bir nedendi."Nurrrrr kalksana be saat olmuş 8"
Hesna'nın sesiyle gözlerimi araladım.
Mutfaktan kettle ın sesi geliyordu."Ulan Hesna kapa çeneni." diye homurdandım.
Mutfaktan bir kahkaka sesi yukseldi.
"Kaldır o kıçını da kapa benim çenemi."
Odadan çıkıp mutfağa doğru ilerledim."Sabahın köründe nasıl bu kadar yüksek bir azgınlığa sahipsin anlamıyorum." Mutfak kapısının önünde durup Hesna'ya bakıyordum.
Elinde bir kahveyle bana sırıtıyordu.
Yüzümü buluşturdum."Akrep burcuyum ben.. Yükselenimde Boğa...
Ona gözlerimi devirerek cevap verdim.
Banyoya doğru ilerken zil çaldı.Hesna koşarak zile bastı. "Elifler geldi yaşasın."
"Seni bilmesem şu kıza aşık olduğunu düşünürüm." diye homurdandım.
"Belkide aşığımdır." Verdiği cevapla gözlerim kocaman açıldı.
"Bakma öyle benim kadar mükemmel bir varlığı anca Elif bebeğim hak eder."
"Peki Elif bu konu halkında ne düşünüyor?"
Hesna elini çenesine koyarak dudaklarını büzdü.
"Üzülme ya bunlarda geçer." diyerek elimle öpücük gönderip banyoya doğru ilerledim.
İşlerimi halletikden sonra odama doğru ilerledim.
Üstüme bir kazak ve pantolon giyip saçımı duzelttikten sonra mutfağa doğru ilerledim.Ceyda ve İrfan masaya oturmuş yine her zaman ki gibi kavga etmeye başlamışlardı.
Elif bir köşede Hesna ile konuşuyordu.
"MERABALARRRRR SABAH SEREFLERINIZ HAYIRLI OLSUN EFENIIMMMM" diyerek masaya oturdum.
Üçününde gözü bana kaydığında "Hadi davet mi bekliyosunuz? yeseneze ya." diyerek çatalımı peynire batırıp ağzıma tıktım.
Hesna, "Benim yemeğim yanımda."
Yanında da ben oturuyordum."Yok bence senin yemeğin karşında."
diye fısıldadım sadece onun duyacağı bir şekilde.
Karşısında Elif vardı.Hesna tam ağzını açmıştı ki
Ceyda "Bugün Anayasa Hukuk dersine Enes Algın diye biri girecekmiş, savcıymış." dedi.Elif "Çüş" demesiyle herkesin bakışları ona kaydı.
"Ne çüşü normal bir savcı işte." diye mırıldandı Ceyda.
Elif başını iki yana salladı.
"Normal bir savcı falan değil işinin önde gelenlerinden Türkiye'nin en iyilerinden. Hem genç hem yakışıklı."İrfan'ın kaşları havaya kalktığında "Ceyda kaçırma şu adamı kızım bak yakışıklıymış hemde." diyip Ceyda'nın kafasına vurdu.
Ceyda'nın kaşları sinirle çatıldığında "Adamın belki sevgilisi var niye boş yapıyosun?"
İrfan almış olduğu cevapla sandalyeye daha da yayıldığında "Yani sevgilisi olmasa nüfusuna geçircen heralde adamı." Kurduğu cümleyle beraber sırıtmaya başladı.
Ceyda İrfan'ın koluna bir yumruk attıktan sonra "Kapa çeneni."diye homurdandı.
"Heeeyy relax olun hem bugün Ferey'ımın Mikrobiyoloji dersi var. Bence bu sakin ve mutlu olmanız için harika bir neden." diyip ellerimi birbirine çarptım ve mutfakdan ayrıldım.
Botlarımı giyip daire kapısından çıkmadan "Görüşürüz" diye bağırdım.
Cevap vermelerini beklemeden kapıyı kapatıp merdivenlerden aşağı inmeye başladım.YEYEYEYE BÖLÜM BİTTİ 😋
Bölüm hakkında ki düşünceleriniz?
En çok sevdiğiniz karakter(ler)?
AYAYAAYAA İLK BÖLÜMDÜ VE BU YÜZDEN BİRAZ SIKICI OLABİLİR AMA İLER DE Kİ BÖLÜMLER 🥵😋