Rosa üzerini değiştirdikten sonra spor salonuna girip diğer öğrencilerin arasında yerini alırken bir matın üzerinde durup öğrencilerle konuşan koçun ikili sıralar halinde tırmanma duvarına tırmanmaları gerektiğini söylediğini duymuştu. Birkaç ikiliden sonra Allison ve Scott çıkarken ikisi gerekli güvenlikler takıldıktan sonra tırmanmaya başladılar. Sesleri duyulmasa bile ara ara konuşmak için durdukları görülürken sonunda Allison çoğu kişi tarafından fark edilmeyen bir hamle ile çocuğun ayağından iterek aşağı düşmesini sağladı. Scott ipler sayesinde çarpmadan havada kalırken kızıl Allison'ın sırıtarak tırmanmaya devam ettiğini görebiliyordu. "Biliyor musun Mccall senin acı çekmenden garip bir şekilde zevk alıyorum." Koç, Scott'ın yanına mata çökerken sırıtarak söylemişti. Kısa bir süre sonra Allison'da aşağı inerken Koç sıradaki ikilileri seslendi. "Stilinski ve Erica. Başlayalım."
Rosa, titrek sarışın öne çıkmadan önce Erica'nın kim olduğunu anlamak için öğrencilerin arasına bakarken sonunda kızın bir süre önce sınıfta karşılaştığı sarışın olduğunu fark etmişti. Erica tırmanmadan önce birkaç saniye duraklarken sonunda tırmanmaya başladı. Stiles'ta çok hızlı olmasa bile Erica'nın tedirgin ve yavaş tırmanışı sayesinde kısa bir sürede tırmanmayı bitirip tekrar aşağı inerken Erica tırmanmaya devam ediyordu. Rosa kızın yukarıda normalden daha fazla gergin göründüğünü fark ederken yüzüne yerleşen endişeli ifade ile biraz daha yaklaşmıştı. Birkaç dakika boyunca Erica olduğu yerde kalırken sonunda koçta bir terslik olduğunu hissetmiş gibi yukarı baktı ve sarışın kıza seslendi. "Erica. Başın mı dönüyor? Vertigon mu var?"
Koçun seslenişinin ardından Lydia'nın sesi duyuldu. "Vertigo kulak içi vestibüler sistemin fonksiyon bozukluğudur. O ise sadece tırsıyor." Rosa, Lydia'ya bir bakış atarken çilekli sarışın ne der gibi omuz silkmişti. Daha sonra yukarıdan Erica'nın çok yüksek sesli olmayan sesi duyuldu. "Ben iyiyim." Sarışından sonra Allison, koça dönerek konuştu. "Koç, onun epilepsisi var bu güvenli olmayabilir." "Neden kimse bana bunlardan bahsetmiyor? Erica iyi olacaksın, duvarı bırak yeter yerde seni yakalayacak bir mat var."
Erica birkaç saniye sonra yavaş yavaş kendisini bırakırken ayaklarının üzerinde yere indi ve Koç yanına giderek söyledi. "Gördün mü iyisin işte şimdi silkelen." Erica ona bir şey söylemezken etrafında ona bakan öğrenci topluluğu ile göz göze gelmemeye çalışarak aralarından geçti. Rosa da beklemezken arkasından yürüyerek ona birkaç adımda yetişti. Sarışın kızın hizasında yürürken şimdi kendisine dönmüş ve sorar gözlerle bakan kız ile konuştu. "Ben sadece iyi olup olmadığından emin olmak istemiştim-" "Bana acımana gerek yok tamam mı? O kadar çok merak ediyorsan iyiyim." Kız ona birkaç dakika öncesinden hala yaşlarla dolu olan gözleriyle öfkeyle söylerken Rosa birkaç saniye duraksadıktan sonra cevap verdi. "Sana acımıyorum Erica gerçekten sadece-" "Bak açıklama yapmana gerek yok. Acımadığını düşünsen bile içten içe acıyorsunuz hepiniz. O yüzden kendimizi kandırmayalım." Erica açıkça daha önce buna benzer birçok konuşma yaşamış gibi tepki verirken kızı arkasından sessizce bakarken bıraktı ve gitti.
"Neden bu aralar konuştuğum herkes tarafından tersleniyorum?" "Çünkü...sinir bozucusun?" Rosa arkasından gelen sese dönerken sarışın çocuğa gözlerini devirdi. "Biliyor musun eğer sen söylediysen tam tersiyimdir." Jackson da gözlerini devirirken duvara yaslanmayı bırakarak ona yaklaştı ve alaycı ifadesini bırakarak konuşmaya başladı. "Dün dolunaydı." "Gerçekten mi woah Sherlock"
Jackson ona sinirli bir bakış atarken söylediklerini görmezden gelerek devam etti. "Dün dönüşümümü videoya kaydettim ama tahmin et ne oldu?" "Fantezilerin olduğunu fark ettin." Jackson kızın alaycılığından sıkılmış gibi görünürken omzundan iterek sırtını duvara çarpmasına izin verdi. Kızıl yüzünü buruştururken sonunda yüzüne ciddi bir ifade yerleşmesine izin verdi. "Tamam madem böyle oynuyoruz o zaman sende aptalca konuşmalarını yapmayı bırakıp sadede gel." "Sabah uyandığımda videoda hiçbir şey yoktu dönüşmedim. Bunun olmaması gerekiyordu. O abin, ısırırken bir sorun çıkartmış olmalı." Rosa gözlerini devirirken onu cevapladı. "Bak sizin alfa beta sorunlarınız beni gram ilgilendirmiyor. Ayrıca eğer birine o kadar hesap sormak istiyorsan bunu gidip kendisine sorabilirsin bir daha beni şu kurtadam sorunlarınla da rahatsız etme."
Rosa birkaç saniyeliğine sözlerine ara verirken onun dikkatinin dağınık olmasından faydalanarak sırtını duvara yaslamayı bıraktı ve hızlıca dizini kaldırarak Jackson'ın bacaklarının arasına vurarak yere düşmesine sebep oldu. Elini omzunda tutarak onun yerden kalkmasına izin vermezken biraz daha ona eğildi ve kulağına doğru konuştu. "Ayrıca bir daha ki sefere bana bu şekilde davranırsan bu kadar kibar davranmam ve güç kullanmaktan da hiç çekinmem. Aklında bulunsun Whittemore." Kızıl kız daha sonra elini pis bir şeye dokunmuş gibi hızla omzundan çekerken yanından geçerek koridordan ayrıldı.
***
Scott, tırmanma duvarından düşen Erica'yı yere düşmeden yakalarken titreyen kızı yere bırakmıştı. Onun arkasından Stiles ve diğer öğrencilerde spor salonuna girerken Rosa, Scott'ın yanına çökerken sordu. "Nereden bildin ki?" Scott, kriz geçiren Erica'yı sabit tutmaya çalışırken birkaç saniyeliğine kafasını kaldırarak kıza cevap verdi. "Hissettim."
***
Rosa yemekhaneye girdiğinde çok fazla oyalanmadan Scott ve Stiles'ın oturduğu masaya giderken kurt adam gencin yanına oturdu. Stiles kaşlarını çatarak içtiği suyu bırakırken ona dönerek sordu. "Bizim masamızda ne işin var?" "Burayı satın aldığını bilmiyordum buzzcut ayrıca sizden başka tanıdığım kimse yok, Lydia benden nefret ediyor Allison ile de dedesi yüzünden yan yana gelemiyoruz yani kapa çeneni." Stiles başka bir şey söyleyemeden yemekhanede ki herkesin yavaş yavaş kafalarını bir yere doğru çevirdiklerini fark ederek oraya döndüler.
Tamamen farklı tarzı ve özgüvenli yürüyüşü ile tanıdık sarışın içeri girerken üçü Lydia'nın masalarına ellerini yaslayarak konuştuğunu duydular. "Bu da neyin nesi böyle?" Stiles ağzı açık bir şekilde sarışına bakmaya devam ederken Rosa yüzündeki sırıtış ile konuştu. "O ateşli." Çocukların ve Lydia'nın ona baktığını fark ederken gözlerini devirdi ve mırıldandı. "Ne var be?" "Bu Erica." Scott hala şaşkın bir şekilde bakmaya devam ederken konuşmuştu. "Evet zeka küpü."
Erica daha sonra sırıtarak tekrar yemekhaneden çıkarken Scott ve Stiles birkaç saniye göz göze gelirken hızlıca masadan kalktılar. Rosa birkaç saniye arkalarından bakarken sonunda gözlerini devirerek çantasını aldı ve ayağa kalkarak onları takip etti. İki çocuk koridordan geçtikten sonra ön kapıdan çıkarken birkaç saniye geçmeden Rosa da yanlarında dışarı çıkmıştı. Üçünün gözleri daha sonra açık camdan Derek'in gözüktüğü siyah arabaya binen Erica'yı fark etti. "Ne sikim?" Üçüne bir sırıtış veren Derek daha sonra arabayı çalıştırırken Rosa gözlerini devirerek ellerini yüzüne gömdü. "Biliyor musun bunu düşünmek bile istemiyorum. Hafızamı tamamen silebilir miyiz? Lütfen."
Rosa yalvarır gibi iki çocuğa konuşurken Stiles'ta yüzünü buruşturarak kafasını salladı. Scott hala şuan arabanın ayrılmış olduğu yola bakarken sonunda konuştu. "Onu durdurmalıyız. Kafasına göre insanları dönüştüremez." "Onu da öldürmüyorum. Peter'ı öldürme işine katılmış olabilirim ama o kadar." Scott, kızıl kıza gözlerini devirirken cevap verdi. "Kimseyi öldürmeyeceğiz zaten ayrıca sen onun kardeşisin onu ikna et insanları dönüştüremez."
Rosa onun söylediklerine birkaç saniyeliğine kıkırdarken sonunda konuştu. "Sana onun beni dinleyeceğini düşündüren nedir? Eğer o benim bir şey yapmamamı isteseydi kesinlikle yapardım yani o da yapacaktır." Rosa basit bir şey açıklarmış gibi söylerken Scott birkaç dakika boyunca ona cevap vermedi. "Neden kimse benim söylediklerime cevap vermiyor?" Rosa hala cevap alamaması ile gözlerini devirirken arkasını dönerek tekrar okula girdi.
*****
aktif gunumdeyim hem tt de edit paylastim bunun icin hem de bolum atiyorum 🤌😭 kirk yilda bir denk gelen tutulmaayrıca jackson'ın amk neyse sezon 6 hali>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seer | teen wolf [1]
FanfictionRosalyn Hale, amcası Peter Hale'in manyak öldürme çılgınlığı ile uğraşırken aynı zamanda yeni kurtadam ve arkadaşına da yardım etmeye çalışır book one isaac lahey × fem!oc teen wolf season 1-3 ©2023 | mytearschet